Diane was gek maar wel spannend...maar Jeanette was niets anders dan saai...bahquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, is al weer wat langer geleden. Maar ik vond Jeanette ook leuker.
op de site van Andries big-andries.nlquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:28 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Frank & Diane, bekend van de daterape.
Nou Arcee, we zitten wel op een lijn vandaagquote:
Diane was geweldig.. maar Jeanette gewoon liefquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef pos het volgende:
[..]
Diane was gek maar wel spannend...maar Jeanette was niets anders dan saai...bah
Postte jij onder een andere naam bij de BB-uitzendingen? Of hoor ik dat te weten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Dacht je dat dan? Diane isquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Diane is toch eigenlijk niet zo heel lelijk hoor
Kimmiebamibimmie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Diane was geweldig.. maar Jeanette gewoon lief.. net als Kim trouwens, maar die was echt saai
Ruud was inderdaad voor mij ook de winnaar uit BB1. Ik vond Bart verre van leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:32 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Ruud, de belichaming van Big Brother.
En morele winnaar.
het was toch Kimmiebimmiebamischijfquote:
Ik vond Desiree ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Manische Desiree, leeft die nog steeds. Met afstand de meest treurige van alle BB-bewoners. Ik vond haar zo sneu...
Ik heette vroeger Elbutre hiero... heb ook een kleine identiteitscrisis gehadquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Postte jij onder een andere naam bij de BB-uitzendingen? Of hoor ik dat te weten?
Sabine, Tara 2x.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel van de bb dames hebben ook al weer in Playboy gestaan eigenlijk. Ik herinner me nog Hieke, Kelly... en verder... ehm ..
TARA!!!! Heeft iemand daar nog pics van, die was echt om te smullenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel van de bb dames hebben ook al weer in Playboy gestaan eigenlijk. Ik herinner me nog Hieke, Kelly... en verder... ehm ..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef ruby het volgende:
Dit topic loopt inderdaad als een tiet. En het is nog niet eens september.
quote:
Monaquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk was in BB-1 waarbij de regie een fout maakte en dinges, hoe was haar naam ? Op de plee zagen zitten terwijl ze haar kont afveegde.
Sabine met die schijnheilige kop van 'r..bah. Was ik ook al vergeten. En dat accent he.. Of schop ik nu tegen zere schenen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef TheVulture het volgende:
en Sabine ook
Ze lieten ook nog wel eens perongeluk het geluid aan. Hoorden we zo'n lekkere watervalquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk was in BB-1 waarbij de regie een fout maakte en dinges, hoe was haar naam ? Op de plee zagen zitten terwijl ze haar kont afveegde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |