Allangquote:
Ja... en... dus ??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Zit op mijn werk dus kan geen nieuwe foto leveren. Als ik er al een zou hebben
kon hem gewoon niet weer vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:14 schreef Bowiefan het volgende:
nou dan mieter ik de fullsize feauteau wel weg![]()
Hij was een stuk lastiger geweest als je dat onderste witte gedeelte had gepostquote:
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef CompuMess het volgende:
Volgens mij niet iets wat elke FOTter in huis heeft...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef CompuMess het volgende:
Een ... maan ??
Geen nachtlampje, eigenlijk een kerstversieringsgevalquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef CompuMess het volgende:
Een ... maan ?? als nachtlampje bij Christan in z'n kamer
Doe jij je kerstboom sieraden aanquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:19 schreef Borelius het volgende:
Dus toch ook een beetje iets van een sierraad....
Het is toch een sierraad voor de kerstboom, beetje dichterlijke vrijheid....quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:32 schreef bees het volgende:
tennisbal
Dat wist ik niet precies maar ik zag wel dat het een Eend wasquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:49 schreef Bowiefan het volgende:
en ik dacht dat die moeilijk was [afbeelding]
doe ff preciese beschrijving dan Rewimo
Verwacht je dat ik nu nog even met een batterijtje in de auto spring en naar Roosendaal jakkerquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Dus als iemand anders iets heeft...
Met de buitenboordmotor heeft het niks te maken, maar wel met een kettingquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:17 schreef CompuMess het volgende:
Een ketting ? creatief startkoord van een buitenboordmotor ??
Ja, dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:18 schreef Borelius het volgende:
Ik heb het idee dat ik het zou moeten weten en toch kan ik er niet opkomen!
jajaquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Bowiefan het volgende:
opeens zie je het....
dopsleutelhouderdinggeval
Edit: hierbij had ik bovenstaande hulp van Stil niet bij nodighelemaal zelf gezien
Dat is snel! Zal straks de grote versie plaatsen, het zijn inderdaad kerstzegelsquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:06 schreef dubbellu het volgende:
Postzegels?
Te groot??quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:20 schreef Bowiefan het volgende:
tssss, veeeeel te groot die plaatjes loog
maar mijn collega en ik waren er bij het eerste plaatje ook al van overtuigd dat we het herkenden, en idd. het blijkt wel
Zo'n ding heb ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:52 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Mijn vriendin denkt dat het een stukje van het schuurpapier is van een Mouse schuurapparaat.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:57 schreef fotoloog het volgende:
Schutblad van rolfilm?
Nu nog even wat meer details graagquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:54 schreef stil het volgende:
een fototoestel
Da's een goeiequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Ander idee.....
Microfoontje van een fotocamera?
't Is de bovenkant, maarquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef maximaal het volgende:
Achterkant van een Canon Ixus digicam??
Ja, dat is geen oude telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef Weizz het volgende:
Is dat geen oude telefoon???
Anders plaats jij er één !quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:01 schreef Weizz het volgende:
Wie heeft de nieuwe foto???
White widow?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
idd fotoloog
[afbeelding]
Op de eerste vergroting zie je mooi de THC kristallen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |