quote:The 410 Superamerica was the successor to the 375 America and represented the ultimate road-going GT car of its time. Only thirty-four examples in three series were ever produced by Ferrari between 1955 and 1959.
quote:Type: V12
Displacement: 4962 cc
Horsepower: 340 bhp @ 6000 rpm
0-60 mph: 5.8 sec
HOLI SHIT !!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:02 schreef Hugster het volgende:
Anders wil je ff graag naarbinnen![]()
![]()
(gewoon links klikken, hij streamed in de browser)
morgeh btw![]()
Hoi Youpquote:
Hugster!!quote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Aah, m'n huisgenoot wordt wakker... Die kwam om 6 uur lam binnen kruipen![]()
ahh missie geslaagdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:07 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is ziek
Bojo heeft mij denk ik van afstand aangestoken
tsjah... mama's boodschappenvehikel he...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:47 schreef slashme het volgende:
Uitvoering is wel mooi maar ik vind een 1 serie
sterf!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
stop eens met het vervuilen van zo'n mooie sc met foteux van een gare einser
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:47 schreef slashme het volgende:
Uitvoering is wel mooi maar ik vind een 1 serie
Verkapte "kijk eens hoe achterlijk breed wij het hebben" postquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:50 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah... mama's boodschappenvehikel he...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:53 schreef slashme het volgende:
[..]
Verkapte "kijk eens hoe achterlijk breed wij het hebben" post
vragen is zelf krijgenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef Fugie het volgende:
mijn brander is gaar, kostte me wel 5 cds om erachter te komen
ooowquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:29 schreef Fwnk het volgende:
Nice autootje, jammer dat het een BMW is....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ooow
je herkende em wel?
dacht van die is net wakker, gaat em niet lukken
cds hebbe altijd goed gewerkt, maar hij gaat opeens op 2speed brande ipv 12. Was toch tijd voor dvd branderquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ook al een ander merk cd's geprobeerd?
iddquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
cds hebbe altijd goed gewerkt, maar hij gaat opeens op 2speed brande ipv 12. Was toch tijd voor dvd brander
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ooow
je herkende em wel?
Hahah ik ga kapot whehe. Strakke opmerkingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ooow
je herkende em wel?
als er een ster op de 1 had gestaan had je hem NOOIT hier gepost en was je er niet zo blij mee geweest dus ik weet niet wat jij loopt te raaskallenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:59 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwens FWNK wat is je stelling nou? ke vind t een leuke auto maar jammer dat t een bmw is... waar slaat dat nou weer op?wat boeit t nou wat voor merk er op staat....?
imago?
weet ik maar ik vind merc's ook niet mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als er een ster op de 1 had gestaan had je hem NOOIT hier gepost en was je er niet zo blij mee geweest dus ik weet niet wat jij loopt te raaskallen
zoals ik al zei.. dat komt door het weer.. in de zon is hij echt wel bruin... de kleur heet niet voor niks 'havanna bruin'quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:26 schreef slashyou het volgende:
Ik vind die beemer trouwens niet echt bruin.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:19 schreef Fwnk het volgende:
Sinds een sjon in een BMW me ma en zusje bijna doodgereden heeft heb ik nogal een hekel aan het merk
Mja, aan me zusje zie je het niet, ze had haar milt gescheurd en nog wat met haar lever (wel ernstig genoeg om bijna 3 weken in frankrijk te moeten blijven) Me moeder daarentegen had flinke sneeen en dergelijke in haar gezicht, schouder gebroken, knieschijf waar een stukje afgebroken is, enzovoortquote:
oh, lekker boutquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja, aan me zusje zie je het niet, ze had haar milt gescheurd en nog wat met haar lever (wel ernstig genoeg om bijna 3 weken in frankrijk te moeten blijven) Me moeder daarentegen had flinke sneeen en dergelijke in haar gezicht, schouder gebroken, knieschijf waar een stukje afgebroken is, enzovoort)
Die jongen zijn BMW (3er) was zijn achteras slecht, achterbanden voor 90% versleten, voor niet goed uitgebalanceerd en er was iets met franse APK.
Die jongen is trouwens overleden, dus jij was het niet
hmm, dat is kut voor henquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja, aan me zusje zie je het niet, ze had haar milt gescheurd en nog wat met haar lever (wel ernstig genoeg om bijna 3 weken in frankrijk te moeten blijven) Me moeder daarentegen had flinke sneeen en dergelijke in haar gezicht, schouder gebroken, knieschijf waar een stukje afgebroken is, enzovoort)
Die jongen zijn BMW (3er) was zijn achteras slecht, achterbanden voor 90% versleten, voor niet goed uitgebalanceerd en er was iets met franse APK.
dat is kutquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
idd.. t blijft lullig, maar dr is ook zoiets als je verantwoordelijk voelen voor veiligheid (zowel voor jezelf als anderen) en je rijdt echt niet met 90% versleten banden en en een kapotte achteras zonder het te wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is kut voor henik voel niet echt medelijden met die gozer.
wat voor bmw 3 was het dan (E...)? en hebben de achteras problemen geen invloed gehad op de slip? als je de hele electronische moderne reut er op hebt zou je eigenlijk niet moeten kunnen slippen enzo...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
Nee, zal gelijk effe de rest vertellen
We waren dus op vakantie, met 2 auto's, de Delta en mijn ma haar (toen) nieuwe 2e handse Peug 306(geloof ik)
We reden rivchting belgie om daar nog 2-3 dagen te blijven en dan naar huis te gaan.
We komen bij St Quentin een heuvel over (ik reed met me pa voorop) en die jongen kwam met (later berekend 125kmh) de bocht door, hier is hij ws omdat hij moest uitwijken voor ons in de slip geraakt, en heeft hij zijwaarts slippend me moeder frontaal geraakt, dan heeft je recente auto met airbags dus weinig zin.
Naja, beide total-loss, zal zometeen effe plaatje schieten van het krantenbericht.
Als je banden en de weg maar slecht genoeg is, helpt electronica nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:55 schreef Youp het volgende:
[..]
wat voor bmw 3 was het dan (E...)? en hebben de achteras problemen geen invloed gehad op de slip? als je de hele electronische moderne reut er op hebt zou je eigenlijk niet moeten kunnen slippen enzo...
maar idd maak maar een plaatje
tsjah ik ben eigenlijk ook wel voor een verplicht cursusje bij een snellere auto maar dat wordt dan toch weer overheidsgeldtrekkerij dus toch maar beter van nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je banden en de weg maar slecht genoeg is, helpt electronica nietsen ik vind dat als je een auto alleen onder controle kunt houden omdat er allerlei electriche shit op zit, je er eigenlijk niet mee mag rijden
teringquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:04 schreef Fwnk het volgende:
Achterwielaandrijving zou uitgemaakt kunnen hebben, maar dat dat ding niet goed was blijkt natuurlijk wel de verdere staat van die bak
http://members.home.nl/f.schothorst/CV/IMG_7065.jpg
(Ik moet zeggen dat ik nu bestwel schrik van de foto's)
ik heb eerlijkgezegd zo t idee dat hij nog wel ff wat harder gereden heeft als ik dit zo zie...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:09 schreef Fwnk het volgende:
309, rechterkant van de foto, en zoals gezegd, hij reed ruim 120, op een 50 weg ( hij stond iig met zijn neus tegen het naambordje(St Quentin)
idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
een 309t is nog een wonder dat je moeder en zusje nog leven
bedankt voor de vertalingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Volgens het krantenbericht is de jonge man van 21 (met een jongere rijbewijs, heb je in France) Door onbekende redenen op de verkeerde rijbaan gekomen en heeft daar met een heftige klap de 309 geraakt. 2 vrouwen van nederlandse afkomst rond de 30 jaar en haar dochter in de 309 zijn door de heftige klap ernstig gewond geraakt.
De vrouwen zijn overgebracht naar het lokale ziekenhuis. De jongen is aan zijn verwondingen overleden.
De Politie gaat de oorzaak van het ongeluk onderzoeken.
indrukwekkend dit, je moeder en je zus mogen echt van geluk spreken!
Dat gevoel had ik al jaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
bedankt voor de vertalingmijn frans is waar-de-loos
frans is kutquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al ja![]()
Frans =![]()
![]()
fake.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef Youp het volgende:
wat zegt men hiervan trouwens?
http://www.leenks.com/pics/?gid=255&view=all
ik zeg: het is nep... komt vooral door de eerste foto
ze gaat elke dag uit de kleren (mag ik hopen voor haar)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fake.
+ als ze uit de kleren zou gaan zou de hele wereld het écht wel op tijd weten
Zoveel heb ik er nog nooit op 1 foto samen gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat zijn heeel wat GT2000's![]()
![]()
nog nooit opgevallen dat ALTIJD bij nep-naaktfoto's de dames in kwestie een ketting dragen.... lekker makkelijk knippen en plakken nl.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef Youp het volgende:
wat zegt men hiervan trouwens?
http://www.leenks.com/pics/?gid=255&view=all
ik zeg: het is nep... komt vooral door de eerste foto
jij let wel HEEEL goed opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog nooit opgevallen dat ALTIJD bij nep-naaktfoto's de dames in kwestie een ketting dragen.... lekker makkelijk knippen en plakken nl.
Karbo is downquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er nog nooit op 1 foto samen gezien.
Da's er 1 voor de verzameling
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
ze gaat elke dag uit de kleren (mag ik hopen voor haar)
klopt.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:15 schreef Hugster het volgende:
ik verveel me de tyfus
en m'n eerste les begint morgen om 16:35daar gaat m'n dag
ik verveel me ook de teringquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:15 schreef Hugster het volgende:
ik verveel me de tyfus
en m'n eerste les begint morgen om 16:35daar gaat m'n dag
maximaal 14:00 uit bed, heb dus echt niks aan m'n dagquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]alsof jij normaal veel eerder je bed uit komt
![]()
Ik heb morgen rond 14:30 2 tentamens
*mailt link van topic naar planning@fujitsu.comquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:21 schreef BoJo het volgende:
ik twijfel nog of ik ga werken of niet...heb weinig zin eik.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga hokey () sletjes bellen
![]()
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet tijdens de rai de verkoop op mn stage helemaal alleen doenmoet zelfs rai-ondersteuning leveren (klanten die op de rai zijn geweest de dag erna bellen.
hebben ze even mazzel dat je daar stage looptquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Nou ja goedt is meer uit noodzaak, de moeder van de bedrijfsleider is vanochtend overleden (91jr, gevallen, in coma, binnen 24u overleden, hij vind t heel fijn zo), daar is hij dus druk mee, plus dat er een half jaar geleden een verkoper was overleden die normaal altijd alles deed. En de andere verkoper staat op de rai.
Dus blijf ik als enige over![]()
waarschijnlijk is die los zittende hoest , te los gaan zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:49 schreef Fugie het volgende:
waars ddevil ?
Wel als t om auto's gaat van minimaal 35k tot ruim boven de 120k, ik dan waarschijnlijk nog totaal geen productkennis heb en er nog geen 2wkn stage loopquote:
effe productkennis op doen hequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als t om auto's gaat van minimaal 35k tot ruim boven de 120k, ik dan waarschijnlijk nog totaal geen productkennis heb en er nog geen 2wkn stage loop
Ik hoop dat ik een bonus krijg als ik er een paar verkoop ja, maar ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
effe productkennis op doen he![]()
want je krijgt toch ook flinke bonus als je er paar verkoopt ?
Kan je mooi Yugo en mij trakteren in SCG![]()
en dat in een nummer van 4.43quote:We cannot get enough
Rocking with the best
Pass the fury
Popmusic
Celebrate us
Levi Pants-Superwow (Laidback Luke remix)
Don Diablo-Round & round (Laidback Luke remix)
Spacefunk
Fuck the revolution
Hopes & dreams
Jaimie Fanatic-B Boy stance
Niet mis zoals jullie zien. Ik vind zelf dit 1 van de betere dj,s die mini mixen kan makenquote:OVERZICHT MIXEN YORIN FM (Martin Pieters):
Yorin FM Hitmix (oktober 2001- juni 2004)
Yorin FM Hitmix 2001 (jaarmix)
Yorin FM Hitmix 2002 (jaarmix)
Yorin FM Hitmix 2003 (jaarmix)
Yorin FM Back to the 90's Hitmix (2001)
Yorin FM Dancejam pt. 2, 3, 5, 7
Yorin FM Summerjam
Yorin FM Partyjam
Modjo vs Pink (combimix)
Usher vs Robin S. (combimix)(tevens airplay op 3fm (Rabradio-vrijdagmiddagmix) en Radio Veronica (Ben Liebrand's In the mix)
OVERZICHT COMBIMIXEN FRESH FM & XFM
Milo vs Madonna-Drop the music
Lisa Stansfield vs. Brad Carter
Black Eye Peas vs. The Stellar Project
Eric Prydz vs. LPK
David Guetta vs The Original
OVERZICHT REMIXEN (samen met LUC POUBLON)
Keynin-Porcelain
Keynin-Sweet child of mine
Jan Hammer-Crockett's theme 2003 remix
Ce Ce Peniston-Finally 2004 remix
Jean Paul-Get busy (7/12/2003 ook airplay op radio 538 in Mixmania)
Grooveyard-Mary go wild 2003 remix (27/7/2003 ook airplay op radio 538 in mixmania)
de speakers staan momenteel lekker te knallen jaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef ook_gek het volgende:
http://weblog.martinpieters.com/index.php <--- z,n eigen weblog met nog meer geweldige remixen. Moet je effe reggen is zo gebeurd maar daar staan ook weer geweldige remixen van hem.
Leuk om effe lekker vol uit te draaien![]()
mijn bovenburen zullen het ook wel niet zo leuk vinden maar dat hoor ik dan vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
Hij is goed bezich altijd heb weer wat nieuw matriaal van hem en ik zit hier lekker los te gaan. Jammer dat m,n ouders er anders over denken![]()
Al vind m,n moeder de jaarmix van www.dizzydj.com/yearmix2004 wel weer goed![]()
kun je toch nog watquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:38 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft Hermandeperman weer bij gemaakt
Heb je de remixen van hem en anderen ook al geluistert die op z,n weblog staan?
Die zijn ook erg goed![]()
hoor je jezelf over de tel?quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:24 schreef BoJo het volgende:
tering wat klink ik verrot over de tel ineens![]()
tuurlijk, zonder feedback klinkt het heel raarquote:
ah, nog zo'n desksletquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
tuurlijk, zonder feedback klinkt het heel raarer wordt altijd een beetje teruggestuurd naar je oortje.
mogeh btw
is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, je telefoon thuis heeft het ook drol![]()
die idd ver te zoeken. Ga maar eens trainingen doen waar ik echt wat aan heb denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik verwachte al dat je nu een motivatieprobleem zou tegenkomen![]()
Uitgerust en uitgeziekt, en deze keer eens niet in bedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:49 schreef Fugie het volgende:
waars ddevil ?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:23 schreef Hugster het volgende:
LOL net ff peuken halen bij de shoarmatent hier
staat die automaat dus volledig onder de 220v, vorige week ook al
ik zei het vorige week al tegen em, en nu zei ie van ja je schoenen zijn nat,
ik zeg wat lul je, ik sta op een betonnen vloer!
nee, man dan zijn je sokken nat!
ik zeg donder op, hij is vanbinnen stuk
jaja zei die![]()
ik zeg laten mken doe je niet want dat kost geld eh
en toen lulde hij er overheenHij durfde em zelf niet aan te raken
hij zei dat ik portier moest worden, ik had et perfecte figuur,
en alle meisje willen jou pijpen jongen zei ie, is de beste
altijd lachen met die knuppels daar
Had ik ook eens:quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zet deze dan op z'n minst in je fotoboek.
.
.
.
.
heel herkenbaar maar dan in r'dam centrumquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had ik ook eens:
Ik peuken halen, liep ergens door Sterrewijk in Utrecht. Ik loop op goedgeluk een of andere duistere kroeg binnen. Ik kom binnen, zitten daar wel 40 turken, allemaal strak in pak. Die zich allemaal tegelijk omdraaien, en meteen stilvallen. Snel naar de bar peuken halen, en vlug weer weg.
iddquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, in luxemburg ook leuk:
Ik zo van 'deux package de Gauloises' krijg ik gelijk twee sloffen. Ik weer 'Non deux package' Mokkel helmaal sjaggo, want dan moest ze weer een slof aanbreken. sigh.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had ik ook eens:
Ik peuken halen, liep ergens door Sterrewijk in Utrecht. Ik loop op goedgeluk een of andere duistere kroeg binnen. Ik kom binnen, zitten daar wel 40 turken, allemaal strak in pak. Die zich allemaal tegelijk omdraaien, en meteen stilvallen. Snel naar de bar peuken halen, en vlug weer weg.
Ik krijg vanavond iemand op bezoek die PHP programmeur is, maar ja daar schiet je NU niks mee opquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
oke, wie leert me evene PHP
moet om 16:30 precies een hele berg van af weten, en weet nog niks
http://www.php.net/quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
oke, wie leert me evene PHP
moet om 16:30 precies een hele berg van af weten, en weet nog niks
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:24 schreef Hugster het volgende:
tnx
Nee SQL begin ik net aan, sinds gisteren
Ik moest daarvoor al een PHP project inleveren, maar die heb ik laten maken door een anderen ik heb er een ruim voldoende voor gekregen. Nu willen ze met mij vanmiddag vol aan de slag met SQL in PHP websites, maar ik kan eigenlijk nog geen PHP
Als dit maar niet zo gaat als met al die marokkanenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:51 schreef Hugster het volgende:
de eerste mini's beginnen de neerlandsche huizen te betreden
[afbeelding]
ik wil het , ik wil het , ik wil hetquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:51 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ik hoop het wel eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als dit maar niet zo gaat als met al die marokkanen.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:09 schreef D-Devil het volgende:
Hij is vandaag nog meer waard, volgens mij een euro of 45.
Compensatie nodig voor iets?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
nu begin ik godverdomme weer te twijfelen aan m'n telefoon keuze
deze vind ik ook vet
[afbeelding]
[afbeelding]
prijs waar ik hem voor krijg gelijk aan die van de P910i
lastig
Ik vind de P910i toch wel een enorm gaaf toestel moet ik zeggen, een collega heeft er 1 waarmee ik nog wel het e.e.a. kloot, en zelfs voor datgene wat ik dan mee mag doen vind ik hem al über!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
nu begin ik godverdomme weer te twijfelen aan m'n telefoon keuze
deze vind ik ook vet
[afbeelding]
[afbeelding]
prijs waar ik hem voor krijg gelijk aan die van de P910i
lastig
De stickers op de ramen links zijn het ergste, vooral de 2nd driverquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
er zitten echt KANSLOOS veel stickers op men![]()
ja P910i is ook een mega toestelquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik vind de P910i toch wel een enorm gaaf toestel moet ik zeggen, een collega heeft er 1 waarmee ik nog wel het e.e.a. kloot, en zelfs voor datgene wat ik dan mee mag doen vind ik hem al über!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:17 schreef Hugster het volgende:
Maar deze Treo 650 heeft dus wel een antenne en is ietsje breder
quote:
Die Mitac Mio's zitten rond de ¤330 geloof ik, incl GPS ontanger en schrale navi software.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:21 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil ook van mijn 6600 af, of ik houd hem en moet een goedkoop PDA'tje met tomtom op de kop kunnen tikken, ik ben enorm uitgekeken op dat toestel namelijk.
Ik download eigenlijk niet zo heel veel, maar ben geregistreerd op een torrent site waar zo nu en dan games binnenkomen, die ik download met Azureus en voor de losse downloads, zoals programma's die ik nodig heb gebruik ik E-mule.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:21 schreef Fugie het volgende:
ddevil, met welke shit downlaode jij ook weer ?
mmmkayquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik download eigenlijk niet zo heel veel, maar ben geregistreerd op een torrent site waar zo nu en dan games binnenkomen, die ik download met Azureus en voor de losse downloads, zoals programma's die ik nodig heb gebruik ik E-mule.
Valt nog mee vind ik, ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik ga sparen...
http://www1.correct.com/artikel.php?VOORRAADSOORT=A&KLASSE=2&SOORT=9980&ARTNR=264051&PHPSESSID=0971cdd891f0cb0ce4072c89ebd31bcb
NAD is mooi spul, me pa heeft er een hele set vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik ga sparen...
http://www.linkje.com
Ik heb zelf de Yakumo Delta ( zelfde als de Mitac), ding werkt als een speer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die Mitac Mio's zitten rond de ¤330 geloof ik, incl GPS ontanger en schrale navi software.
Even zelf TomTom 3 downloaden en klaar is Sven
dat zeg ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Yakumo Delta ( zelfde als de Mitac), ding werkt als een speer!
ff Tomtom er op geknald en gaan!![]()
Ik doe ook bar weinig, ben nog steeds ziekquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, want denk jij nou
ik studeer mengeen fuck te doen.
Nope, wij leveren alleen support, we bestellen geen produkten normaal gesproken, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:39 schreef Hugster het volgende:
Sven heb jij via je werk de mogelijkheid om bij Target te bestellen? want die hebben ook Mitac's en MEGA goedkoop
Newsbin tsssquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me wel met Newsbin en Edonkey
ik hoef em ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nope, wij leveren alleen support, we bestellen geen produkten normaal gesproken, sorry.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Newsbin tsss
Newsleecher is de shizzle men
wel handig voor autopilot downloaden dat Newsbin
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef Hugster het volgende:
en het stortregend ook nog eens
ik gooi me powerbook wel een een appie hein tas
en ben er vandoor
Kijk nou, een broodtrommelquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:51 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |