quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik doe ook wel mee
alleen dat ergens gaan eten naderhand zie 'k niet zo zitten...
zal ik je maar op de " misschien" lijst zetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
Ik meld me niet aan voordat ik een locatie of datum weet.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
zal ik je maar op de " misschien" lijst zetten?
lege broodjesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
ligt er bij mij ook aan waar het is... maar leek me logisch
en 'k wil geen zuurkool of mosterd rotzooi erop![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:10 schreef boskov het volgende:
ik ga oefenen, ff kijken of de plaatselijke hotdog boer nog open is
jij maakt toch geen kans, dus een beetje zielig om jou dan voor niks af te laten reizen naar Boesingheliede :quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:18 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
waarom sta ik niet in de misschien lijst
Je hebt wat met worst?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef funkyskunkie het volgende:
*Meldt zich ook aan*.
Hot-dogs zijn ok.[afbeelding]
Ik wed voor een hotdog dat ik jou die dag inmaakquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:28 schreef boskov het volgende:
[..]
jij maakt toch geen kans, dus een beetje zielig om jou dan voor niks af te laten reizen naar Boesingheliede :![]()
In de naam der wetenschap?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef mrkanarie het volgende:
* mrkanarie doet altijd mee aan zulke wedstrijden!
Ik was vooral benieuwd naar het 'nog wat'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Het is een wit pistolet broodje, met een knakworst, mosterd, ui en nog wat
zuurkool, uitjes en mosterdquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:37 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Wat zit er in hemelsnaam eigenlijk op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |