Bij mijn buren ging het afgelopen zomer ook zo. Die ruzieden nogal luidruchtig op straat, en de man werd preventief meegenomen. De vrouw had zijn auto aan gort gereden. Er waren geen klappen gevallen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan ook nog wat tikken uitgedeeld.
Wie alarmeerde de politie?quote:Bij mijn buren ging het afgelopen zomer ook zo. Die ruzieden nogal luidruchtig op straat, en de man werd preventief meegenomen. De vrouw had zijn auto aan gort gereden. Er waren geen klappen gevallen.
Omdat niet eens bewezen is dat hij wat gedaan heeftquote:Op maandag 31 januari 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie alarmeerde de politie?
En MM, waarom precies heb je medelijden met een vrouwen mishandelaar?
Dat was niet de vraag.quote:Omdat niet eens bewezen is dat hij wat gedaan heeft
Waar gaat dit over zeg?quote:Op maandag 31 januari 2005 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Allemaal toeval, Arie van Eijden, terreinknecht, Kluivert in het kwadraat, Sylvie Meissssss, Marco Bakker, Davids, Bogarde, Pienaar, Kluivert, lege uitvakken, Ton Harmsen, zwarte lijst spreekkoren, de Toekomst, knuppelende ME,zwart-geld affaire, Deense stripper, staafincident, afgefikt supportershome, slavendrijven in Afrika, arbitragezaak tegen De Boertjes
En verder lijkt het mij erg verstandig als jij nu uit dit topic wegblijft of inhoudelijk gaat posten.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En verder?
Hij heeft medelijden met die gozer omdat hij nu al wordt afgeschildert als vrouwenmishandelaar terwijl er nog niet eens wat bewezen is, maar waarom ga ik deze discussie nog aanquote:Op maandag 31 januari 2005 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.
Volgende kans
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te wordenquote:Hij heeft medelijden met die gozer omdat hij nu al wordt afgeschildert als vrouwenmishandelaar terwijl er nog niet eens wat bewezen is, maar waarom ga ik deze discussie nog aan
Je hebt echt een betonnen plaat voor je kop eh, er is niks bewezen kneusquote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te worden
L-E-Z-E-N !!!!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te worden
Dat blijkt wel.quote:Gevoel voor humor is niet aan te leren.
Zijn privé-zaken, ik zou het niet weten.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat blijkt wel.
Zou Ajax Pienaar disciplinair straffen als blijkt dat hij zijn ex-vriendin een pak rammel heeft gegeven?
Ajax zou hem in het geval van een veroordeling misschien kunnen ontslaan ivm. het in diskrediet brengen van de werkgever.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn privé-zaken, ik zou het niet weten.
Moeilijk moeilijk!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax zou hem in het geval van een veroordeling misschien kunnen ontslaan ivm. het in diskrediet brengen van de werkgever.
Maar voorlopig is er nog geen veroordeling, en men vond het ook niet nodig Pienaar langer vast te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |