Arthur staart naar Ralf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
"Het is tijd...", denkt Ralf. Hij loopt naar beneden en ziet zijn vader weer zitten in de woonkamer.
"Nu gaan we alles eindelijk eens uitpraten."
"Ik heb het je nou al voor de honderste x vertelt er valt niks meer te vertellen je moeder is dood!"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
"Over mama natuurlijk. Ik wil weten waar ze is. Nou? Waar is ze?!"
Winston komt binnen met ze krukken en ziet de twee discussieren....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
"Oh ja? Waarom is haar graf dan leeg?!"
Arthur begint te haperen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
"Oh ja? Waarom is haar graf dan leeg?!"
''wat is er zegt Cody '' en hij kijkt geschroken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Nano het volgende:
"sst!"Lizzie legt een vinger op Cody's lippen."Dat weet ik!"Opeens gaat de telefoon."Met Lizzie van Tellegen! Wat?Vandaag al?Ja,we komen direct!Dag!"
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
"Inderdaad, dus je kunt je er niet meer uitlullen!"
Ralf ziet dat Winston erbij is gekomen. Ondertussen gaat de deurbel en de butler loopt naar de deur.
Ralf praat weer verder.
"Winston, je bent net op tijd. Pa gaat net vertellen dat, hou je vast, onze moeder nog leeft!"
Cody begint opeens te straalen dat is geweldig en hij geeft Lizzie een lange vurige tongzoen. ''kom op we gaan ''quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt blij."We mogen Hailie ophalen!"Lizzie gooit Cody's jas naar hem toe en pakt de maxi cosi uit de gangkast.
Cody en Lizzie halen Hailie op en ze zijn super gelukkig '' kijk ons nou '' Zegt Cody wie had dat ooit verwacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:38 schreef Nano het volgende:
Lizzie start de auto en na een paar minuten staan ze voor het ziekenhuis.Lizzie lacht om Cody die een beetje stuntelig de maxi cosi uit de auto haalt."Als je straks ook zo met Hailie erin doet,denk ik niet dat ze het overleeft!"Ze pakt zijn hand beet en ze lopen naar binnen.
Winston gaat naar ze kamer....hij schrijft een brief:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''
''Ik ook met jullie '' Lacht Cody en wat gaan we nu doen ? en hij kijkt Lizzie vragend aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
In de auto terug naar huis praten ze over het begin van de zwangerschap."Weet je dat ik erg bang was!Bang dat we het niet aan konden.En bang dat jij toch nog bij me weg zou gaan.Toen met Joost,ik dacht dat ik je voor altijd kwijt was.Ik heb toch geluk met jou!"
12 geloof ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe oud is die gwen Laura ?
mag het ook 17 zijnquote:
quote:
Kom dan op MSN.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
![]()
wat is er gebeurt
zo ik ben er ff een paar avondjes niet....
Post maar int nieuwe topic..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:11 schreef Frey het volgende:
De aflevering moet over dit weekend.
Nodig: Arthur, Babette, Joost, Ralf
Liefste erbij: Cody, Lizzie, Tara
Eventueel: Winston
Gaat dat lukken![]()
Jaa vind ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is zow geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |