abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24865921
FC Porto speelde een systeem waar 3 jaar aan gewerkt is Diego.... Ook nog waar specifiek spelers voor zijn aangetrokken.

Jij kent die ex van Pienaar blijkbaar heel goed....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24865940
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Griekenland en Porto kopieerden ook en wonnen het EK en de CL en UEFA Cup respectievelijk
[..]
Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!
pi_24865952
Dus de aangifte van de Ex van Pienaar is bij voorbaat waar volgens jou?

Hoe zit het met jou vinger?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:09:49 #179
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24865974
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_24865990
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:07 schreef gras het volgende:

[..]

Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!
FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866007
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
Maxwell is deze zomer weg, dat lijkt me bijna zeker.
pi_24866035
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller. Dan inderdaad opstellen als linkshalf op positie van Rafael(die ook vertrekt) en Wesley naar rechts. Maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat Maxwell blijft.
pi_24866090
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.
Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?
pi_24866096
Die is al rond met Juve, voor 90 %.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866143
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef gras het volgende:

[..]

Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?
Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.

Ajax moest na het vertrek van Chivu ook weer opnieuw beginnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866230
quote:
Hoe zit het met jou vinger?
Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar ex
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24866260
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.

Ajax moest na het vertrek van Chivu ook weer opnieuw beginnen.
Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.
pi_24866285
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar ex
oke, en dan kan je na deze zinninge opmerking weer terug onder je steen

daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24866344
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef gras het volgende:

[..]

Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.
Aardige spelers op papier, maar het valt flink tegen hoor.

Ga maar na: Paulo Ferreira is vervangen door Seitaridis, dat is geen verzwakking.

Ricardo Carvalho is niet te vervangen, zeker niet door Pepe en nu moeten Ricardo Costa of Pedro Emanuel de kastanjes uit het vuur halen daar en dat zijn jongens zoals Pasanen en Yakubu, zeg maar.

Deco is natuurlijk vele malen beter dan de luie Hugo Leal en de aanpassingsproblemen kennende Diego.

Ricardo Quaresma op rechts is geen speler voor een ruit en al zeker geen goede vervanger voor Pedro Mendes en Alenichev in het systeem wat ze speelden. Bosingwa komt daar nu gelukkig door.

Dus ze hebben wel degelijk veel ingeleverd. Ze zijn twee absolute wereldtoppers kwijtgeraakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866469
Laten we er geen Porto-topic van maken. Maar als je afhankelijk bent van die paar spelers dan zit er toch wat mis. Had gedacht dat de kracht van Porto meer het team als geheel was, zoals het hoort eigenlijk!
pi_24866595
Nou, het Ajax van 94/95 was ook sterk als collectief, maar als je Rijkaard, Blind of Litmanen had weggehaald, was dat ook een stuk minder geworden. Is geen schande vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866627
quote:
Het gaat natuurlijk om structurele succesen.
En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?
quote:
Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller.
Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24866677
Sneijder staat tot en met 2007 onder contract.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866701
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?
[..]

Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.
Structurele succesen met Ajax kan, mits de jeugdopleiding fiks verbeterd gaat worden.

En of Maxwelll voor noppes of 8 miljoen de deur uit gaat interesseert mij echt niks. Liever nog 1 jaar genieten van z'n kwaliteiten!

En Sneijder heeft een contract tot 2007, van der Vaart tot 2006.
pi_24866775
Ik zie Van der Vaart en Maxwell in iedergeval niet bijtekenen.

Lijkt me ideaal om tijdens een WK transfervrij te zijn(mits er vantevoren geen aanbieding komt die je niet kan laten lopen) dus die zullen deze zomer wel vertrekken.

Wat jij vindt is niet zo belangrijk want Ajax kan het geld dat Van der Vaart en Maxwell nog opbrengen goed gebruiken om hun jaarcijfers wat meer kleur te geven.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:42:31 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24867598
Wat ontroerend toch dat jij als PSV-er zo betrokken bent bij de gang van zaken van Ajax, DAM.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24867702
quote:
En of Maxwelll voor noppes of 8 miljoen de deur uit gaat interesseert mij echt niks. Liever nog 1 jaar genieten van z'n kwaliteiten!
Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24867731
quote:
Nando Rafael wil Duitser worden

Nando Rafael heeft plannen om zich tot Duitser te laten naturaliseren. In de Berliner Zeitung zegt de Angolese spits van Hertha BSC dat hij graag met bondscoach Jürgen Klinsmann wil werken: "Hij was een topspits en kan mij de kleine details bijbrengen. Er zijn gesprekken gaande om het proces op gang te krijgen. Meer kan ik er niet over zeggen."

Rafael verruilde in 2003 Ajax voor Hertha BSC. De 21-jarige aanvaller moest Amsterdam noodgedwongen verlaten omdat de Centrale Organisatie Werk en Inkomen (CWI) geen tewerkstellingsvergunning afgaf. Rafael kwam in 1994 als asielzoeker naar Nederland vanwege de burgeroorlog in zijn geboorteland Angola.
Ik dacht dat ie altijd Nederlander wilde worden
pi_24867764
Goed gezien van de IND dus
pi_24867935
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.
Ajax hoeft geen spelers te verkopen om geen verlies te draaien. Kijk de jaarcijfers er maar op na!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')