Mn kaft is nu al verneukt door die k*t stickerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé! Die sticker daar rechtsonder is wel cool! Zit 'ie standaard in het pakket? Ik wilde al een tijdje een GT4 sticker hebben, dan kan ik daarmee m'n stuur-standaard versieren!
Dat gele stickertje op het DVD-hoesje is echter wel lelijk.Ik hoop dat 'ie makkelijk te verwijderen is.
Nou, schiet maar op danquote:Beste klant,
Bedankt voor je bestelling voor Gran Turismo 4!
Zojuist is ons gebleken dat de door de leverancier Sony vastgestelde releasedatum van 11 maart niet door iedereen in de detailhandel is gerespecteerd.
Wij gaan er uiteraard alles aan doen om de game zo snel mogelijk op je deurmat te laten vallen. Zodra we de voorraad hebben ontvangen versturen we je bestelling uiterlijk morgen, je ontvangt hierover morgenmiddag nog een verzendbevestiging.
We wensen je nu alvast heel veel gameplezier met deze waanzinnige game!
Frs
GT4 is dan ook niet zomaar een racegame. Het is véél meer dan dat! Het is een "Gran Turismo"... een genre appart!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:17 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik hou niet zo van racegames, maar mijn broers en vrienden zijn gek op de gt reeks.
misschien dat ik deze game een kans ga geven....
die sticker is om op je auto te plakken om vervolgens een 350 z te winnen, geen rondetijden neerzetten dusquote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé! Die sticker daar rechtsonder is wel cool! Zit 'ie standaard in het pakket? Ik wilde al een tijdje een GT4 sticker hebben, dan kan ik daarmee m'n stuur-standaard versieren!
Dat gele stickertje op het DVD-hoesje is echter wel lelijk.Ik hoop dat 'ie makkelijk te verwijderen is.
En jij bent wel helderziend, reetkever!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:50 schreef mustisuc het volgende:
kheb um besteld via play.com mah hij is er tog nog niet domme aap!!
Wat de hel?!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
die sticker is om op je auto te plakken om vervolgens een 350 z te winnen, geen rondetijden neerzetten dus
Ff je ouders lief aankijken en de sticker op hun auto plakken. Anders kun je hem altijd op je fiets plakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat de hel?!Dus je moest eerst een auto hèbben om er vervolgens een te kunnen winnen?! Nou... dat schiet ook lekker op dan voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |