In je profiel staat geen mailadresquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:20 schreef GoldenHeritage het volgende:
Email via PM dan moet het goed komen
Heyquote:Op donderdag 13 juli 2006 06:20 schreef GoldenHeritage het volgende:
Email via PM dan moet het goed komen
Nee, is nog niet gelukt. Ik kan natuurlijk ook gewoon naar een Blof-optreden gaan.. Oh nee, wacht..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef Stefkuh het volgende:
Weet niet of S_C hem al heeft kunnen beluisteren maar ik heb hem geluisterd en super!!Heb je meer?
Nou hebben ze veel goede nummers gemaakt, maar ik zie deze toch wel erg vaak langs komen. Snap ik persoonlijk niet helemaal. Sterker nog, ik vind het misschien wel één van de minste nummers van CC.quote:
Je hebt me in je MSN staan meen ik?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:13 schreef koenimex het volgende:
[..]
In je profiel staat geen mailadres. Of ben ik scheel?
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou hebben ze veel goede nummers gemaakt, maar ik zie deze toch wel erg vaak langs komen. Snap ik persoonlijk niet helemaal. Sterker nog, ik vind het misschien wel één van de minste nummers van CC.
Wat vindt iedereen er zo mooi aan?
Mooi gezegd, volledig mee eens..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...
Ik kan je niet meer vinden, maar dat klopte wel iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
Je hebt me in je MSN staan meen ik?
dat probleem heb ik ook, maar kon me wel herinneren dat je er in stondquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer vinden, maar dat klopte wel idd.
Okee. Helder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
hmm...de eenvoud...naaktheid van de piano en zang...gevoel in de zang...tis gewoon puur...
De nieuwe live cd zou eigenlijk op DVD uitkomen maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er al een must-have DVD uit van de CC?
wel ooit uitgezonden op Amerikaanse TV btwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
De nieuwe live cd zou eigenlijk op DVD uitkomen maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |