Denk niet dat daar tutorials voor bestaan. Er zijn immers vele mogelijkheden om er eentje in elkaar te zetten. De meeste hobbyisten die er zelf een hebben gemaakt zullen wel geen moeite doen om een tutorial online te gooien. Maar... misschien ook wel, ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Weet niemand een tutorial o.i.d. dat je je eigen 'playseat' kan bouwen? Lijkt me ultiem voor op mijn kamer alleen ben ik te onhandig(lees 2 linkerhanden) om zoiets zelf in elkaar te zetten.
Dat is niet de goeie...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:34 schreef washandje het volgende:
Heb afgelopen zaterdag ook maar eens een stuurtje gekocht als voorbereiding op GT4
Een speedlink 4 in 1 leather force feedback ding ofzo. Past op PC, PS2, GC en Xbox
Dat bepaal jij?quote:
Yep!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:17 schreef Markster het volgende:
Dat bepaal jij?
900 graden man, dat is gewoon sturen zonder stuurbekrachtigingquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Yep!
Niet om de Speedlink af te kraken hoor (of eigenlijk wel), maar als je ècht een stuur voor GT4 wil, dan moet je de Driving Force Pro hebben. GT4 is hélemaal afgestemd voor dit stuur en andersom. En dit is ook het enige stuur dat 900 graden ondersteunt. ¤115,- is aardig wat geld, maar dan heb je ook wat!!! Vind je dit te duur, dan kun je net zo goed de Dual Shock 2 spelen gebruiken.
Als je er blij mee bent, dan is dat prima natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:33 schreef washandje het volgende:
900 graden man, dat is gewoon sturen zonder stuurbekrachtiging
Ik vind mijn speedlink een prima stuurtje hoor, en ik speel ook niet alleen GT4, maar ook nog wat NFS-dingen enzo. Daar is ie prima voor
Ohja, en ik heb niet veel geld
misschien dat dit makkelijker is?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:48 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik heb dit gevonden, http://www.firetooth.net/ , maar eigenlijk zoek ik wat simpelers...
Ja die had ik ook al gevonden, maar zo'n sparco stoeltje kost al iets van 300 euri. Ik moet eigenlijk een veel minder gelikt zitje hebben, een houten constructie met een of ander crappy stoeltje is voor mij al genoeg. Het gaat er mij meer om dat ik iets fatsoenlijk heb zodat het stuurtje op zijn plaats blijft en ik er ideaal achter kan gaan zitten. Wij hebben hier thuis nl gewoon een bank voor de TV en dan werkt niet in combinatie met een stuur, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
misschien dat dit makkelijker is?
http://www.geocities.com/racingcockpit/eindex.html
Ik heb 'm gewoon bij de Bart Smit gehaald. Voor ¤139,- terwijl 'ie online voor al ¤118,- (incl. verzendkosten) te bestellen is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:06 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd naar je brouwsel!!![]()
Ik moet hem nog steeds bestellen, waar heb je hem gekocht P-Style?
Cool, heb je de 900 graden modus al getest? Ben benieuwd naar je bouwsel trouwens.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:00 schreef P-Style het volgende:
Zo, jongens en meisjes... ik heb net even de Driving Force Pro gekocht!Heb 'm even getest met GT3 en dat werkte prima! Ik ben er zeer tevreden over! Nu ben ik helemaal klaar voor GT4. Ik ga nog even een mooi meubeltje in elkaar knutselen voor de DFP waarvoor ik al een ontwerpje heb gemaakt. Zodra dat ding klaar is zal ik wel even een foto'tje posten!
Heb je de afmetingen genoteerd? Zo ja, graag hier posten...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:43 schreef P-Style het volgende:
Zo... hij's klaar hoor! Mijn zelfgemaakte DFP-standaard.
Men neemt een MDF-plaat in kleine plankjes gezaagd, 26 schroeven, wat vrije tijd en een inspiratiebron:
[afbeelding]
En voor minder dan ¤10,- en een paar uurtjes arbeid heb je het volgende:
Prima te gebruiken bij je bank of stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |