abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24862415
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
haha
een verdedigende middenvelder hoort in ieder elftal thuis.
pi_24862468
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Er wordt op het moment wel zo gespeelt en aangezien het lijkt dat Heitinga niet meer in de verdediging komt, zal je wel zo'n iemand nodig hebben.
Je kan je selectie ook zodanig samenstellen dat de heer Koeman genoodzaakt is op z'n Ajax te spelen. Weg met die verdedigende middenvelder! Schandalig dat die Galasek zo lang al bij Ajax zit laat staan speelt! Ik zou voor volgend seizoen als volgt spelen;

Escudé-Heitinga-Grygera-de Jong

Met Heitinga dus inschuivend naar het middenveld.
pi_24862486
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

haha
een verdedigende middenvelder hoort in ieder elftal thuis.
Volgens mij kan jij beter fan van PSV worden!
pi_24862662
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef gras het volgende:

[..]

ga weg man
misschien kan je tegen kleine clubs wel met een inschuivende verdediger spelen maar in de CL zonder verdedigende middenvelder spelen kan dus echt niet.
pi_24862745
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ga weg man
misschien kan je tegen kleine clubs wel met een inschuivende verdediger spelen maar in de CL zonder verdedigende middenvelder spelen kan dus echt niet.
Ah, jij gelooft dus ook in de fabeltjes die al die zogenaamde 'moderne' trainers verkondigen. Ajax kan heus nog wel Europees successen beleven met de eigen Ajax-stijl. Sterker nog, ik denk dat men dan nog eerder succesen behaalt!
pi_24862842
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef gras het volgende:

[..]

Die doen het momenteel wel een stuk beter, en mét een meer verdedigende speelstijl.

Kom op zeg, met extreem aanvallend voetbal kom je tegenwoordig nergens meer met al die kut counter-ploegjes. Of je moet zoveel kwaliteit in huis hebben als Barcelona, maar dat heeft Ajax niet.

Zie je Ajax al in de Champions League tegen Arsenal spelen, en dan proberen om het spel te maken en constant aan te vallen. Dan was het 5-0 voor Arsenal geworden.
pi_24862869
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef gras het volgende:

[..]

Ah, jij gelooft dus ook in de fabeltjes die al die zogenaamde 'moderne' trainers verkondigen. Ajax kan heus nog wel Europees successen beleven met de eigen Ajax-stijl. Sterker nog, ik denk dat men dan nog eerder succesen behaalt!
zoals velddinges al zegt daar heb je kwaliteit voor nodig. en zo veel kwaliteit heeft (zelfs ) ajax niet. niet op dit moment in ieder geval.
pi_24862926
quote:
Kom op zeg, met extreem aanvallend voetbal kom je tegenwoordig nergens meer met al die kut counter-ploegjes. Of je moet zoveel kwaliteit in huis hebben als Barcelona, maar dat heeft Ajax niet.
Barcelona speelt gewoon met de extreem verdedigende middenvelder Marquez en verder hebben ze met Ronaldinho, Xavi, Deco en Giuly 4 middenvelders met veel loopvermogen en op Ronaldinho na zijn die allemaal verdedigend sterk.

Ook spelen ze maar met een diepe spits.

Dus ik begrijp niet goed waarom Barcelona extreem aanvallend speelt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24864393
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

zoals velddinges al zegt daar heb je kwaliteit voor nodig. en zo veel kwaliteit heeft (zelfs ) ajax niet. niet op dit moment in ieder geval.
Kwaliteit is er altijd nodig om te winnen. Maar om nou de speelstijl van de topploegen uit Italië, Spanje over te nemen is gewoon kansloos. Zelfde speelstijl en minder kwaliteit. Ajax kan immers minder betalen. Structureel kan je dus nooit succesen behalen. Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'. De jeugdteams van Ajax winnen over de hele wereld van alle andere clubs. Waarom zou je die lijn dan niet kunnen doortrekken naar het eerste elftal? Momenteel mis je specifieke kwaliteiten om op z'n Ajax te spelen, maar je moet op z'n minst er aan werken om dat wel te doen!
pi_24864909
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Haha stumper.
Haha kneus.
pi_24864915
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:37 schreef gras het volgende:

[..]

Kwaliteit is er altijd nodig om te winnen. Maar om nou de speelstijl van de topploegen uit Italië, Spanje over te nemen is gewoon kansloos. Zelfde speelstijl en minder kwaliteit. Ajax kan immers minder betalen. Structureel kan je dus nooit succesen behalen. Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'. De jeugdteams van Ajax winnen over de hele wereld van alle andere clubs. Waarom zou je die lijn dan niet kunnen doortrekken naar het eerste elftal? Momenteel mis je specifieke kwaliteiten om op z'n Ajax te spelen, maar je moet op z'n minst er aan werken om dat wel te doen!
dus omdat je met een verdedigende middenvelder speelt kopieer je de speelstijl van andere teams?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:16:02 #162
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24865109
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:06 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Haha kneus.
constructieve bijdrages allemaal
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24865174
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dus omdat je met een verdedigende middenvelder speelt kopieer je de speelstijl van andere teams?
Jij denkt zeker dat je alleen al met buitenspelers des Ajax speelt?
pi_24865285
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef gras het volgende:

[..]

ik zeg iets heel anders

maar laat maar zitten, gaat toch nergens heen.
pi_24865435
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik zeg iets heel anders

maar laat maar zitten, gaat toch nergens heen.
Nouja zeg. Maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom ieder team een verdedigende middenvelder nodig heeft. Echt van de zotte.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:47:33 #166
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24865616
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef gras het volgende:

[..]

Als je met 'des Ajax' Totaal-voetbal bedoelt, dan is er momenteel maar 1 ploeg die dat daadwerkelijk speelt, en da's AZ.
Ajax mist daarvoor teveel echte voetballers achterin denk ik (of iemand met een mega-pass in z'n benen zoals Frank de Boer).
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_24865714
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie alarmeerde de politie?

En MM, waarom precies heb je medelijden met een vrouwen mishandelaar?
Zoals nu blijkt is het dus zeer waarschijnlijk een valse aangifte van de ex van Pienaar, die ik eerder dus al beschreef als niet het beste wat hem overkomen is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24865759
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:47 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Als je met 'des Ajax' Totaal-voetbal bedoelt, dan is er momenteel maar 1 ploeg die dat daadwerkelijk speelt, en da's AZ.
Ajax mist daarvoor teveel echte voetballers achterin denk ik (of iemand met een mega-pass in z'n benen zoals Frank de Boer).
AZ vindt ik niet zo'n goed voorbeeld.

Maar een Frank de Boer is in huis, genaamd John Heitinga. En dat er voetballers achterin ontbreken moge wel duidelijk zijn. Escudé en Grygera is het net niet. Emanuelson en Maduro kunnen in de toekomst hun hopenlijk vervangen. Ik dacht aan zoiets. Vraagtekens zijn momenteel niet goed in te vullen.

??????___________Babel____________???????
________________Pienaar__________________
___Sneijder________________??????________
________________Heitinga_________________
____Escudé_______Grygera________De Jong__
______________Stekelenburg_______________
pi_24865798
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
Op zich moet je er wel weer naar toe om in ieder geval 4-3-3 met een 10 en aanvallend denkende flankmiddenvelders te gaan spelen, maar dat heeft wat tijd nodig denk ik.

Al zou ik wel eens willen zien wat een middenveld met Pienaar, vdV en Sneijder kan bereiken, al moet dan wel Grygera of Escudé wijken voor Heitinga achterin.
www.thuisuiteten.nl
pi_24865838
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef gras het volgende:

[..]

Maar een Frank de Boer is in huis, genaamd John Heitinga. En dat er voetballers achterin ontbreken moge wel duidelijk zijn. Escudé en Grygera is het net niet. Emanuelson en Maduro kunnen in de toekomst hun hopenlijk vervangen. Ik dacht aan zoiets. Vraagtekens zijn momenteel niet goed in te vullen.

Rosales rechtsbuiten zie ik wel zitten en ik zou gewoon Maduro dan toevoegen, al dan niet op zes.
www.thuisuiteten.nl
pi_24865864
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Op zich moet je er wel weer naar toe om in ieder geval 4-3-3 met een 10 en aanvallend denkende flankmiddenvelders te gaan spelen, maar dat heeft wat tijd nodig denk ik.

Al zou ik wel eens willen zien wat een middenveld met Pienaar, vdV en Sneijder kan bereiken, al moet dan wel Grygera of Escudé wijken voor Heitinga achterin.
Dat het tijd nodig heeft lijkt me logisch. Toendertijd wilde Koeman met Chivu al de stap maken, maar helaas ging dat feestje toen niet door. Om nu weer een verdedigende middenvelder te kopen lijkt me niet de bedoeling.
pi_24865865
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef gras het volgende:

[..]

Jij vindt Rosales niet goed genoeg voor de rechtsbuiten positie?

Hoe goed ik De Jong ook vind, Trabelsi is op dit moment echt wel beter. De Jong zou dan rechtshalf kunnen spelen.

Ondanks zijn slechte seizoen hoort Maxwell ook in de basis thuis.

Ik zou Escude op 4 zetten en Heitinga erachter als laatste man.
pi_24865891
quote:
Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'.
Griekenland en Porto kopieerden ook en wonnen het EK en de CL en UEFA Cup respectievelijk
quote:
Zoals nu blijkt is het dus zeer waarschijnlijk een valse aangifte van de ex van Pienaar, die ik eerder dus al beschreef als niet het beste wat hem overkomen is.
De aangifte van de Ex van Pienaar is dus bij voorbaat al gelogen?

Heb je vinger al schoongemaakt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24865910
Maxwell en Trabelsi zijn volgend jaar weg! Vandaar niet in die opstelling.

Daarnaast vind ik Rosales ook wel goed. Hij heeft duidelijk al bewezen een goede voetballer te zijn. Maar het is geen echte rechtsbuiten. Geen actie buitenom met goede voorzet. Altijd binnendoor en maar vastlopen. Hopenlijk gaat hij zich nog vcerder ontwikkelen.
pi_24865914
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De aangifte van de Ex van Pienaar is dus bij voorbaat al gelogen?
Pienaar is bij voorbaat al schuldig?
pi_24865921
FC Porto speelde een systeem waar 3 jaar aan gewerkt is Diego.... Ook nog waar specifiek spelers voor zijn aangetrokken.

Jij kent die ex van Pienaar blijkbaar heel goed....
www.thuisuiteten.nl
pi_24865940
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Griekenland en Porto kopieerden ook en wonnen het EK en de CL en UEFA Cup respectievelijk
[..]
Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!
pi_24865952
Dus de aangifte van de Ex van Pienaar is bij voorbaat waar volgens jou?

Hoe zit het met jou vinger?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:09:49 #179
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24865974
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_24865990
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:07 schreef gras het volgende:

[..]

Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!
FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866007
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
Maxwell is deze zomer weg, dat lijkt me bijna zeker.
pi_24866035
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller. Dan inderdaad opstellen als linkshalf op positie van Rafael(die ook vertrekt) en Wesley naar rechts. Maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat Maxwell blijft.
pi_24866090
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.
Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?
pi_24866096
Die is al rond met Juve, voor 90 %.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866143
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef gras het volgende:

[..]

Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?
Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.

Ajax moest na het vertrek van Chivu ook weer opnieuw beginnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866230
quote:
Hoe zit het met jou vinger?
Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar ex
pi_24866260
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.

Ajax moest na het vertrek van Chivu ook weer opnieuw beginnen.
Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.
pi_24866285
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar ex
oke, en dan kan je na deze zinninge opmerking weer terug onder je steen

daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24866344
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef gras het volgende:

[..]

Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.
Aardige spelers op papier, maar het valt flink tegen hoor.

Ga maar na: Paulo Ferreira is vervangen door Seitaridis, dat is geen verzwakking.

Ricardo Carvalho is niet te vervangen, zeker niet door Pepe en nu moeten Ricardo Costa of Pedro Emanuel de kastanjes uit het vuur halen daar en dat zijn jongens zoals Pasanen en Yakubu, zeg maar.

Deco is natuurlijk vele malen beter dan de luie Hugo Leal en de aanpassingsproblemen kennende Diego.

Ricardo Quaresma op rechts is geen speler voor een ruit en al zeker geen goede vervanger voor Pedro Mendes en Alenichev in het systeem wat ze speelden. Bosingwa komt daar nu gelukkig door.

Dus ze hebben wel degelijk veel ingeleverd. Ze zijn twee absolute wereldtoppers kwijtgeraakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866469
Laten we er geen Porto-topic van maken. Maar als je afhankelijk bent van die paar spelers dan zit er toch wat mis. Had gedacht dat de kracht van Porto meer het team als geheel was, zoals het hoort eigenlijk!
pi_24866595
Nou, het Ajax van 94/95 was ook sterk als collectief, maar als je Rijkaard, Blind of Litmanen had weggehaald, was dat ook een stuk minder geworden. Is geen schande vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866627
quote:
Het gaat natuurlijk om structurele succesen.
En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?
quote:
Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller.
Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.
pi_24866677
Sneijder staat tot en met 2007 onder contract.
www.thuisuiteten.nl
pi_24866701
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?
[..]

Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.
Structurele succesen met Ajax kan, mits de jeugdopleiding fiks verbeterd gaat worden.

En of Maxwelll voor noppes of 8 miljoen de deur uit gaat interesseert mij echt niks. Liever nog 1 jaar genieten van z'n kwaliteiten!

En Sneijder heeft een contract tot 2007, van der Vaart tot 2006.
pi_24866775
Ik zie Van der Vaart en Maxwell in iedergeval niet bijtekenen.

Lijkt me ideaal om tijdens een WK transfervrij te zijn(mits er vantevoren geen aanbieding komt die je niet kan laten lopen) dus die zullen deze zomer wel vertrekken.

Wat jij vindt is niet zo belangrijk want Ajax kan het geld dat Van der Vaart en Maxwell nog opbrengen goed gebruiken om hun jaarcijfers wat meer kleur te geven.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:42:31 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24867598
Wat ontroerend toch dat jij als PSV-er zo betrokken bent bij de gang van zaken van Ajax, DAM.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24867702
quote:
En of Maxwelll voor noppes of 8 miljoen de deur uit gaat interesseert mij echt niks. Liever nog 1 jaar genieten van z'n kwaliteiten!
Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24867731
quote:
Nando Rafael wil Duitser worden

Nando Rafael heeft plannen om zich tot Duitser te laten naturaliseren. In de Berliner Zeitung zegt de Angolese spits van Hertha BSC dat hij graag met bondscoach Jürgen Klinsmann wil werken: "Hij was een topspits en kan mij de kleine details bijbrengen. Er zijn gesprekken gaande om het proces op gang te krijgen. Meer kan ik er niet over zeggen."

Rafael verruilde in 2003 Ajax voor Hertha BSC. De 21-jarige aanvaller moest Amsterdam noodgedwongen verlaten omdat de Centrale Organisatie Werk en Inkomen (CWI) geen tewerkstellingsvergunning afgaf. Rafael kwam in 1994 als asielzoeker naar Nederland vanwege de burgeroorlog in zijn geboorteland Angola.
Ik dacht dat ie altijd Nederlander wilde worden
pi_24867764
Goed gezien van de IND dus
pi_24867935
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.
Ajax hoeft geen spelers te verkopen om geen verlies te draaien. Kijk de jaarcijfers er maar op na!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')