Dan gaat er een deur open....er staat een man,quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..De klok slaat 6 uur...het is tijd..
De persoon achter de camera kijkt naar zijn klok...5:59:58...5:59:59...6:00:00...''het is tijd..''
de man achter de camera staat op en pakt een mes...hij loopt richting zijn auto en rijd weg..op weg naar de plaats waar Winston zich bevind.
''ThijS THIJS!! HET IS 6 uur begint WINSTON HYSTERISCH!!! HET IS 6 uuR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
Winston houd het niet langer...''zometeen komt die rare freak ons vermoorden...!!!''
Winston komt maar tot een besluit....een besluit die wel gevolgen zal hebben op zijn leven...
Hij doet zijn tshirt uit en knoopt die zo strak mogelijk vast net boven de ketting die aan ze voet vastzit...hij pakt met ze mond zijn tshirt en bijt er zo hard mogelijk in...dan pakt hij de zaag..
Hij zet de zaag op zijn enkel..er sprinkelt al wat bloed uit...hij duwt de zaag zo hard door ze vel heen!!! hij schreeuwt het uit!!''DIT IS DE ENIGEEEEEEEE OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''Thijs ziet het bloed overal heen spatten......hij hoort de botten kraken en kraken!!!...WINSTON gilt het uit van de pijn.....hij heeft zijn voet eraf gezaagd...............
Het begint koud te worden en hij doet zijn das stevig om. "Mijn zwarten leren handschoenen, mischien heeft Cody ze wel gevonden en weet hij dat ik nog leef" en met dat idee weet hij zeker dat Cody doodsangsten moet uitzitten. "Ik zal niet rusten voordat hij en zijn vrienden gestraft zijn" "Iris was de 1-0, De arrestatie van mij was 1-1,Joost zijn verkrachting was 2-1, en nu... " "Nu wacht ik totdat hij zijn volgende zet doet..."quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
David komt thuis in een verlaten kraakpand. "Hier zit ik voorlopig veilig" en hij ploft neer in de oude zetel. "Zolang de wouten er maar niet achterkomen" en dan pakt hij met trillende handen een foto onder zijn jas vandaan. "Mijn Iris, mijn Irisje.." en dan kust hij de foto. "Ik zal je vinden, hoe dan ook!"
De cliff is van Bar_rel, maar deze post telt gewoon mee...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het begint koud te worden en hij doet zijn das stevig om. "Mijn zwarten leren handschoenen, mischien heeft Cody ze wel gevonden en weet hij dat ik nog leef" en met dat idee weet hij zeker dat Cody doodsangsten moet uitzitten. "Ik zal niet rusten voordat hij en zijn vrienden gestraft zijn" "Iris was de 1-0, De arrestatie van mij was 1-1,Joost zijn verkrachting was 2-1, en nu... " "Nu wacht ik totdat hij zijn volgende zet doet..."
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
De cliff is van Bar_rel, maar deze post telt gewoon mee...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correct en tevens juist...
Wilbert87 is de usernaam maar die Wilbert heeft volgens mij nooit Rolf gespeeld. Heel vaag verhaal maar de allereerste Perrow is Wilbert geworden... Blabla. Ik geef zijn msn binnekort wel en dan hoor je het wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:42 schreef Frey het volgende:
Orginial, hoe zit het precies met Rolf Beutinga? WIlbert beweert op MSN dat hij die rol al een hele tijd meer speelt. Ik snap er niets van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:49 schreef Frey het volgende:Maar ik ben er dan niet want dan ben ik stappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tara maakt Gwen wijs dat Winston haar vader isquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
Vanaf seizoen 2 bestaat de familie Kolthof dus uit:
Arthur Kolthof
Winston Kolthof
Tara Kolthof
Gwen Kolthof
Babette Kolthof
Joost Kolthof
Irene Kolthof
Ralf Kolthof
Zo moest het ook wordenDe grote familie van de serie.
Cooolquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara maakt Gwen wijs dat Winston haar vader is
Ik ben het wel eens met zijn bevindingen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Frey maakt zich zo eigenlijk niet echt populair bij zijn collega`s.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Jij kan niet uitbreiden want Lizzie wordt straks tochal een Lebeau ?!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:00 schreef digispeed het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de familie van Tellegen ook is wat moet uitbreiden.
Nu bestaat het alleen maar uit Esmee en Lizzie. Ohja en binnekort hoort ook Stefan van den Berg aka Bas van Tellegen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:19 schreef haagse_elfje het volgende:Sterkte zussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig wel zeg...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij kan niet uitbreiden want Lizzie wordt straks tochal een Lebeau ?!
Nee want dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg...
Maar wat jij niet weet is dat Esmee haar zus binnenkort in SOP komt spelen, en die
neemt 2 prachtige dochters mee.
dat bepaal jij niet !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee want dat gaat ook niet gebeuren.![]()
Dan mag jij zelf allemaal nieuwe poppetjes aangaanmaken want SOP is VOL! Je kan toch doen da Marjolein een nichtje van je is ofzo. Maar hou op met nieuwe poppetjes aanmaken omdat je eigen rol niet boeiend kan maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:27 schreef digispeed het volgende:
Ik irriteer me de laatste tijd een beetje aan Original.
Zijn oude en vertrouwde karakter komt weer aardig boven drijven. Jij bepaalt niet
hoe Esmee haar rol speelt en welke gastacteurs zij daarvoor gebruikt. Dus Pech. Binnenkort
staan Frederique, Hanneke en Charlotte van Tellegen op de stoep bij Esmee. En worden allemaal gespeelt door mijzelf.
Gedraag je is niet als een ontzettende kleine kleuter. Mijn rol is idd niet boeiend momenteel maar dat ligt niet aan mijzelf. Ik ben in ieder geval niet zo triest om te stoppen met mijn eigen personage en opeens door te gaan met een ander personage zoals jij nu doet. Dus laten we het niet hebben over je rol wel of niet boeiend maken, want dan ben jij het perfecte voorbeeld om een rol niet boeiend te maken. Anyway als je goed had gelezen had je gezien dat deze 3 personages maar GAST rollen zijn en maar voor 2 weken in SOP zitten, hebben dus geen poppetjes nodig. Klein Kind !!!! Grow Up !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan mag jij zelf allemaal nieuwe poppetjes aangaanmaken want SOP is VOL! Je kan toch doen da Marjolein een nichtje van je is ofzo. Maar hou op met nieuwe poppetjes aanmaken omdat je eigen rol niet boeiend kan maken.![]()
bepaal jij dat klein teeringjong !quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Digispeed moet op gaan passen anders zal ze verdwijnen met na de naderene castschrapping.![]()
Wie doet hier nou zielig? Ik kan me herrineren dat jij 4 personages gaat spelen. En meteen weer gaan zeiken dat me rol niet boeiend is. Nou ik kan me herrineren maar buiten mensen vermoorden en bedreigen doe je geen hol.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
Gedraag je is niet als een ontzettende kleine kleuter. Mijn rol is idd niet boeiend momenteel maar dat ligt niet aan mijzelf. Ik ben in ieder geval niet zo triest om te stoppen met mijn eigen personage en opeens door te gaan met een ander personage zoals jij nu doet. Dus laten we het niet hebben over je rol wel of niet boeiend maken, want dan ben jij het perfecte voorbeeld om een rol niet boeiend te maken. Anyway als je goed had gelezen had je gezien dat deze 3 personages maar GAST rollen zijn en maar voor 2 weken in SOP zitten, hebben dus geen poppetjes nodig. Klein Kind !!!! Grow Up !
Waarom kun je de rol niet spelen van Joost ?? Omdat je je rol niet interessant kan maken ga je gewoon verder met een reserve personage.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
Start
Orginial gaat tijdelijk de rol van David Lebeau/Evert Hartman spelen, Joost zijn personage is namelijk wegens zijn verhaallijn niet te spelen
David loopt over het kerkhof. Het is nog vroeg en nog donker. De kerktoren slaat zes keer. De steentjes knarsen onder Davids zijn schoenen en hij loopt naar een boom. Met zijn leren handschoen streelt hij de grond. " O Tommy, jij zou hier niet moeten komen liggen maar Cody!" en hij voelt de woede weer opkomen. "Als ze je vandaag hier komen begraven, ben je voor altijd weg, dat mag niet gebeuren!" "Cody moet verdomme dood en niet jij!" en hij gooit een paar steentjes tegen een boom.
nee ik heb jou uitgelegd dat ik met een studie zit, jij verdwijnt toch ook zomaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie doet hier nou zielig? Ik kan me herrineren dat jij 4 personages gaat spelen. En meteen weer gaan zeiken dat me rol niet boeiend is. Nou ik kan me herrineren maar buiten mensen vermoorden en bedreigen doe je geen hol.![]()
Hoezo niet interressant maken? Je dist hiermee zelf, want wie gaat er hier nou 4 personages spelen!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee ik heb jou uitgelegd dat ik met een studie zit, jij verdwijnt toch ook zomaar.
Vervelend he als iemand niet doet wat jij graag wilt. Sorry hoor maar grow up !!! Klein kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Startquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan gaat er een deur open....er staat een man,
Winston's ogen gaan wijd open...de man die er staat is..REMCO VERHOEVEN de ex van TARA!!!
Cliff
Cody probeert te lachen en zegt okay.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
Lizzie zet de radio aan.Ze doet er een cd van Robbie Williams in en zet hem op het nummer She's the one.Cody maakt zich nog steeds zorgen dat ziet Lizzie wel.Ze draait een pirouette naar Cody."Eigenlijk hoort de man dit te vragen,maar ok."Lizzie steekt haar hand uit."Mag ik deze dans van u?"
...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Start
Winston kruipt naar REMCO toe...en schreeuwt tegen hem waarom hij ?? waarom hij??!!
Remco heeft geen tijd voor hem, en kijkt naar Thijs...hij pakt het pistool dat in de hand van de dode man in de kamer ligt, hij doet er een kogel in....'' Sorry Thijs, het zijn de regels "
Thijs probeert de kogel te weren maar dat lukt niet (doah) en hij valt neer...dan wilt Remco zich richten op Winston, hij pakt nog een kogel...en richt op Winston..maar op dat moment valt er stilte..dan begint Remco:
'' Winston het spijt, het is het spel....''
Maar hij kan ze zin niet afmaken....want er beweegt iets achter hem...
Het spijt me zegt Cody echt waar en hij kijkt sip voor zich uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie trekt Cody van de bank af en danst voor hem.Cody danst niet echt mee en ze pakt hem beet."Samen!"Cody doet nog steeds niet veel en Lizzie laat hem los.Ze laat zich op de bank vallen.
Gwenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:07 schreef Woelli het volgende:
Gwen
Weetje he, ik heb zoveel vragen aan jou maar ik weet niet waar ik moet beginnen
Tara
Dat is normaal
Gwen
Maar ik moet toch ergens beginnen, zoals waarom heb jij mij ter adoptie afgestaan
Tara
Gwen je moet 1 ding weten ik heb altidj van je gehouden, maar ik was te jong om jou op te voeden ik wou het ook niet maar het was het beste voor mij en voor jou.
...''errmm'' denkt ie..''Is er NOG een bandje...''quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''
Een klein uurtje later arriveert Winston thuis....hij probeert zich rot te zoeken naar een verband, hij belt Tara op en legt haar uit dat Remco gevaarlijk is..hij probeerde hem tenslotte te vermoorde..
Ondertussen in de ''badkamer'' waar WInston vast zat..
Thijs mompelt wat...hij is nog wakker...hij leeft nog!!...hij probeert de ketting nogmaals los te krijgen maar het lukt hem niet!...hij is te verwond..hij ziet dat Winston al weg is en dat alleen hij en de dode vent nog in de kamer zijn.
''Gotverdomme....''
Dan valt Thijs zijn oog op een videobandje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |