hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
Je kan je selectie ook zodanig samenstellen dat de heer Koeman genoodzaakt is op z'n Ajax te spelen. Weg met die verdedigende middenvelder! Schandalig dat die Galasek zo lang al bij Ajax zit laat staan speelt! Ik zou voor volgend seizoen als volgt spelen;quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er wordt op het moment wel zo gespeelt en aangezien het lijkt dat Heitinga niet meer in de verdediging komt, zal je wel zo'n iemand nodig hebben.
Volgens mij kan jij beter fan van PSV worden!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha
een verdedigende middenvelder hoort in ieder elftal thuis.
ga weg manquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef gras het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter fan van PSV worden!
Ah, jij gelooft dus ook in de fabeltjes die al die zogenaamde 'moderne' trainers verkondigen. Ajax kan heus nog wel Europees successen beleven met de eigen Ajax-stijl. Sterker nog, ik denk dat men dan nog eerder succesen behaalt!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga weg man
misschien kan je tegen kleine clubs wel met een inschuivende verdediger spelen maar in de CL zonder verdedigende middenvelder spelen kan dus echt niet.
Die doen het momenteel wel een stuk beter, en mét een meer verdedigende speelstijl.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef gras het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter fan van PSV worden!
zoals velddinges al zegt daar heb je kwaliteit voor nodig. en zo veel kwaliteit heeft (zelfsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef gras het volgende:
[..]
Ah, jij gelooft dus ook in de fabeltjes die al die zogenaamde 'moderne' trainers verkondigen. Ajax kan heus nog wel Europees successen beleven met de eigen Ajax-stijl. Sterker nog, ik denk dat men dan nog eerder succesen behaalt!
Barcelona speelt gewoon met de extreem verdedigende middenvelder Marquez en verder hebben ze met Ronaldinho, Xavi, Deco en Giuly 4 middenvelders met veel loopvermogen en op Ronaldinho na zijn die allemaal verdedigend sterk.quote:Kom op zeg, met extreem aanvallend voetbal kom je tegenwoordig nergens meer met al die kut counter-ploegjes. Of je moet zoveel kwaliteit in huis hebben als Barcelona, maar dat heeft Ajax niet.
Kwaliteit is er altijd nodig om te winnen. Maar om nou de speelstijl van de topploegen uit Italië, Spanje over te nemen is gewoon kansloos. Zelfde speelstijl en minder kwaliteit. Ajax kan immers minder betalen. Structureel kan je dus nooit succesen behalen. Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'. De jeugdteams van Ajax winnen over de hele wereld van alle andere clubs. Waarom zou je die lijn dan niet kunnen doortrekken naar het eerste elftal? Momenteel mis je specifieke kwaliteiten om op z'n Ajax te spelen, maar je moet op z'n minst er aan werken om dat wel te doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zoals velddinges al zegt daar heb je kwaliteit voor nodig. en zo veel kwaliteit heeft (zelfs) ajax niet. niet op dit moment in ieder geval.
dus omdat je met een verdedigende middenvelder speelt kopieer je de speelstijl van andere teams?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:37 schreef gras het volgende:
[..]
Kwaliteit is er altijd nodig om te winnen. Maar om nou de speelstijl van de topploegen uit Italië, Spanje over te nemen is gewoon kansloos. Zelfde speelstijl en minder kwaliteit. Ajax kan immers minder betalen. Structureel kan je dus nooit succesen behalen. Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'. De jeugdteams van Ajax winnen over de hele wereld van alle andere clubs. Waarom zou je die lijn dan niet kunnen doortrekken naar het eerste elftal? Momenteel mis je specifieke kwaliteiten om op z'n Ajax te spelen, maar je moet op z'n minst er aan werken om dat wel te doen!
constructieve bijdrages allemaalquote:
Jij denkt zeker dat je alleen al met buitenspelers des Ajax speelt?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus omdat je met een verdedigende middenvelder speelt kopieer je de speelstijl van andere teams?![]()
ik zeg iets heel andersquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef gras het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je alleen al met buitenspelers des Ajax speelt?
Nouja zeg. Maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom ieder team een verdedigende middenvelder nodig heeft. Echt van de zotte.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zeg iets heel anders![]()
maar laat maar zitten, gaat toch nergens heen.
Als je met 'des Ajax' Totaal-voetbal bedoelt, dan is er momenteel maar 1 ploeg die dat daadwerkelijk speelt, en da's AZ.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef gras het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je alleen al met buitenspelers des Ajax speelt?
Zoals nu blijkt is het dus zeer waarschijnlijk een valse aangifte van de ex van Pienaar, die ik eerder dus al beschreef als niet het beste wat hem overkomen is.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie alarmeerde de politie?
En MM, waarom precies heb je medelijden met een vrouwen mishandelaar?
AZ vindt ik niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:47 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Als je met 'des Ajax' Totaal-voetbal bedoelt, dan is er momenteel maar 1 ploeg die dat daadwerkelijk speelt, en da's AZ.
Ajax mist daarvoor teveel echte voetballers achterin denk ik (of iemand met een mega-pass in z'n benen zoals Frank de Boer).
Op zich moet je er wel weer naar toe om in ieder geval 4-3-3 met een 10 en aanvallend denkende flankmiddenvelders te gaan spelen, maar dat heeft wat tijd nodig denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
Rosales rechtsbuiten zie ik wel zitten en ik zou gewoon Maduro dan toevoegen, al dan niet op zes.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef gras het volgende:
[..]
AZ vindt ik niet zo'n goed voorbeeld.
Maar een Frank de Boer is in huis, genaamd John Heitinga. En dat er voetballers achterin ontbreken moge wel duidelijk zijn. Escudé en Grygera is het net niet. Emanuelson en Maduro kunnen in de toekomst hun hopenlijk vervangen. Ik dacht aan zoiets. Vraagtekens zijn momenteel niet goed in te vullen.
??????___________Babel____________???????
________________Pienaar__________________
___Sneijder________________??????________
________________Heitinga_________________
____Escudé_______Grygera________De Jong__
______________Stekelenburg_______________
Dat het tijd nodig heeft lijkt me logisch. Toendertijd wilde Koeman met Chivu al de stap maken, maar helaas ging dat feestje toen niet door. Om nu weer een verdedigende middenvelder te kopen lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op zich moet je er wel weer naar toe om in ieder geval 4-3-3 met een 10 en aanvallend denkende flankmiddenvelders te gaan spelen, maar dat heeft wat tijd nodig denk ik.
Al zou ik wel eens willen zien wat een middenveld met Pienaar, vdV en Sneijder kan bereiken, al moet dan wel Grygera of Escudé wijken voor Heitinga achterin.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef gras het volgende:
[..]
AZ vindt ik niet zo'n goed voorbeeld.
Maar een Frank de Boer is in huis, genaamd John Heitinga. En dat er voetballers achterin ontbreken moge wel duidelijk zijn. Escudé en Grygera is het net niet. Emanuelson en Maduro kunnen in de toekomst hun hopenlijk vervangen. Ik dacht aan zoiets. Vraagtekens zijn momenteel niet goed in te vullen.
??????___________Babel____________???????
________________Pienaar__________________
___Sneijder________________??????________
________________Heitinga_________________
____Escudé_______Grygera________De Jong__
______________Stekelenburg_______________
Griekenland en Porto kopieerden ook en wonnen het EK en de CL en UEFA Cup respectievelijkquote:Doe het daarom anders dan al die andere teams en ga niet slecht 'kopieren'.
De aangifte van de Ex van Pienaar is dus bij voorbaat al gelogen?quote:Zoals nu blijkt is het dus zeer waarschijnlijk een valse aangifte van de ex van Pienaar, die ik eerder dus al beschreef als niet het beste wat hem overkomen is.
Pienaar is bij voorbaat al schuldig?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De aangifte van de Ex van Pienaar is dus bij voorbaat al gelogen?
Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Griekenland en Porto kopieerden ook en wonnen het EK en de CL en UEFA Cup respectievelijk
[..]
FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:07 schreef gras het volgende:
[..]
Incidenteel ja. Het gaat natuurlijk om structurele succesen. Kijk eens hoe Porto en Griekenland er nu voor staan!
Maxwell is deze zomer weg, dat lijkt me bijna zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller. Dan inderdaad opstellen als linkshalf op positie van Rafael(die ook vertrekt) en Wesley naar rechts. Maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat Maxwell blijft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Maxwell zou niet misstaan als links-half denk ik... komt ie sowieso beter tot z'n recht dan op links-back denk ik. Sneijder kan dan rechts op het midden. Tenzij je er al rekening mee houdt dat Maxwell volgend seizoen niet meer in A'dam speelt.
Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Porto heeft er zoals gezegd 3 jaar naar toe gewerkt, op een heel gerichte manier. Spelers aangetrokken voor hun systeem, dat overigens unieker was dan velen schijnen te denken.
Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef gras het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal. Maar zal het hun structureel verder brengen?
Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar exquote:Hoe zit het met jou vinger?
Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, omdat ze net als Ajax destijds na de CL-winst hun belangrijkste spelers direct zijn kwijtgeraakt. Ze hebben er dikke winst op gemaakt, alleen al op een Paulo Ferreira die voor meer dan het tienvoudige is verkocht, maar je kan nooit gelijkwaardige vervangers lokken, zelfs niet als CL-winnaar.
Ajax moest na het vertrek van Chivu ook weer opnieuw beginnen.
oke, en dan kan je na deze zinninge opmerking weer terug onder je steenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik stop hem liever in de doos van de ex van Pienaar, dan in de reet van haar ex
Aardige spelers op papier, maar het valt flink tegen hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef gras het volgende:
[..]
Nouja, Porto heeft toch wel aardige spelers binnen weten te halen. Helemaal vervangen wil natuurlijk niet, maar verval is wel erg groot. Dit weekend verloren van Braga met 3-1 en al veel puntenverlies. Oorzaak ligt meer door verkeerde trainers aanstellen, dan de spelers. Dat valt te voorkomen.
En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?quote:Het gaat natuurlijk om structurele succesen.
Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.quote:Als hij volgend jaar nog in Amsterdam speelt is het een flinke meevaller.
Structurele succesen met Ajax kan, mits de jeugdopleiding fiks verbeterd gaat worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En jij denkt dat er structurele succesen in Europa gehaald kunnen worden door Ajax?
[..]
Ik hoop het niet voor Ajax want dan loopt hij voor 99,9% zeker een jaar later voor niks de deur uit. De contracten van Sneijder en Van der Vaart lopen ook in 2006 af volgens mij, dus daar moet ook een oplossing voor komen.
Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.quote:En of Maxwelll voor noppes of 8 miljoen de deur uit gaat interesseert mij echt niks. Liever nog 1 jaar genieten van z'n kwaliteiten!
Ik dacht dat ie altijd Nederlander wilde wordenquote:Nando Rafael wil Duitser worden
Nando Rafael heeft plannen om zich tot Duitser te laten naturaliseren. In de Berliner Zeitung zegt de Angolese spits van Hertha BSC dat hij graag met bondscoach Jürgen Klinsmann wil werken: "Hij was een topspits en kan mij de kleine details bijbrengen. Er zijn gesprekken gaande om het proces op gang te krijgen. Meer kan ik er niet over zeggen."
Rafael verruilde in 2003 Ajax voor Hertha BSC. De 21-jarige aanvaller moest Amsterdam noodgedwongen verlaten omdat de Centrale Organisatie Werk en Inkomen (CWI) geen tewerkstellingsvergunning afgaf. Rafael kwam in 1994 als asielzoeker naar Nederland vanwege de burgeroorlog in zijn geboorteland Angola.
Ajax hoeft geen spelers te verkopen om geen verlies te draaien. Kijk de jaarcijfers er maar op na!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen penningmeester bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |