voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
Ik vond ze ooit goed, maar ze hebben zich nu wel erg overegegeven aan de commercie.
Ik vind dat nummer eigenlijk best mooi..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Die nummers met Blof. De latere albums.
Op zich vind ik het nummer ook niet slecht hoor. Maar de Crows brachten op hun eerste platen iets extra's, iets nieuws(maar dat geldt trouwens voor elke arties/band).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer eigenlijk best mooi..Alleen is het orgineel toch beter vind ik..
![]()
Maar ik vind de muziek nog steeds erg goed..
Maar vertel eens.. welke nummers vind je dan nog wel oke??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:46 schreef kriele het volgende:
[..]
Op zich vind ik het nummer ook niet slecht hoor. Maar de Crows brachten op hun eerste platen iets extra's, iets nieuws(maar dat geldt trouwens voor elke arties/band).
Maar ach, trek je niets van mij aanGewoon lekker luisteren!
Dankzij die enkele commerciele nummers als Big Yellow Taxi, Holiday in Spain en Accidentally in Love kunnen ze nogsteeds goede albums maken. Hard Candy bevat toch wel een paar erg mooie nummers en live is het nog altijd indrukwekkend.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
Ik vond ze ooit goed, maar ze hebben zich nu wel erg overegegeven aan de commercie.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:23 schreef GoldenHeritage het volgende:
Mijn all time favorite blijft overigens "Round Here".
Ja ik was al aan het zoeken.. Maar kan hem niet echt terug vinden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
In een ander topic hadden diverse users hun top 25 gegeven. Misschien leuk dat topic even te zoeken?
Thx.. Je vind wel dezelfde nummer als mij goed!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Counting Crows Deel 2
Dat is hem Blumchen!
Alleen mis ik colorblind er wel opquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Thx.. Je vind wel dezelfde nummer als mij goed!
Nee dank jequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Dubbelfriss?
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Boston_Q het volgende:
Counting Crows zijn geweldig, elke plaat heeft een lekkere eigen sfeer, natuurlijk is august een brilliante plaat, maar hard candy is gewoon een heerlijke zomer-cd ik vind niks lekkerders om in de zomer met een biertje en een sigaretje in het gras te liggen en dan luisteren naar nummers als Miami, Good Time en New Frontier bijvoorbeeld. Nu het winter is merk ik dat ik veel meer naar Recovering the satellites ga luisteren.
Ik heb ze nu 3 keer live gezien en zodra ik hoor dat ze weer naar Nederland, Beligië of Duitsland komen, dan ben ik er weer bij.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit, toch?
Tsja, en toen waren de seizoenen wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:31 schreef Gillingham het volgende:
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?
- August and Everything After: Herfstplaat (Met bv. Raining in Baltimore)
- Recovering the Satellites: Winterplaat (Met bv. A Long December)
- This Desert Life: Lenteplaat (Met bv. Hangin' Around)
- Hard Candy: Zomerplaat (Met bv. Holiday in Spain)
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit, toch?
Blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:04 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Dat van die seizoenen wist ik niet, maar als je het zo bekijkt is het inderdaad wel duidelijk.
Het is dus weer tijd voor een herfstplaat.
Een cd met covers..quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:33 schreef Gillingham het volgende:
Maar zoals al vermeld was zijn de seizoenen nu inderdaad op, ik ben benieuwd wat volgt...
Mogen ze het voortaan wat mij betreft alleen bij winterplaten houden..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:31 schreef Gillingham het volgende:
Ah, leuk om op dit forum weer eens wat terug te zien van mijn favorieten.
[..]
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?
- August and Everything After: Herfstplaat (Met bv. Raining in Baltimore)
- Recovering the Satellites: Winterplaat (Met bv. A Long December)
- This Desert Life: Lenteplaat (Met bv. Hangin' Around)
- Hard Candy: Zomerplaat (Met bv. Holiday in Spain)
Verder komt dit niet alleen in deze nummers voor, maar heeft de sfeer van elk album een beetje de sfeer van een seizoen.
Ja die is ook geweldig!! ik heb m ook live met nog een band erbij.. (1) echt mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef StarGazer het volgende:
Kheb maar eens August aangeschaft.... nou daar heb ik geen spijt van gekregen. Wat een topplaat. Mooiste nr vind ik "Anna Begins"
Die beschouwingen kwam al na Recovering om de hoek en na TDL werd ie alleen maar meer bevestigd. Vandaar.quote:
Ja, klopt, maar ik vertelde dat niet om te laten zien wat voor ontdekking ik wel niet gedaan had. Ik vermelde dat omdat ik al dacht dat niet iedereen dat zou weten en er waarschijnlijk wel wat in zou herkennen zonder dat ze erover nagedacht was. En dat bleek ook zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die beschouwingen kwam al na Recovering om de hoek en na TDL werd ie alleen maar meer bevestigd. Vandaar.
Ja dat dacht ik ook.. Ik geloof dat er een cover cd uit kwam toch??quote:Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef methodmich het volgende:
Tussen de albums zit doorgaans wel een jaar of 3, dus het zou binnenkort weer eens kunnen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de meeste covers die ze ooit gedaan hebben, zijn wel al bekend natuurlijk. Heb ik al een gebrand cd'tje vol van.
Toevallig ook een nummer dat 'open all night' heet (dus GEEN 'up all night')? Ben de live versie kwijt door formats, virus, blabla je kent het welquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de meeste covers die ze ooit gedaan hebben, zijn wel al bekend natuurlijk. Heb ik al een gebrand cd'tje vol van.
Exit 8 is dat volgens mij. Exit 8, small café, Georgia moonlight....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Toevallig ook een nummer dat 'open all night' heet (dus GEEN 'up all night')? Ben de live versie kwijt door formats, virus, blabla je kent het wel.
Kan het niet uitgebrachte nummer Buldog ook wel aanbevelen voor de fans.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat sinds Adam niet meer zo depressief is, de muziek minder is geworden.
ook een leuk album, jouw naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Dubnobasswithmyheadman iets
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef zurekop het volgende:
jajaja Counting Crows![]()
waarbij Round Here (op de ròde cd wel te verstaan) wat mij betreft het
gaafste nummer is.
Ja.. kippevelquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:13 schreef zurekop het volgende:
[..]
dat open stukje dat ie zegt "shhhh.... shhhhh.... " en dan die piano![]()
![]()
![]()
Heb je ook die live versie van 10 min?quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:13 schreef zurekop het volgende:
[..]
dat open stukje dat ie zegt "shhhh.... shhhhh.... " en dan die piano![]()
![]()
![]()
Geen dank..quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schok op 11 maart 2004 toen de goedwillende Zeeuwse boeren van Blof het podium opkwamen. Voor de rest een geweldig concert. Ik vond het heel bijzonder hoe ze een aantal keer liedjes gewoon 'door elkaar' speelden (en dat dan ook nog goed klinkt).
Bedankt.
David Grayquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beetje dan. Maar ik vind het helemaal niets.
weet je of David Gray al een topic heet?
Voor de zaterdag avond hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:49 schreef zurekop het volgende:
[..]
ook een leuk album, jouw naam(maar dat terzijde)
Die is nogquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heb je ook die live versie van 10 min?
je bedoelt die versie met:quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heb je ook die live versie van 10 min?
Ik heb hem inmiddels gevonden onder de naam 'Open All Night'. Exit 8 is het 1e watie zingt, zoals je daarnet al zei. Heb hem in live versie, maar volgens mij had ik hem toen ook live. Het is een unreleased demo versie staat erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Dubnobass, bedoel je Exit 8?
Waa.. Die ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:23 schreef zurekop het volgende:
[..]
je bedoelt die versie met:
"She lives alone on her private archipelago
With the palm trees and her seashells
She sits in the waves all day
She's scared of dying and she wants to keep it that way
She sends a boat out on the sea with a little note for me
It says why are all the girls so hungry
Say why are all the girls so hungry"
wat is die versie goed!!! pffff![]()
ja er zijn heel veel verschillende "Round Here"-s, maar die jij bedoelt zalquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waa.. Die ken ik helemaal niet![]()
Moet hebben
Same for mequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef zurekop het volgende:
[..]
Die versie die ik bedoel heb ik trouwens paar jaar geleden met kazaa of ander
downloadprogramma gevonden onder de naam... uhm.... iets met "live-- incredible!!!"
Je hebt gelijk, Open All Night heet ie ook op mijn cdtje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels gevonden onder de naam 'Open All Night'. Exit 8 is het 1e watie zingt, zoals je daarnet al zei. Heb hem in live versie, maar volgens mij had ik hem toen ook live. Het is een unreleased demo versie staat erbij.
En hij is nog steeds mooi
gedaan... vanmiddag spreek ik je wel...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef Blumchen het volgende:
Hey.. doe mij mar eens toevoegen op msn.. Misschien dat je hem wilt doorsturen
Tofquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef zurekop het volgende:
[..]
gedaan... vanmiddag spreek ik je wel...
Ik heb eigenlijk geen ideequote:ontopic: weet iemand of die concerten van VH1 en The 10spot ook op DVD
zijn? Er bestaan namelijk wel beelden van...
Zeer geïnteresseerd in de beelden en bootlegsquote:
Heey Ivquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef GoldenHeritage het volgende:
Oeff .. was alweer ff geleden dat ik hier geweest was, maar zie het CC topic weer, dus zal er wel weer vaak zijn
Mel, kun jij als je online bent ff één en ander doorsturenDAAANNK!
Dat was ik dus hequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Heey Iv
Ik denk idd dat we nog eens iets moeten uitwissellenMisschien moet je maar s op de koffie komen
Is dat niet Open All Night? (She said "we're open all night, why don't you come inside? It's gonna be alright")quote:Exit 8 is dat volgens mij. Exit 8, small café, Georgia moonlight....
Waarin ben je zoal geinteresseerd? Misschien valt er wel wat regelen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef GoldenHeritage het volgende:
Zeer geïnteresseerd in de beelden en bootlegs
jaaaaaaaaaaaaa!!!!!! of anders alles wat Counting Crows verder gemaakt heeft ook!!!!!! jiiiiihaaaa!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom dit topic nog niet in postgeschiedenis staat is een grote vraag.
EnniehoeCC
August and ever after is absoluut het beste album overigens.
Hij is mooiquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:23 schreef zurekop het volgende:
[..]
je bedoelt die versie met:
"She lives alone on her private archipelago
With the palm trees and her seashells
She sits in the waves all day
She's scared of dying and she wants to keep it that way
She sends a boat out on the sea with a little note for me
It says why are all the girls so hungry
Say why are all the girls so hungry"
wat is die versie goed!!! pffff![]()
Vooral in beelden! Ik heb helemaal niets van die mannen op DVD of iets dergelijks!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:50 schreef koenimex het volgende:
[..]
Waarin ben je zoal geinteresseerd? Misschien valt er wel wat regelen.
Op deze site: -edit- kun je het hele concert downloaden, via bittorrent. In SHN-formaat, om de kwaliteit goed te houden. Je moet je eerst even aanmelden, maar da's zo gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2005 13:11 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
Vooral in beelden! Ik heb helemaal niets van die mannen op DVD of iets dergelijks!
Ennuh de héééle lange versie van Round Here, die hier boven beschreven staat.
K, ik heb je ondertussen toegevoegd. Ik ga dat concert iig downen. Thnx 4 de info!quote:Op zondag 3 april 2005 14:01 schreef koenimex het volgende:
[..]
Op deze site .. mijn profiel plukken.
Gedaan.. ik heb je ook ff toegevoegd.. Ik kan het niet downen hoor.. van die sitequote:Op zondag 3 april 2005 14:01 schreef koenimex het volgende:
[..]
of m'n MSN uit mijn profiel plukken.
Vind ik mooi! Wat vind jij?quote:Op maandag 4 april 2005 08:52 schreef koenimex het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het liedje August And Everything After (het liedje hè, dus niet het album)?
Nou, dat vind ik dus ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vind ik mooi! Wat vind jij?
Top!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef PPWB84 het volgende:
Ik kwam gister langs een site waar je bootlegs kunt downloaden: -edit-![]()
Ja, er is idd een DVD van (in de bootlegkringen, die volgens de Moderators hier illegaal zijn). Ik heb de DVD zelf in mijn bezit, en hij is ernstig goed! Interesse?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef zurekop het volgende:
-knip-
ontopic: weet iemand of die concerten van VH1 en The 10spot ook op DVD
zijn? Er bestaan namelijk wel beelden van...
Laten we het hopen.. T word wel weer eens tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
1993, 1996, 1999, 2002, 2005... Zal weer een nieuwe plaat moeten komen denk ik.
Eigenlijk raar, dat veel fans hopen dat Duritz weer depressief wordt, maar gek genoeg levert het wel de mooiste songs op, ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef Frenkel het volgende:
Misschien moeten we wachten tot Adam weer in een depresieve bui komt en dan weer goeie nummers gaat schrijven!
(niet dat ik Hard Candy geen goede cd vond hoor)
Maar ben ook wel benieuwd naar nieuw werk
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het zou ook een zinspeling op het rijmpje van Humpty Dumpty kunnen zijn:quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef CG het volgende:
snapt iemand dit stukje uit 'Einstein on the beach' ?
And all the king's men reappear
for an eggman, on and off the wall
quote:Op maandag 19 september 2005 10:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En tijd niet gehoord en dan opeens 'Round Here' opzetten.. wat mooi, wat mooi!
Maar dan wél de demo-versie, ajb!quote:
Misschien wel hun beste song.quote:Op maandag 19 september 2005 10:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En tijd niet gehoord en dan opeens 'Round Here' opzetten.. wat mooi, wat mooi!
quote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien wel hun beste song.
Goeie discussie trouwens, het beste Crows-nummer. Ga ik vannacht is overnadenken.quote:She only smiles
He only tells her
that she's the flowers, the wind and spring
Randy Crawford met Almazquote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef koenimex het volgende:
Hey Blumchen, waar is je sig van?
[..]
.
Ok dan!quote:Top 10 favorite albums of 2000
Art Official Intelligence
De La Soul
The All American
Chainsaw Kittens
Joys and Concerns
Negro Problem
Fold Your Hands Child, You Walk Like A Peasant
Belle and Sebastian
Genuine Live 1966
Bob Dylan
The Soft Bulletin
Flaming Lips
Late For The Future
Galactic
Private Suit
Bettie Serveert
Machismo ep
Gomez
Familiar To Millions
Oasis
Live was hij helemaal mooi ja, ik was er ook bijquote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef koenimex het volgende:
Ja dat is zeker een vette uitvoering. Ter plekke was het nog vetter =). Waar heb je je sig vandaan? Is dat uit een interview oid?
Tijd voor een nieuw album is het zeker. Helaas moeten we daar nog wel een tijdje op wachten.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:Vind het wel weer eens tijd voor een nieuw album.
Wat houd je altijd?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voorspelbaar, dat houd je altijd.
quote:Tracklist:
1. Angels Of The Silences
2. Round Here
3. Rain King
4. Long December
5. Hanginaround
6. Mrs Potter's Lullaby
7. Mr Jones
8. Recovering The Satellites
9. American Girls
10. Big Yellow Taxi - Counting Crows & Vanessa Carlton
11. Omaha
12. Friend Of The Devil (previously unreleased)
13. Einstein On The Beach (For An Eggman)
14. Anna Begins
15. Holiday In Spain
16. She Don't Want Nobody Near (previously unreleased)
Meestal levert dat wel mooie nummers op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef GoldenHeritage het volgende:
Hij zit in een gigantische dip
Bedankt, maar dan koop ik liever de nieuwe India.Arie of de verzamelaar van Savage Garden. 'Out Of The Vein' van Third Eye Blind wil ik ook al heel lang een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
1,3,4,7,8,11 en 14 dus. Dat is nog niet de helft. Dan zou ik je toch aanraden die twee platen te kopen!
Of je koopt ze gewoon allemaal. Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt, maar dan koop ik liever de nieuwe India.Arie of de verzamelaar van Savage Garden. 'Out Of The Vein' van Third Eye Blind wil ik ook al heel lang een keer aanschaffen.
Dat is wel zo, maar hij schreef ook dat hij het momenteel niet aan kan om liedjes te schrijven waardoor mensen over 'm oordelen. Erg treurig vind ik. Ik vind Adam een goede tekstschrijver!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:Meestal levert dat wel mooie nummers op.
Sue me.. August heb ik gehad, dus ken 'm wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Savage Garden ipv een wereldplaat als August And Everything After? Schandalig!
Nee, maar soms wel. Hangt er vanaf wat je varieert.quote:Op maandag 19 december 2005 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beetje variatie is niet verkeerd.
Alleen Round Here mist. Verder al m'n lekkertjes achter elkaar.quote:Hard Candy
If I Could Give All My Love To You
Mr Jones
Omaha
American Girls
Goodnight LA
A Long December
Big Yellow Taxi
Miami
A Murder Of One
Hanginaround
Goodnight Elisabeth
en bonustracks van het concert in Ahoy waar ik zelf bij was
Daylight Fading
Hard Candy
Holiday In Spain (with Blof)
Ik ben ook tijdens een van die concerten geweest, maar volgens mij vonden ze zelf de kwaliteit nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef BUG80 het volgende:
Tijdens het concert in de HMH een tijd geleden werden er opnames gemaakt dacht ik, eventueel voor een DVD. Aangezien het een goed concert was mogen ze die best uitbrengen vind ik
klopt! in ok een ' bootleg DVD' van deze uitzending..ergens...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef koenimex het volgende:
De opnames in de HMH waren in eerste instantie idd bedoeld voor een Live-DVD. Zoals Mr. Johnson al zei, schijnt de band het zelf niet zo goed te hebben gevonden. In (volgens mij) Amerika is een deel van dit concert (+/- 60 min) wel op TV uitgezonden.
Die TV uitzending heet “An Evening With Counting Crows”. Het is in HD uitgezonden. Kwa beeld kwaliteit is dit de mooiste CC opname die ik ken. Kwa nummers niet echt. Net iets te veel Hard Candy nummers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef koenimex het volgende:
De opnames in de HMH waren in eerste instantie idd bedoeld voor een Live-DVD. Zoals Mr. Johnson al zei, schijnt de band het zelf niet zo goed te hebben gevonden. In (volgens mij) Amerika is een deel van dit concert (+/- 60 min) wel op TV uitgezonden.
Zijn de betreffende opnames nog ergens te vinden op het net ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef koenimex het volgende:
Ja, daar zit wel wat in. Maar de uitvoering van Have You Seen Me Lately? is wel erg gaaf, met dat veranderde intro. Ook Speedway kan ik erg waarderen van deze DVD.
Zie: Counting Crows Deel 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef Tarara het volgende:
Wat vinden jullie het beste liedje van de Counting Crows.
Voor mij is dat toch wel Goodnight Elisabeth. Ik moet bekennen dat Acda en De Munnik daar mede voor verantwoordelijk zijn.![]()
Hm.. nou ja, maakt ook niet uit. Ik opende ooit een David Gray-topic. Bleek er ook al eentje te bestaan. Oeps.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Geen idee hoe dat ook alweer zat. Volgens mij een raar misverstand.
Nee, ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef koenimex het volgende:
Welke 3 nummers zijn dat?
We missen je trouwens in het David Gray-topic, vond je het concert zó slecht?
sjek joer meelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben er nog mensen interesse in die Live At Pinkpop cd? Er staan ook drie nummers op van het concert op 10 maart 2004. Ik vind 'm mooi, maar misschien dat er mensen zijn die er nog blijer mee zijn.. laat maar weten.
http://www.dutchcrows.nl/forum/viewtopic.php?t=1142quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef koenimex het volgende:
Linkje! Linkje! (alsjeblieft)
Nou er zitten zeikerds op het forum hoor. En ik kan me wel voorstellen dat het je tegen gaat staan als journalisten je bekritiseren (of het de hele tijd over je depressies hebben), zeker als je daar gevoelig voor bent. Dat kunnen we ons niet voorstellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik word een beetje moe van het feit dat Adam niet wilt dat mensen over hem oordelen, maar zelf wel alles en iedereen afzeikt die ook maar iets op het forum van de CC website zet.
De echt "aanvallende" posts worden tegenwoordig verwijderd geloof ik. Een tijdje terug heb ik daar eens gekeken en ik schrok best wel van de negativiteit daar.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. kun je eens een voorbeeldje geven van die zeikerds op het forum?
Inderdaad.. aan de andere kant is het voor depressieve mensen misschien moeilijker om die afstand te bewaren. Ik kan me wel voorstellen dat het beangstigend kan zijn als mensen het op een forum hebben over wat je favoriete merk schoenen is, met welke vrouwen je uitgaat en daar ook nog eens een ongezoute mening over geven. Een soort Big Brother, maar dan niet vrijwillig.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef GoldenHeritage het volgende:
Er zitten wel zeikerds op het forum inderdaad, maar om daar nou op de welbekende depressieve Adam manier op in te gaan, de beste man zou beter moeten weten. Laat ze lekker lullen, ook die mensen die zo zeiken smachten simpelweg naar een nieuw album.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef GoldenHeritage het volgende:
Een update van Adam op de CC website!
\
We are definitely making a new album. This is just to clear things up. We\'re
definitely going to be making an album. Many of the songs are already
written. Some have already been recorded (at least preliminarily) and
discussions have been held as to how to proceed. The holdup is me.
Haha, dat heeft jouw moeder goed ingeschat! Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit, laat 'm maar lekker zeuren, zolang ie dat nieuwe album maar maakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze kant van zijn persoonlijkheid neem ik met liefde op de koop toe.
M'n moeder zei altijd al: "gek en geniaal zit dichtbij elkaar". Daar houd ik me maar aan vast.
Dit voorjaar komt haar boek uit: 'Opvoedkundige wijsheden en keukenspreuken, deel 1'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:26 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
Haha, dat heeft jouw moeder goed ingeschat! Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit, laat 'm maar lekker zeuren, zolang ie dat nieuwe album maar maakt.
Album en het duet met Adam worden geprezen in een recensie in Elsevier deze week.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef GoldenHeritage het volgende:
Het nieuwe album van Bløf, UMOJA, komt volgende week uit, en daarop staat een prachtig duet met Adam.
quote:In 1990 begonnen Duritz en Bryson als duo op te treden in plaatselijke kroegjes en clubs. Ze noemden zichzelf vanaf dat moment Counting Crows. Ze kwamen op de naam door een oud Engels rijmpje. De moraal van het versje is dat het leven net zo moeilijk is als het tellen van alle kraaien. Zo kwamen Duritz en Bryson op de naam Counting Crows
Idd was daar ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik was zelf op 10 maart 2004 in Ahoy en dat is al lang geleden..
Ik was er ook bijquote:Op zondag 7 mei 2006 15:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Idd was daar ookgeweldig. Na Rock Werchter mijn 2e keer dat ik ze live zag. topp.
Weet iemand hoe ik aan de playlist van die 10e maart kan komen?
Top!! Ja ik wilde al een tijdje de 9 live numemrs van de 3 pack single van destijds in elkaar draaien. Hoewel dat niet alel numemrs zijn wilde ik dezelfde volgorde handhavenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik was er ook bij![]()
Setlist:
Rain King (acoustic - Someone to watch over me)
Mrs. Potter's Lullabye
New Frontier
Good Time
-- Adam talking ---
St. Robinson in his Cadillac Dream (acoustic)
Hard Candy
Mr. Jones
Round Here (Raining in Baltimore)
Miami
Black and Blue
--- Adam talking ---
Daylight Fading
Omaha
Speedway
A Murder of One
===
Tuesday in Amsterdam (Adam solo on piano - new song)
A Long December
Hanginaround (with Blof singing in Dutch)
===
Holiday in Spain (English-Dutch version with Blof)
Die bootleg heb ik dus niet, die akoestische versies waren echt super! En Tuesday in Amsterdam, dat is alweer ff geleden.quote:Rain King (acoustic - Someone to watch over me)
St. Robinson in his Cadillac Dream (acoustic)
Round Here (Raining in Baltimore)
Tuesday in Amsterdam (Adam solo on piano - new song)
Was dat colorblind?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De muziek van Counting Crows bij de mooiste scene uit 'Cruel Intentions'.. wat mooi, wat mooi..
Dubbelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De muziek van Counting Crows bij de mooiste scene uit 'Cruel Intentions'.. wat mooi, wat mooi..
Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef GoldenHeritage het volgende:
20.06.06 New Counting Crows: One Part Rock, One Part Country
A little bit county and a little bit rock'n'roll is how Counting Crows guitarist Dan Vickrey describes the band's upcoming fifth studio release to Billboard.com. No release date has been penciled in yet for the follow-up to 2002's "Hard Candy." "The idea at the moment is to have kind of a rocking side and then an acoustic-y, maybe country-ish side," Vickrey says. "We got the first half done in May in New York, so half of it is pretty strong and done. And now we're going to work on the second half, the country tunes, during the tour." That tour is a co-headlining jaunt with the Goo Goo Dolls, which opens tomorrow (June 21) in Ridgefield, Wash. As for the already recorded material, Vickrey says the band called upon frontman/lyricist Adam Duritz to "sift through a lot of the ideas that we had in the past." New song titles include "Come Around," "Hanging Tree" and "Suffocate." The latter track pre-dates the band's 1996 sophomore album "Recovering the Satellites," which appropriately is also the stylistic direction Vickrey sees the band headed. The upcoming album also reunited the Crows with "Satellites" producer Gil Norton. "I think it's a lot more rocking," Vickrey says of the new album. "If you take the most rocking song from our previous records, it's an album of that. It's a little heavier. It has that same sound as 'Recovering,' kind of a live feel for me and a live sound -- very guitar oriented." To bridge the gap between the new set's release, the Crows today released the live album "New Amsterdam -- Live at Heineken Music Hall," which was recorded during the band's 2003 European tour and features the new track "Hazy." Despite the fact the Counting Crows will be celebrating 15 years together this summer, Vickrey is optimistic the outfit's new material bodes well for its future. "I think we still have good music in us," Vickrey said. "Listening to the new songs, it's like 'Yeah, this is something we've never done before.' I can hear it and go, 'Wow, that doesn't sound like us. We have more to say.'"
Ik vind Colorblind niet zo mooi trouwens. Scheelt dat ik "I wish I was a girl' ongeveer het mooiste CC-nummer aller tijden vind, dus dan is doorzappen snel egdaan...quote:
Prachtig nummer is datquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De mooiste verliezers ! dat was em..quote:Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje standaard geworden dat het eerste couplet van Round Here wordt gezongen door Paskal tijdens de langer gemaakte bridge van De Mooiste Verliezers. Op concert at sea was het echter nog mooier dan anders. Twee coupletten en met nog meer inleving en ritme dan ik eerder heb gehoord .... superversie!
Eerste nummer van Omarmquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat klinkt wel heel bijzonder..Van welk album is 'de mooiste verliezers' dan?
I second that.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als iemand mp3 heeft van voornoemd pareltje, gelieve te mailen naar emailadres in m'n profiel..
In je profiel staat geen mailadresquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:20 schreef GoldenHeritage het volgende:
Email via PM dan moet het goed komen
Heyquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:20 schreef GoldenHeritage het volgende:
Email via PM dan moet het goed komen
Nee, is nog niet gelukt. Ik kan natuurlijk ook gewoon naar een Blof-optreden gaan.. Oh nee, wacht..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef Stefkuh het volgende:
Weet niet of S_C hem al heeft kunnen beluisteren maar ik heb hem geluisterd en super!!Heb je meer?
Nou hebben ze veel goede nummers gemaakt, maar ik zie deze toch wel erg vaak langs komen. Snap ik persoonlijk niet helemaal. Sterker nog, ik vind het misschien wel één van de minste nummers van CC.quote:
Je hebt me in je MSN staan meen ik?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:13 schreef koenimex het volgende:
[..]
In je profiel staat geen mailadres. Of ben ik scheel?
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou hebben ze veel goede nummers gemaakt, maar ik zie deze toch wel erg vaak langs komen. Snap ik persoonlijk niet helemaal. Sterker nog, ik vind het misschien wel één van de minste nummers van CC.
Wat vindt iedereen er zo mooi aan?
Mooi gezegd, volledig mee eens..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...
Ik kan je niet meer vinden, maar dat klopte wel iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
Je hebt me in je MSN staan meen ik?
dat probleem heb ik ook, maar kon me wel herinneren dat je er in stondquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer vinden, maar dat klopte wel idd.
Okee. Helder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...
De nieuwe live cd zou eigenlijk op DVD uitkomen maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er al een must-have DVD uit van de CC?
wel ooit uitgezonden op Amerikaanse TV btwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
De nieuwe live cd zou eigenlijk op DVD uitkomen maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Er zwerft toch nog ergens een verloren deel rond door een fout van Blumchen?
Counting Crows Deel 2
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is deze volgens mij..
Whaha.. ok.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, die andere is pas op pagina 8. Zie de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |