quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Over statistieken gesproken, is de einduitslag van Januari al bekend ?
Dr. Doolittle?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:42 schreef Patch het volgende:
In welke film zien we wasberen praten over hotdogs?
Had dat niet meer gezien in vorige topicquote:
quote:
neen, en het is met 1 Oquote:
Vreemd dat je dan eerst Dr. Dolittle post...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
The great outdoors?
John Candy krijgt aan de stok met een beer en vleermuis, de wasberen heeft ie nooit contact mee.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Het schoot me ineens te binnen dat John Candy te maken kreeg met wasberen in die film.
Misschien wel in het echt maar in deze film is 'ie nooit brandweerman geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Brandweerman? Ik heb ooit gelezen dat hij vroeger brandweerman was.
Taxichaufeurquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:20 schreef Lorn het volgende:
Hint 1: Het heeft iets te maken met een voertuig.
Bijna... je zit echt erg dicht in de buurt!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:20 schreef The_Substitute het volgende:
Hotdog verkoper?
IJsverkoper?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:23 schreef Lorn het volgende:
[..]
Bijna... je zit echt erg dicht in de buurt!
The_Substitute + 1quote:
Denk 't niet, maar ik weet ook niet welke film het is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:28 schreef Lorn het volgende:
[..]
The_Substitute + 1
Bonuspunt als je de naam van de film weet? (mag dat, bonuspunten toekennen?)
Niet goed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:35 schreef Chielus het volgende:
Hellboy??
Ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Troy?
California +1quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:50 schreef California het volgende:
The Insider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |