Onderkoeling denk ik, al dan niet in combinatie met verdovende middelen. Nadeel is alleen weer wel dat het een flinke tijd duurt voor je echt dood bent, wat de kans weer vergroot dat iemand je zo nodig moet redden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Als je op een locatie waar iemand zich voor de trein heeft gegooid vind je waarschijnlijk nog stukjes van die persoon ook. Aangezien de lijkendienst (geen brandweer dacht ik is een aparte dienst voor) mag stoppen nadat ze 60 kg. aan overblijfselen hebben gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
Kies uitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Oh ts leeft nogquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Uber failquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
Dat zou ook mijn manier om ermee te stoppen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Uber fail![]()
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Ik heb zelf wel ooit zelfmoord willen plegen en kan toch niet helemaal uitsluiten dat het in de toekomst niet nog een keer voorkomt. 2 zelfmoorden heb ik verder meegemaakt. Eentje waar iemand van een flat was afgesprongen. Dat was best nog vies, want je zag de volgende dag toch nog wat resten liggen. Later nog iemand die ik goed kende waar ik niets meer van hoorde en die dus ook een einde aan zijn leven gemaakt bleek te hebben - Overigens niet per trein. Het is aan de ene kant onbegrijpelijk dat iemand die jong is een einde maakt aan zijn leven, aan de andere kant - waarom zou je als je niet verder wil leven toch moeite doen? Al zou ik zelf hierbij nog wel er voor zorgen dat ik zo min mogelijk leed veroorzaak voor anderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant. Heb zelf maar 1 springer mee gemaakt toen ik nog heel klein was, dus wist niet precies wat er nou aan de hand was. Maar kan me wel herinneren van dat schoon spuiten en daarna weer langzaam achteruit het station op te rijden, om vervolgens de vervangende bus te nemen. Later pas doorgehad wat er nou precies aan de hand was.
Dat doet me denken aan de bekende bruiloftspeech: "Dames en heren, ik zal het kort houden..."quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant.
Ik hoorde dat wanneer je van een heel hoog gebouw springt je al dood bent voordat je de grond raakt. Of in ieder geval in shock raakt. Dat zou dus geen pijnlijke manier moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.
En? Kun je een beslissing maken?.
Zitten daar inrichtingen aan het spoor of zo? Ik dacht dat mijn moeder ooit vertelde dat in Vught of zo, waar zij lang geleden werkte, ook nogal wat mensen voor de trein sprongen. Daar zat toevallig een psychiatrische inrichting in de buurt dacht ik. Die zullen misschien wel meer bij die "dode sporen" zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:07 schreef elcastel het volgende:
Bij Castricum (Duin en Bosch) en Heiloo (Willibrordus) gebeurt het vrij regelmatig. Ik heb het idee de laatste jaren wat minder (kan ook dat er minder treinen rijden.), kan ook zijn dat het vroeger meer indruk maakte. De uitvoering varieert, soms is het iemand die eerst nog een vuurtje vraagt op het perron en vervolgens springt, de andere keer is het gewoon uit het zicht. Dit deel spoorlijn heet het dodenspoor en machinisten krijgen er een toeslag omdat ze er rijden. Of die toeslag het leed dekt weet ik niet.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |