mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oeps........
Het lijkt me geen pretje om zolang in een trein te moeten zitten met de wetenschap wat er gebeurd is
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.
zo'n 10 minuten later kwamen ze langs met een brancard.. en natuurlijk waaide het laken eraf![]()
Wel schokkend dan om te zien dat het een meisje van een jaar of 13 was.
Dat was geen slim meisje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai![]()
pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stondenMaar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
En spring dan verdomme niet voor de trein waar ik mee naar huis moet...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai![]()
pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stondenMaar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
Binnenkort hangt er iemand aan de boom met een briefje , ’’Powered by MUUS’’quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.
En? Kun je een beslissing maken?.
Die worden ter plaatse behandeld door van die vriendelijke meneren met zo'n geel busje, waarna ze achterin dat gele busje naar 'n ziekenhuis gebracht worden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
ik vraag me af of iemand het ooit overleefd heeft...lijkt me echt kut
]quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.
En is nu happy, getrouwd, 2 kindjes.
Het komt dus wél voor, al zal het niet vaak zijn, denk ik.
Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
ik vraag me af of iemand het ooit overleefd heeft...lijkt me echt kut
Okeeej........... ik lees dus wel ranzerige dingen, maar dit slaat allesquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef tjarie het volgende:
[..]
]
oooooh my ... trauma voor de rest van je leven... weet je ook wat er precies gebeurd en dat ze het overleefd heeft? dan weten we iig hoe het niet moet
Tja, wat verwacht je dan van zoiets? Het kan nog veel erger, zoals je gelezen hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:39 schreef Farao het volgende:
[..]
Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...
Nee, dat snap ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.
En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Toch heb ik maar niet gekeken bij de begrafenis.
Halfopen, maar inderdaad...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik..
Ik snap niet waarom ze dan toch voor een open kist hebben gekozen, want alleen al dat blauwe hoofd is niet echt fijn om naar te kijken, lijkt me.
Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
ben je iets van plan ofzo:P
maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
Was dat bij Den Dolder?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.
En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Toch heb ik maar niet gekeken bij de begrafenis.
Nee, Groningen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.
?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Al die mensen die een TVP plaatsen...![]()
Nou ik kan het wel begrijpen hoor. Uit belangstelling voor het enge/onbekende willen mensen toch weten hoe dit soort dingen gebeuren en wat er overblijft enzo. Het is idd een luguber onderwerp, maar ja ik zelf vind het ook wel interessant.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
was alleen op de 1e pagina hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
MUUS, heb jij nou in Rijswijk op de middelbare school gezeten?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan van zoiets? Het kan nog veel erger, zoals je gelezen hebt.
Ik vraag me wel af waarom mensen het op deze manier doen eigenlijk.
Yup. Het heette toen nog de ROS, maar inmiddels heet het het Atlas college.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MUUS, heb jij nou in Rijswijk op de middelbare school gezeten?
Ik niet, maar de school die jij noemde komt wel erg overeen met de school die bij Rijswijk station gevestigd is.
Wat beweegt zo iemand om zo jong al zo iets te doen.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:49 schreef Joppy het volgende:
Om even bij de trein te blijven. Dat jongetje van 13, dat laatst voor de trein "sprong" in Obdam, het schijnt dat hij op de rails is gaan liggen. Zijn schooltas en bril had hij nog netjes aan de kant gelegd.![]()
Dit filmpje is nep. Al jaren bekendquote:http://www.softlab.ece.nt(...)?fname=acc-train.avi (geen bloed, wel schokkend)
zo gaat dat ongeveer. Je wordt dus weggeketst. Maar misschien kom je er bij de NLse treinen onder (zit niet zo'n veebuffer op).
owquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:37 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dit filmpje is nep. Al jaren bekend
Wat ik me dan afvraag, is hoe ze bepalen wat 15 % is, want je weet niet hoeveel de springer woog voordat ie voor de trein sprong.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).
Die 15% halen schijnt soms nog best lastig te zijn.
welke is het dan? er staan er een stuk of 100quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:31 schreef menesis het volgende:
http://www.softlab.ece.nt(...)?fname=acc-train.avi (geen bloed, wel schokkend, maar nep)
zo gaat dat ongeveer. Je wordt dus weggeketst. Maar misschien kom je er bij de NLse treinen onder (zit niet zo'n veebuffer op).
edit: FF bijgezet dattie nep is
quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:52 schreef PvtRyan het volgende:
De beste manier lijkt me om alle ramen in je huis dicht te doen (misschien wat tapen nog), oud kacheltje aan te zetten en in bed kruipen.
Leaving Las Vegasquote:Op donderdag 3 februari 2005 07:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Totdat je het uitkotst en halfdood toch blijft leven...
Of iemand je vindt en je opeens in het ziekenhuis halfdood wakker wordt, of gewoon springlevend, met een kutgevoel...
Maar goed, dat geldt denk ik voor alle manieren van zelfdoding, doe het gewoon in een keer goed en val er zo min mogelijk mensen mee lastig en doe het anders gewoon niet.
Leven is ook best leuk soms.
Klinkt nu heel leuk, ik weet ook wel dat het niet altijd zo werkt, maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |