Echt Anitra, is daar niks meer uit gekomen Ze hadden je toch nogmaals die slofjes gestuurd dacht ik?
Hier gaat de verzender wel zo'n onderzoeksformulier instellen. Maar ik baal er gewoon zo van. Er komt namelijk binnenkort nog een pakje aan en ik vind dat soort dingen dus nu gelijk eng. Maar ja. Erg zonde van t geld, bah!
Maar ook een klein meevallertje. We zijn bezig met de belastingpapieren. En we krijgen bijna alles terug van de thuiszorg van vorig jaar
![]()
En dat is mooi 1300 euro!!! We krijgen een gedeelte vergoed iets van 600 en we krijgen een vast bedrag van 700 nog wat omdat ik chronisch ziek ben. Ik hou niet van etiketjes. Maar dit keer ben ik wel erg blij. Die regel is er nog niet zo lang, maar doen ze omdat andere regels nogal eens te kort schieten (zoals bv niet alles van de thuiszorg vergoed krijgen)
Dus andere chronisch zieken.......succes.
De auto meot nog een grote beurt. En ons tuintje krijgt hopelijk eindelijk een stukje gras en word wat opgehoogt. De meiden krijgen een andere kamer. En dan is het alweer op. En we hebben het nog niet eens ontvangen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!