Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef kaputwiehund het volgende:
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
quote:Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is net een tikje te ver rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
Voor de rest van het artikel: http://www.newswise.com/articles/view/509671/quote:A healthy breakfast that includes high-fiber cereal can help you lose weight and keep diabetes, heart disease, and stroke at bay — especially when the menu also includes nonfat milk and fruit.
Research suggests that breakfast eaters are leaner than those who skip the morning meal, with one study reporting that missing breakfast was associated with a fourfold increase in the risk of obesity, says the February issue of Harvard Men's Health Watch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop