Die geven geen levergarantie meer. En ik vind het zelf een beetje loos om het online te gaan bestellen als je dan niet eens zeker weet of je het krijgt. (op tijd).quote:
Dat geloof ik ook best, maar ik heb geen zin om um daar te bestellen (en te betalen) om er dan achter te komen dat ik te laat was, en het nog 2 weken duurt voordat ze weer nieuwe exemplaren krijgen. Want dan haal ik um liever voor 10 euro extra bij de FRS ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:25 schreef Killjoy het volgende:
GCshop kan misschien niet "op tijd" leveren, maar leveren zullen ze hem wel ga ik van uit
Ieder zijn meug, ik heb geduld (en misschien geluk als hij wel "op tijd" komt)quote:Dat geloof ik ook best, maar ik heb geen zin om um daar te bestellen (en te betalen) om er dan achter te komen dat ik te laat was, en het nog 2 weken duurt voordat ze weer nieuwe exemplaren krijgen. Want dan haal ik um liever voor 10 euro extra bij de FRS ofzo.
hhmhm kan natuurlijk ook een image maken van de dvd via mijn laptop en dan mounten in deamon?! de game heeft de dvd(cd) niet nodig om te gamen of wel?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:20 schreef Morkje het volgende:
moet je de cd versie kopen (of lenen).
Lijkt mij ook dat er gewoon met patches gewerkt wordt, zou me ook niks verbazen als je de cd/dvd versie installeert en dan inlogt dat je de eerste patch mag gaan downloadenquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef Killjoy het volgende:
Op het forum stond volgens mij dat je niet hoeft te herinstallen.
Ik kan me voorstellen dat de betea gebruikers gewoon een patch krijgen (indien nodig)
Die maat is niet de enige , ik wil er ook wel 1quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand nog een account voor een maatje van me? De lul was op vakantie tijdens beta inschrijvingennocturne31@hotmail.com
Nee hoeft niet. Er zijn zelfs nog mensen die met de hele oude beta versies van de client spelen. De meeste wijzigingen die nu gebeuren gebeuren op de server kant. Client kant is vrijwel alleen graphics en physics rendering geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:14 schreef Miiso het volgende:
Uhm ff 1 vraag! Moeten we als de game gold alles opnieuw installen of kunnen we de beta release gebruiken met een nieuw accountDit is me nog niet echt duidelijk geworden. Anders heb ik lichtelijk een probleem, ik heb namelijk geen dvd(speler)brander hehehe in mijn PC
stom hé
Zou erg mooi zijn, scheelt me anders een boel werk en het kopen van een DVD speler.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Er zijn zelfs nog mensen die met de hele oude beta versies van de client spelen. De meeste wijzigingen die nu gebeuren gebeuren op de server kant. Client kant is vrijwel alleen graphics en physics rendering geloof ik.
Hehe, ik was met mn eerste character ook naar beneden gevallen, en ik kon er ook niet meer bijkomen met mn wisp. Dus toen ben ik maar een ander character begonnen. Ik heb net nog wel even gekeken, maar ik moest helemaal omlopen naar dat dorpje op het zuiden en daar had ik ook geen zin in (was toch maar een lvl 9 Rogue)quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:29 schreef Medivh het volgende:
Van Teldrassil aflikkeren is kut![]()
Ben je met je wisp ook van dat eiland afgevallen? anders moet je gewoon naar het dichtsbijzijnde stadje gaan daar staat meestal wel een kerkhof.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |