Nemen ze de cijfers van die christelijke gamewebsites ook mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:54 schreef Chocobo het volgende:
Hij zal gaan dalen.... dat is een feitMaar hoe dan ook.... het beloofd weer wat cools te worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nemen ze de cijfers van die christelijke gamewebsites ook mee?![]()
Meestal www.dvdboxoffice.com, niet de goedkoopste maar wel goede ervaring mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:58 schreef Markster het volgende:
Waar bestel je dat?
Zegt iemand die GT4 heetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef GT4 het volgende:
Kunnen jullie niet die spellen volluit schrijven ipv al die afkortingen ik gok / zoek me helemaal suf naar de betekenis
Zeg maar dag tegen je sociale leven!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:16 schreef Stoelpoot het volgende:
vanmiddag even Metal Gear Solid 3 kopen
dagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je sociale leven!
GTA SA is echt fantastisch.... let op hoe diep en groot dat spel is !quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef GT4 het volgende:
Ik heb net Grand Theft Auto San Andreas geleent
lijkt me wel kicke is grafisch wel minder als Gran Turismo 4, maarja
GTA ziet er inderdaad niet uit en zit vol met (soms onvergefelijke) bugs, maar als je dat allemaal negeert is wel een leuk spel!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef GT4 het volgende:
Ik heb net Grand Theft Auto San Andreas geleent
lijkt me wel kicke is grafisch wel minder als Gran Turismo 4, maarja
Ik wil spellen kopenquote:
Koop er een tweede Guncon2 bij en je kunt John Woo-style schieten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef Markster het volgende:
heb vandaag me salaris binnen gekregen, meteen ff time crisis 3 + guncon2 gekocht
Haha goed ideequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop er een tweede Guncon2 bij en je kunt John Woo-style schieten!
Jammerquote:Closing Comments
After almost three years of development, the release of Rise of the Kasai is a little underwhelming. The elements that made The Mark of Kri are still here and as fun as before, but the new developments have brought with them new issues as well. Working with a partner can be fun, but all too often it's painfully obvious that this is a computer-controlled character and often an awkward one at that. There are also some boss battles, but even these repeat themselves for no good reason.
Rise of the Kasai presents an engaging story and the gameplay is still fun to pull off, but with the new problems the experience is less than it could have been. There are still a fair amount of rough edges and it would have been better if more time had been put in to fine-tune the game.
IGN's Ratings for Rise of the Kasai (PS2)
9.0 Presentation
Amazingly well done cutscenes set a beautiful backdrop for the game. If nothing else, be sure to check these out.
7.5 Graphics
Stylized characters and some slick animations, but the lack of details and sparseness in the environments is a bit of a downer.
8.5 Sound
An atmospheric musical score with some tribal drumming and some fantastic voice-overs for the narrators.
7.5 Gameplay
Simple and fun combat system gets dragged down by the extra work needed to make the partner do the right thing or clean up their mistakes.
7.0 Lasting Appeal
A few stages are worth replaying to explore a different path. Many of the challenges and arenas are uninspired and only useful for those who absolutely love the combat system.
7.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://ps2.ign.com/articles/599/599080p1.html
Ben er wel blij meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer
Maar daarentegen, Mark of Kri kreeg ook zulke cijfers en daar heb ik me prima mee vermaakt. Ik wacht wel tot deze voor een zacht prijsje verkrijgbaar is.
vandaag ga ik het ook weer proberen het spel ergens te krijgenquote:
Mark of Kri zoog ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben er wel blij meeKan ik mijn wishlist wat kleiner maken
Proestquote:
?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Markster het volgende:
Zit nog steeds te stoeien met me NIC. Kan me niet voorstellen dat ik hem niet kan gebruiken, omdat iemand anders hem al gebruikt heeft. Beetje dom systeem dan
Dat lijkt mij ook niet nee. Ik weet alleen niet hoe het zit met die een inlognaam. Bij xbox moet je de naam en het password er bij overnemen. Geen id of dit bij ps2 ook zo is.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Markster het volgende:
Zit nog steeds te stoeien met me NIC. Kan me niet voorstellen dat ik hem niet kan gebruiken, omdat iemand anders hem al gebruikt heeft. Beetje dom systeem dan
Situatie:quote:
En voor ¤123,- meer zit er gelijk een kleine stijlvolle PS2 omheen gebouwd.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:51 schreef Markster het volgende:
Ik haal er morgen wel eentje bij dixons, zijn maar 26 euro zag ik
Waarom zou ik een ps2 kopen als ik er al een heb?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
En voor ¤123,- meer zit er gelijk een kleine stijlvolle PS2 omheen gebouwd.
Je moet m ff registreren op de playstation website, dan krijg je alles wat je nodig hebt thuis gestuurd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef GT4 het volgende:
Ik heb zoeen kleine ps2
dus daarmee kan ik gelijk al online ?
(is GT4 of GTA SA online te spelen ?)
Wat wordt het meest online gegamed dan door de PS2 gamers.... ?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:
No Online for Soulcalibur III
Damn!Ik denk niet dat ik 'm ga halen, tenzij 'ie net zo snel goedkoper wordt als deel 2. Wanneer komt er nou eens een online-game op de PS2 die ik echt de moeite waard vind?
Volgens mij is SOCOM II het enige spel dat echt online gespeeld wordt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat wordt het meest online gegamed dan door de PS2 gamers.... ?
Ik hoop iig dat Sony wat meer met het online gebeuren doet met de PS3,.... Vind het allemaal maar matig nu als je het vergelijkt met de XboxLive service !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is SOCOM II het enige spel dat echt online gespeeld wordt...
andere games worden compleet genegeerd iddquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is SOCOM II het enige spel dat echt online gespeeld wordt...
Zeker weten!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef Hakkert het volgende:
Gister Jak 3 uitgespeeld. Ik zeg het nog 1x keer. COOOOOOOOL SPEL!!!!
Mwoah ik wel denk ik. Hij is lang niet zo lang als jak 2 en je kan hem zo ff keertje tussendoor doen. Maar misschien komt het ook omdat ik platformers de leukste spellen vindquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten!Al vind ik het niet een spel dat ik heel snel opnieuw zou spelen.
En ik vind platvormspellen eigenlijk juist helemáál niet leuk!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:56 schreef Hakkert het volgende:
Mwoah ik wel denk ik. Hij is lang niet zo lang als jak 2 en je kan hem zo ff keertje tussendoor doen. Maar misschien komt het ook omdat ik platformers de leukste spellen vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |