Dat had ik nou ook, toen ik hem eergister voor eerst sinds 1/2 jaar weer speelde. Toen kon ik bepaalde races niet halen, en nu haal ik ze met gemakquote:Op zondag 6 maart 2005 01:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik hoop dat het in gt4 weer lekker moeilijk wordt om goud te halen bij de rijbewijzen
wel grappig, ik heb gt3 nu al 3,5 jaar en ben sinds gister bezig om alles op goud te zetten. net voor rijbewijs a zo'n rondje rijden, toen op 9 september 2001 al brons gehaald, op 8 april 2003 veel bezig geweest om goud te halen maar kwam niet verder dan zilver met een 43.8 en nu 6 maart 2005 haal ik goud met een 43.0.. gewoon 8 tiende sneller dus
Die linkse Le Mans racerquote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef A.l.e.x het volgende:
Voor de mensen die van zwart houden, 4 Le Mans racers zijn na dag 694 2de hands te koop in volledig zwarte outfit voor zo'n 2 mil. credits per stuk:
[afbeelding]
na 7 dagen zijn ze weer weg
Er schijnt ook nog een zwarte F1 versie als prizecar op de DVD te staan:
[afbeelding]
Carbon look![]()
Toyota GT-ONE is dat toch ?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:51 schreef washandje het volgende:
[..]
Die linkse Le Mans racer
Wel leuk dat er dit soort easter eggs inzitten
-edit- Ik vind net op gamefaqs een guide met al dit soort specials
Yep, was in GT2 ook 1 van de beste, de Road Car kon je wel veel beter tunenquote:Op zondag 6 maart 2005 16:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toyota GT-ONE is dat toch ?
Na de F1 bak de lekkerste auto uit gt3
En gelukkig hoef je nu niet lang meer te wachten!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:33 schreef A.l.e.x het volgende:
Dit zijn screens van een JAP versie, ik wacht op de PAL
de laatste dagen duren anders wel verdomde langquote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En gelukkig hoef je nu niet lang meer te wachten!
Niet als je net MGS3 hebt om je in de tussentijd (en daarna ook nog wel) mee te vermaken!quote:Op maandag 7 maart 2005 00:10 schreef MrSkyline het volgende:
de laatste dagen duren anders wel verdomde lang![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet als je net MGS3 hebt om je in de tussentijd (en daarna ook nog wel) mee te vermaken!
De laatste dagen? Heb hem vanmiddag al opgehaaldquote:Op maandag 7 maart 2005 00:10 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
de laatste dagen duren anders wel verdomde lang![]()
Hé! Die sticker daar rechtsonder is wel cool! Zit 'ie standaard in het pakket? Ik wilde al een tijdje een GT4 sticker hebben, dan kan ik daarmee m'n stuur-standaard versieren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |