abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:40:58 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58712212
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Onderkoeling denk ik, al dan niet in combinatie met verdovende middelen. Nadeel is alleen weer wel dat het een flinke tijd duurt voor je echt dood bent, wat de kans weer vergroot dat iemand je zo nodig moet redden.
pi_58712686
Ken er 1 van een ander forum, poging ook mislukt.Heeft maanden in het ziekenhuis gelegenen beide benen geamputeerd. Zijn grote hobby was motorrijden........laat nu een trike bouwen

Oom van me is ook voor de trein gaan staan. Had eerst netjes zijn portefeuille naast het spoor gelegd zodat ze 'm snel konden identificeren.
Oh ja, ook zijn bril! Wilde de trein zeker niet zien aankomen
pi_58717676
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
pi_58719916
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
Als je op een locatie waar iemand zich voor de trein heeft gegooid vind je waarschijnlijk nog stukjes van die persoon ook. Aangezien de lijkendienst (geen brandweer dacht ik is een aparte dienst voor) mag stoppen nadat ze 60 kg. aan overblijfselen hebben gevonden.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 01:56:46 #230
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_58720331
Vandaag weer eens dikke vertraging door zo'n lamhaas

Rijswijk blijft favoriet
pi_58720589
Rijswijk lag een hele trein dr naast, niet te hopen dat dat door een springer komt
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:18:30 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58722431
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Kies uit

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:25:19 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58722516
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn zelfmoordtopic
Oh ts leeft nog
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:45:54 #234
178340 shayolo
gewèldig
pi_58722713
een vriend van me was bij die zelfdmoord van die vader met zijn 2 kinderen die hij ook dwong voor de trein te springen. hij fietste langs het spoor en hoorde die kinderen, hij dacht dat ze lastig waren ofzo. En toen sprong die vader ervoor met z'n kindjes ervoor...

hij zag een kind liggen op haar knieën met haar hoofd niet te zien in het zand... en de andere 2 lagen verderop

iedereen kreeg trauma hulp, ook politie agenten, maar hij werd weggestuurd :S. Terwijl hij de eerste was die ter plekke was.

Maar hij heeft er niet veel aan overgehouden gelukkig.

Dit was overigens gebeurd tussen haarlem en amsterdam in (spaarnwoude)
effe normaal he
pi_58725108
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
pi_58725961
Van dit topic word ik niet vrolijk
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:57:39 #237
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58726326
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Van dit topic word ik niet vrolijk
zou ook wel vreemd zijn als je er wel vrolijk van werd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58726974
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
Uber fail
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:24:13 #239
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58730683
Dan ben je hopelijk wel dood.
Kaleidoscopiklimax
pi_58734475
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Uber fail
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Dat zou ook mijn manier om ermee te stoppen zijn Effectief, wel zorgen dat je een beetje afgelegen springt, en klaar!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:56:48 #241
166343 8D
Mooi.
pi_58734640
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant. Heb zelf maar 1 springer mee gemaakt toen ik nog heel klein was, dus wist niet precies wat er nou aan de hand was. Maar kan me wel herinneren van dat schoon spuiten en daarna weer langzaam achteruit het station op te rijden, om vervolgens de vervangende bus te nemen. Later pas doorgehad wat er nou precies aan de hand was.
Een vriendin die ik ken heeft paar jaar terug na verschillende gebeurtenissen (Moeder overleden, Mishandeling door vader, etc. ) ook een zelfmoordpoging gedaan (Van brug af springen), niet gelukt en jaar in opvang gezeten. Alleen was ze al zeker een ruime tijd steeds depresiever en gevoelloos verder. Denk ook niet dat mensen die voor een trein springen nog gaan nadenken over gevolgen, pijn, of wat dan ook. Meer alleen "Ik wil dood".
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:03:03 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58734771
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant. Heb zelf maar 1 springer mee gemaakt toen ik nog heel klein was, dus wist niet precies wat er nou aan de hand was. Maar kan me wel herinneren van dat schoon spuiten en daarna weer langzaam achteruit het station op te rijden, om vervolgens de vervangende bus te nemen. Later pas doorgehad wat er nou precies aan de hand was.
Ik heb zelf wel ooit zelfmoord willen plegen en kan toch niet helemaal uitsluiten dat het in de toekomst niet nog een keer voorkomt. 2 zelfmoorden heb ik verder meegemaakt. Eentje waar iemand van een flat was afgesprongen. Dat was best nog vies, want je zag de volgende dag toch nog wat resten liggen. Later nog iemand die ik goed kende waar ik niets meer van hoorde en die dus ook een einde aan zijn leven gemaakt bleek te hebben - Overigens niet per trein. Het is aan de ene kant onbegrijpelijk dat iemand die jong is een einde maakt aan zijn leven, aan de andere kant - waarom zou je als je niet verder wil leven toch moeite doen? Al zou ik zelf hierbij nog wel er voor zorgen dat ik zo min mogelijk leed veroorzaak voor anderen.
pi_58735845
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:05:52 ]
  zondag 18 mei 2008 @ 00:33:23 #244
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58736279
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant.
Dat doet me denken aan de bekende bruiloftspeech: "Dames en heren, ik zal het kort houden..."
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_58736379
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.

En? Kun je een beslissing maken? .
Ik hoorde dat wanneer je van een heel hoog gebouw springt je al dood bent voordat je de grond raakt. Of in ieder geval in shock raakt. Dat zou dus geen pijnlijke manier moeten zijn.
pi_58736567
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:07 schreef elcastel het volgende:
Bij Castricum (Duin en Bosch) en Heiloo (Willibrordus) gebeurt het vrij regelmatig. Ik heb het idee de laatste jaren wat minder (kan ook dat er minder treinen rijden .), kan ook zijn dat het vroeger meer indruk maakte. De uitvoering varieert, soms is het iemand die eerst nog een vuurtje vraagt op het perron en vervolgens springt, de andere keer is het gewoon uit het zicht. Dit deel spoorlijn heet het dodenspoor en machinisten krijgen er een toeslag omdat ze er rijden. Of die toeslag het leed dekt weet ik niet.
.
Zitten daar inrichtingen aan het spoor of zo? Ik dacht dat mijn moeder ooit vertelde dat in Vught of zo, waar zij lang geleden werkte, ook nogal wat mensen voor de trein sprongen. Daar zat toevallig een psychiatrische inrichting in de buurt dacht ik. Die zullen misschien wel meer bij die "dode sporen" zitten.

-edit- Mijn moeder had het over Voorbug en nog een andere inrichting. Tussen Eindhoven en Den Bosch zei ze. Tevens zou er ook zo'n dodenspoor bij Arnhem zitten. Ook met psychaitrische inrichtingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Smart_ass op 18-05-2008 00:57:27 ]
pi_58736712
In het dorp waar ik woon is er een vrouw met haar baby en hondje voor de trein gaan zitten. De vrouw was onherkbaar maar de baby die ze in een dekentje had zitten is geraakt en verder weggerold maar daar zag je dus helemaal niets aan. Ik vond dat zo luguber. Later bleek dat haar man haar mishandelde en zag ze dit als de enige oplossing.

Ps Als je zelfmoord wilt plegen schijnt verdrinken het meest pijnloze te zijn. Heb ik tenminste ooit ergens gelezen.
pi_58737046
Bah ik heb in brussel een jongen op een scooter onder een tram zien komen. Nu rijden trams niet zo hard als treinen en hebben ze minder massa, maar ik kan jullie verzekeren dat ik dat nooit meer hoef te zien. Daar word je echt niet vrolijk van. Dus wat een trein doet met je wil ik nieteens weten. Ik heb in datzelfde brussel ook een dame met een jeep aangereden zien worden door een tram, en ook in dat geval kwam de tram als duidelijke winnaar uit de bus. Hoewel die vrouw het (wellicht doordat ze aan de bijrijder-kant werd geraakt) het heeft kunnen navertellen.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:42:41 #249
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58737094
De meeste figuren springen inderdaad niet maar draaien weg, stappen vanuit het naastgelegen spoor in het spoor waar de trein voorbij raast of staan gebukt richting de naderende trein.
Springers zie je niet zo heel veel in dit verband, al zijn ze er wel hoor.

Vooral bij spoorwegovergangen die onbeveiligd zijn en niet zozeer op het perron waar de intercity voorbij raast en de hele families aanwezig zijn.
Al ken ik een verhaal vanuit Rotterdam waarbij er een 'gelukkige' passagier botbreuken heeft opgelopen doordat de persoon die voor de trein (te laat) sprong, geschept werd en gelanceerd werd richting perron.
Dát zijn pas lullige acties.

Nog vervelender is het, wanneer je als personeelslid, degene die er zelf een eind aan wilde maken in leven moet zien te houden terwijl de nodige ledematen elders in het spoor liggen.
Altijd gezellige gesprekken in de huiskamer met oud-machinisten als ouders, die beiden het geluk hebben gehad geen enkele 'springer' voor de trein te hebben gekregen in al die jaren.
pi_58737146
@lastpost dat is inderdaad geluk. Ik geloof dat de gemiddelde machinist er 3 in zijn loopbaan heeft. Maar ik vind zo snel die cijfers niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')