Nee het was een andere hysterische griet die er na een paar weken weer uitging en na twee dagen alsnikkend naar haar zusje stond te schreeuwen in de tuin.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:49 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat accent he.. Of schop ik nu tegen zere schenen?
Oh, dat studentje die er met het Bananenlied uitging, hoe heette ze ook al weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het was een andere hysterische griet die er na een paar weken weer uitging en na twee dagen alsnikkend naar haar zusje stond te schreeuwen in de tuin.
Ja zo'n hockeymeissiequote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, dat studentje die er met het Bananenlied uitging, hoe heette ze ook al weer
Anoukquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, dat studentje die er met het Bananenlied uitging, hoe heette ze ook al weer
Dat arme schaapje verbrandde haar handjes toen ze de aardappeltjes ging afgieten. Uiteraard moest ze huilen. Ze deed namelijk niet anders.quote:
Ík vind het zo naar hier, ik heb ook mijn gevoelens, thuis kan ik dan masturberen maar hier kan dat niet.'quote:
Georgie die iedere nacht Kim probeerde over te halen wat verder te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf erbij dat BB-2 nhet leukste was doordat we nog gratis mee mochten kijken. En vooral 's nachts was dat geweldig als ze hadden gedronken.
Annet die bij de geit wilde gaan slapen, Robin die een tongzoen kreeg van Desiré een minuut nadat ie had overgegen, Opa Koos die in dronken toestand het plafond op zs'n hoofd kreeg.
Cyrille was dat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
Herinneren jullie dat gekke wijf Cecile (fout geschreven?) nog? Wat een irritant mens was dat zeg. Die wilde echt de showbizz in. Vandaar dat vele overdreven gezang van 'r.
Volgens mij werkte ze al voor Van den Ende in musicals voordat ze het huis ingingquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
Herinneren jullie dat gekke wijf Cecile (fout geschreven?) nog? Wat een irritant mens was dat zeg. Die wilde echt de showbizz in. Vandaar dat vele overdreven gezang van 'r.
Juist, dat moest wel, dat je hier toen ook postte.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik heette vroeger Elbutre hiero... heb ook een kleine identiteitscrisis gehad
'Klote wijf, ik kan zo 100 anderen krijgen.'quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgie die iedere nacht Kim probeerde over te halen wat verder te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |