Nieuwe Rondequote:Fabio Capello 10 VS 5 Guus Hiddink
Giovanni Trapattoni 7 VS 8 Johan Cruijff
Bob Paisley 8 VS 7 Rinus Michels
quote:Fabio Capello VS Johan Cruijff VS Bob Paisley
de man die met liverpool triomf op triomf vierdequote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:24 schreef Sloggi het volgende:
Who the fuck is Paisley/
Ik ga in ieder geval voor Cruyff.
Dus eigenlijk zou ik me nu dus moeten schamenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de man die met liverpool triomf op triomf vierde
Dat is mijn unieke handtekening, elke artiest heeft zoietsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:
Capellohoe krijg je het toch voor elkaar dat elke finale tussen 3 man gaat
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:36 schreef rubbereend het volgende:
mocht Cruijff trouwens winnen zou dat de volgende blunder na van Basten als beste spits ooit zijn
k schiet niet op jou, alleen op de Cruijf stemmersquote:
5 down x to goquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
wat wordt eigenlijk het voglende project hierna?
Er waren toch plannen voor Beste Buitenlander in de Nederlandse Competitie? Ik kan me teminste herinneren dat er flink wat namen voor zijn genomineerdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hierna? Ik zou het niet weten, op het moment loopt er ook nog een huidige spitsen toernooi ofzo.
Ik zat er aan te denken om er 1 te maken met teams, Ajax 94/95 enz. Landenteams mogen ook mee doen. Kijken wie de grootste prestatie heeft geleverd.
Ow zou best kunnen, die heb ik niet opgezetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er waren toch plannen voor Beste Buitenlander in de Nederlandse Competitie? Ik kan me teminste herinneren dat we er flink wat namen voor zijn genomineerd
![]()
Allemaal leuk en aardig, maar de Palmeras van Cruijff als trainer heb je in 2 minuten uit, terwijl je bij Capello en Paisley dan net het 1e van de 8 hoofdstukken hebt gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2005 02:37 schreef tong80 het volgende:
Happel, Lobanovski en Herrera liggen er al uit.
Dan blijft er maar één over. Cruijff.
Na dertien jaar zonder cup kwam ie naar Barcelona en schonk hen in 73 het landskampioenschap.
Hij was al hun verlosser.
Begin jaren 90 kwam ie terug naar de misschien wel grootste club van de wereld.
Wat Maradona Schuster Krankl en andere grootheden niet lukte lukte Cruijff.
Hij Gaf de Catalanen waar ze naar snakten, niet alleen deed ie het als trainer met adembenemend voetbal.
De wereld werd weer duidelijk gemaakt dat met aanvallend voetbal ook prijzen te winnen zijn.
Cruijff schonk de Catalanen de EC-1 en de wereld de schoonheid van het aanvallende voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |