quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:53 schreef CompuMess het volgende:
Nou Puckzzz, je kan natuurlijk tijdens het rijden in alle rust door rood rijden, in je rechterooghoek zie je die grote vrachtauto, groter en grootst worden, waarna je de rondingen van je auto van vorm ziet veranderen. Bij de instructeur kan je je dan beroepen op je zwijgrecht en hem een valentijnskaart sturen. Ten slotte slepen ze de auto af naar de sloop, waar hij wordt gedumpt tussen al het andere afval.
Als je bij al die ellende ook nog je fototoestel meehebt, moet er toch wel een knap plaatje geschoten
kunnen worden!
ps: ik heb gestemd hoor !
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:53 schreef CompuMess het volgende:
Nou Puckzzz, je kan natuurlijk tijdens het rijden in alle rust door rood rijden, in je rechterooghoek zie je die grote vrachtauto, groter en grootst worden, waarna je de rondingen van je auto van vorm ziet veranderen. Bij de instructeur kan je je dan beroepen op je zwijgrecht en hem een valentijnskaart sturen. Ten slotte slepen ze de auto af naar de sloop, waar hij wordt gedumpt tussen al het andere afval.
Als je bij al die ellende ook nog je fototoestel meehebt, moet er toch wel een knap plaatje geschoten
kunnen worden!
ps: ik heb gestemd hoor !
Goed idee Offy!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:45 schreef Offy het volgende:
Jahoor, iedereen mag meedoenInschrijven voor de wedstrijden kost 15 euro. Dan mag je 12 maanden (wedstrijden) meedoen. Verlenging kost daarna maar 5 euro per jaar
Voor inschrijfformulier mailen naar rewimo@fok.nl! (je moet wel al 3 maanden of langer actief posten in FOT om in te kunnen schrijven)
![]()
..............pas bekend als de stemronde afgelopen is............quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
en het onderwerp is???????
Ben ik dan een dag te vroeg???quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
..............pas bekend als de stemronde afgelopen is............
morgenavond dus![]()
Jawel hoor, maar er zit een feature ingebouwd tegen suffe klonen die toch niet van plan zijn mee te doen met de wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:40 schreef Pompsnol het volgende:
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
-------
Werkt dus niet..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar er zit een feature ingebouwd tegen suffe klonen die toch niet van plan zijn mee te doen met de wedstrijd.
uiteindelijk, bij het eind van de maand, stemmen ze toch allemaal meequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar er zit een feature ingebouwd tegen suffe klonen die toch niet van plan zijn mee te doen met de wedstrijd.
En dan schelden op mij ,dat ik zo laat ben.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Zooo.. ik heb weer gestemd
Dat krijg je als je op je werk en thuis kan stemmen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
En dan schelden op mij ,dat ik zo laat ben.
Ook gestemd
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Nog een klein uurtje, dan weten we wat
Shark, jij speelt valsNet als ik
stem jij maar 1 x danquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:03 schreef pea4fun het volgende:
Op al die honderder stemmen maakt die ene extra van jullie ook niet uit hoor....uhm...ik bedoel...
Hee! das niet eerlijk!
hey bowiefan als jij meerdere keren stemt dan hoef je toch ook niet zo gespannen af te wachten wat het onderwerp is en dat geeft weer een hoop rustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |