De kleur staat me niet aan, en hij staat toch maar in de weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Waarom doe je hem weg?
Succes.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je geregistreerd jezelf onder een eigen gekozen naam![]()
Gratis en voor niets.
Heeft 'ie geen (emotionele) schade?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
De kleur staat me niet aan, en hij staat toch maar in de weg.
Ik bied 2 cent!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gloedjehagelspiksplinterkrakelnieuw. Zou hem geruild hebben, maar ben het bonnetje kwijt
Zijn zieltje is nog zo puur als dauw op een heldere lentemorgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen (emotionele) schade?
Da's mooi. En heb je meer specs? Bouwjaar, vergunningen, prijzen gewonnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zijn zieltje is nog zo puur als dauw op een heldere lentemorgen.
Bouwjaar 2004, vergunning voor bagger in aanvraag, nog niet goedgekeurd. Nog geen prijzen, maar maakt kans op de "Meest onbetekende user" Award.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's mooi. En heb je meer specs? Bouwjaar, vergunningen, prijzen gewonnen?
Hmm, ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Bouwjaar 2004, vergunning voor bagger in aanvraag, nog niet goedgekeurd. Nog geen prijzen, maar maakt kans op de "Meest onbetekende user" Award.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |