The Verve is eruit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:31 schreef Vamos het volgende:
The Verve is er doorgeslopen. Die band maakt volgens mij nog steeds albums en heeft nog een grote hit gescoord (drugs don't work) die steeds hoger in de top 1000 allertijden lijsten komt (heeft alleen top 40 niet echt gehaald, maar wel weken in de top 50 gestaan)
Paole Conte heeft met Max weliswaar zijn enige top 40 hit in NL gescoord, maar hij is wellicht meer bekend van de bier reclame met die slak (It's wonderful, it's wonderful)
Alien Ant Farm - Smooth criminal. Is dit geldig? een one-day-hit met een cover? Als ik nu een nieuwe versie van Bohemian Rapsody uitbreng en de top 10 haal ben ik dan ook een one-day-hit-wonder? (Is er geen groep die een eenmalige hit had met de Rapsody cover?)

Volgens mijn bron nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:54 schreef furanku het volgende:
Had steppenwolf geen hit met magic carpet ride?

Hit niet groot genoegquote:Nog 1 nominatie:
Paffendorf, 1 hit gehad met 'Where are you', hp 20. Daarna niets meer...
Als ze echt gestopt zijn (heb er nog niks van gehoord) kunnen ze meedoen toch?quote:Dragostea Din Tei kan er wel bij ondanks het feit dat het van 2004 is - ze zijn ermee gestopt namelijk

Dat weet ik, maar ik begrijp het alleen nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:24 schreef ranja het volgende:
Mandy is geen hit geweest.

En nog een stuk of drie anderenquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:45 schreef Knarf het volgende:
Kamahl heeft 2 hits gehad.
White Christmas: postitie 8
The Elephant song: positie 1

Ik had het over hits (in iedergeval top 10 notitiesquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog een stuk of drie anderen

Controleer dit lijstje eerst maar s voordat ik 'm meeneem. Ook veel nummers die niet eens de top 30 (terwijl criteria is zeker een top 10 hit, of een top 11/12 maar dan gekeken naar de weken dat de plaat in de lijsten stond) gehaald hebben... neem hele lijstje vooralsnog niet mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:08 schreef boeiuh het volgende:
Mijn nominaties [gecheckt-en-al]:
Manu Chao - Bongo bong
Willy Deville - Hey Joe
Bellini Samba de Janeiro
Peter Allen - I go to rio
Santa Esmeralda - Don't let me be misunderstood
Barry Manilow - Copacabana
House of pain - jump around
Tower of power - Soul with a capital S
d'Angelo - brown sugar
Blur - girls & boys
Fun lovin' criminals - Scooby snack