abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:57:00 #26
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24886157
vandaag een erge dip gehad

ben al 7 maanden opgewicht (vrienden zeggen nu zelfs ondergewicht) en sins vandaag heb ik me echt vol zitten proppen ben bang dat ik terug keer in het spiraal van overgewicht (beter ondergewicht dan overgewicht)

*gaat vanaf morgen weer streng zijn voorzich zelf*
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_24887114
teigan, ik kan niet in je portemonnee kijken enzo, natuurlijk, maar we gaan op een goedkope manier met zegeltjes, dus het is niet zo duur als het normaal gesproken zou zijn. Anders kijk maar even in het meet-topic, daar staat wat meer over prijs enzo
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24887168
Ik heb waarschijnlijk een band erosie. Het fijne weet ik er niet van.

In het kort kwam het erop neer dat daar waar de band zit. Aan de binnenkant van de maag zitten allemaal zweertjes . Dat onsteekt. En daardoor komt het dat al mijn eten er weer uit komt.

Ik krijg nu de Nexium verhoogt, en hij heeft mijn band voor de helft leeggemaakt. En ik moet over 6 weken terug komen. Om te kijken hoe het dan gaat.

Ik hoop dat dit iig zoveel oplost zodat ik weer beter kan eten en mijn medicatie weer kan gan innemen...
pi_24889377
tvp

wat naar Funnie!
Maar wellicht is nu de oorzaak gevonden, en kan men probleem-oplossend gaan werken!

Excuses voor het afwezig zijn / niet posten, maak momenteel krankzinnige weken.
Lees af en toe wel bij.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:05:11 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24890771
TVP

Ben momenteel beetje weinig met afvallen bezig, maar houd de moed erin. Verliefd zijn en kroegbezoek gaan bij mij hand in hand momenteel. En dat zijn nogal wat points. Maar het komt goed. Wanneer durf ik alleen nog niet te zeggen. Succes allemaal!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:10:18 #31
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24902075
Mijn excuses vast voor het gezeur maar ik moet het even van me afschrijven...

Ik ben al bijna 2,5 maand erg goed bezig al zeg ik het zelf. Weinig snoepen en junk-food, heel gezond eten en minimaal 4x per week sporten. Ik ben ook al 8 kilo afgevallen, maar in de laatste drie weken slechts een halve kilo (en soms zwabber ik nog wel heel erg, variatie van ongeveer 1 kilo de 'verkeerde' richting op). Ik sport me onnozel en nog val ik niks af... Ik vind dat nogal frustrerend en demotiverend. Maar het feit dat ik toch al behoorlijk ben afgevallen houdt me wel op het goede spoor. Maar toch... Ik baal gewoon ENORM dat het zo moeilijk gaat de laatste tijd... En ik doe en laat er echt bijna alles voor... Het moet toch gewoon een keertje lukken?!?!?!

*zucht*
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24902440
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
Zu hause ist alles besser
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:34:53 #33
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24902573
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef kaputwiehund het volgende:
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) en Pilates. 3 weken geleden begonnen met squash echt superleuk maar je krijgt er wel heel veel spierpijn van (en ja spieren dus) en ik eet echt totdat ik echt genoeg heb (dus heb niet het idee dat ik teweinig eet) Ik eet 3x per dag: 's ochtends (flinke) bak cereals met yoghurt, 's middags 1 of 2 (zelf gebakken) brood met kaas, en 's avonds gewoon avondeten en tussendoor eet ik ook nog iets van 4 mandarijntjes en 1 appel en als tussendoortje 1 snee bananenbrood (ook zelfgebakken dus weet precies wat hier in zit). Dus denk niet dat ik teweinig eet (ook niet teveel hoor) maar snoep eigenlijk niets. Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)

Is dit dan veel of weinig?
pi_24902763
[quote
Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) en Pilates. 3 weken geleden begonnen met squash echt superleuk maar je krijgt er wel heel veel spierpijn van (en ja spieren dus) en ik eet echt totdat ik echt genoeg heb (dus heb niet het idee dat ik teweinig eet) Ik eet 3x per dag: 's ochtends (flinke) bak cereals met yoghurt, 's middags 1 of 2 (zelf gebakken) brood met kaas, en 's avonds gewoon avondeten en tussendoor eet ik ook nog iets van 4 mandarijntjes en 1 appel en als tussendoortje 1 snee bananenbrood (ook zelfgebakken dus weet precies wat hier in zit). Dus denk niet dat ik teweinig eet (ook niet teveel hoor) maar snoep eigenlijk niets.[/quote]

Nee, komt qua hoeveelheid een heel eind overeen met hetgeen ik eet.
quote:
Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat klinkt bijna verontschuldigend, als een klein kind dat betrapt wordt. Met vier keer in de week sporten mag je echt wel een paar chocolaatjes in de week (als je niet sport trouwens ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Eten goed, beweging goed, volhouden dan maar, komt vanzelf goed.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zu hause ist alles besser
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:50:41 #35
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24902917
Hihi, nee ik bedoel het niet verontschuldigend. Het is dat ik soms gewoon me echt kan verheugen op een koffie met iets lekkers erbij na het avondeten. Maar wat ik wilde zeggen is dat dat best weinig voorkomt en niet in verhouding staat met wat ik vroeger gewend was te eten...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:21:28 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24904754
Hallo allemaal. Ik had een vraagje.
Wat is de ideale manier om je te wegen?

Ik heb vandaag op deze manier gewogen:
Wanneer ik nog niks heb gegeten en wel twee uurtjes aktief heb getennissed. Is dit wel goed?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_24905458
Het maakt niet uit hoe je het doet, maar doe het altijd op hetzelfde moment. Ik zelf doe het altijd na het opstaan en na toiletbezoek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24907643
Ik probeer eigenlijk maar één keer in de week te wegen maar dat lukt mij niet om aan dat voornemen te houden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Ik hou overigens rekening met een schommeling van 2 kilo in een week (of mijn weegschaal is gewoon gek)...

Mag ik hier ook even klagen? Eén keer in de week zit ik op de andere vestiging van ons bedrijf en jawel hoor... daar zit iemand met een flinke snoeppot (drop
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
). Ik heb hem al een paar keer gevraagd of ie die snoeppot uit mijn zicht wilt zetten maar dat doet ie niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Ik moet het maar niet aanraken vindt ie. Naja, ik haal snoep gewoon niet in huis omdat ik het op moet maken en dat kan je niet zomaar afleren (althans: bij drop lukt het me niet). Wie heeft nog ideeën?

MisterJ.Lo: Ik heb ook de ervaring dat als ik op een bepaald gewicht ben en ik wil gelijk blijven, dat ik heel goed op moet blijven letten om niet in het oude ritme te gaan vallen. Dus dat opletten zal je altijd blijven houden vermoed ik.

Funnie: het zit jou ook niet mee zeg! Nu heb je weer een band erosie. Hopelijk lossen die dokteren het snel voor je op. Dikke knuf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Droeke: bij afvallen kan je wel vaker hebben dat je stilstaat. Kan gebeuren en is niet erg. Je lichaam moet waarschijnlijk aan je nieuwe gewicht wennen. Dit kan een maandje aanduren waarna je weer in kilo's kan afvallen (let wel: in centimeters kan je nog wel afvallen). Of ja, het kan ook door het sporten komen door het kweken van al die spieren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Ik zou als ik jou was daar voorlopig niet al te druk om maken. En volgens mij eet jij net zoveel als ik. Dus je eet niet teveel of teweinig.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:44:55 #39
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24909081
is bruin brood trouwens slecht voor je aangezien ik dat al 7 maanden niet gegeten heb (en daardoor denk ik zelf heel veel ben afgevallen)
Maar nu wil ik wel weer beginnen met beetje brood eten (blijft lekker zeg maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:30:05 #40
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24909996
Tjonge dank voor jullie steun, had ik echt even nodig...

Dizer Volgens mij kun je je het beste 's ochtends wegen, na je 1e wc-bezoek. Tenminste, dat lijkt mij het meest "objectief". Dan heb je elke ochtend een vast patroon.

Funnie Tjee, wat erg allemaal. Is je onderzoek je meegevallen of tegengevallen? Je was toch best ongerust? Wel vervelend hoor de hele tijd die tegenslagen. Hopelijk is dit de laatste geweest voor je. Na regen komt zonneschijn!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pandorah Echt flauw hoor van je collega! Wat een spelbreker... Misschien een keertje zout ipv suiker in zijn koffie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
? En dan "Oeps, sorry, had ik helemaal niet door"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zelf heb ik het geluk dat ik HELEMAAL niet hou van drop, dus voor mij zou het geen probleem zijn (Droekes vriendje = Droekestijger is helemaal gek op drop dus hier in huis is dat gelukkig geen probleem)

MrJ Lo Volgens mij moet je het dan wel langzaam opbouwen. Ik heb een tijdje Atkins gedaan en ben toen niet echt bijgekomen toen ik weer normaal ging eten. Maar je moet het natuurlijk niet overdrijven... Maar ik ben blij dat ik nou geen Atkins meer doe en nu gewoon gezond leef!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:52:40 #41
5428 crew  miss_sly
pi_24916312
Dizer, het maakt niet uit hoe, wat, waar en wanneer je je weegt, als dat maar altijd hetzelfde is. Anders wordt het moeilijk vergelijken: de ene keer 's ochtends met een lege maag, de andere keer 's avonds na het eten geeft natuurlijk niet echt een juist beeld.

Funnie, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat! Viel het een beetje mee?

Droeke daar is dit topic voor he? Als je hier niet eens steun kunt verwachten, wordt het al wel erg he?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gewoon gezond blijven eten en goed sporten, dan zie je de kilo's straks vanzelf weer verdwijnen!

Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:56:12 #42
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24916333
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:

Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:56:51 #43
5428 crew  miss_sly
pi_24916338
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:56 schreef Droeke het volgende:

[..]

Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
Dat is net een tikje te ver rijden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24927558
Ik heb zojuist een fiets gekocht! En hij fietst mieters lekker!

Als ik normaal een uur wandel. Hoe lang zou ik dan moeten fietsen om hetzelfde te verbruiken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_24947856
Ontbijten is op meerdere gebieden slim!
quote:
A healthy breakfast that includes high-fiber cereal can help you lose weight and keep diabetes, heart disease, and stroke at bay — especially when the menu also includes nonfat milk and fruit.

Research suggests that breakfast eaters are leaner than those who skip the morning meal, with one study reporting that missing breakfast was associated with a fourfold increase in the risk of obesity, says the February issue of Harvard Men's Health Watch.
Voor de rest van het artikel: http://www.newswise.com/articles/view/509671/

DancingPhoebe hier http://www.caloriesperhour.com/index_burn.html kan je van alles en nog wat uitrekenen wat energieverbruik betreft. Heel erg handig! Er staan namelijk de vreemdste dingen tussen en het is de meest uitgebreide lijst die ik ben tegengekomen. Je moet het alleen even zelf uitzoeken aangezien ik je gewicht niet had. (en vergeet niet om km/h aan te zetten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24949157
Ik krijg die site dus echt niet open! Grrr! Vorige keer ook al niet! HMPF! Nou ja ik moet gewoon ver en veel fietsen. Geen gezeur!
pi_24949161
Ondanks flink wat bier tijdens het carnavallen ben ik na de 1e dag niets aangekomen, nu nog 2 dagen door zien te komen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar ik weet dat het mn eigen schuld is als ik wel aan kom. Ach we zijn flink in beweging, dus denk dat het wel mee gaat vallen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24951191
Gewoon zorgen dat je niet uit de polonaise raakt Meimeltje!
pi_24956319
OK de nieuwe stand van vanmorgen:
Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,2 kg en wil graag 95 kg wegen -3,8

Ik zag net iets voorbij komen over een crosstrainer. Zijn de gebruikers hier een beetje tevreden over?
Ik overweeg er zelf een te kopen, maar ik twijfel een beetje.
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
  zondag 6 februari 2005 @ 19:12:20 #50
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24957767
Een crosstrainer is erg effectief. Ik doe hem altijd wel op de sportschool. Je belast wat minder je knieen wat je anders wel bij de loopband hebt, ik dan.
Het leuke is de hellingsprogramma's en de achterwaartsknop.
In 30minuten tijd verbrand ik zo'n 420 calorieen. Dus het zeker een slim apparaat.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop