abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24871670
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef Nano het volgende:
Lizzie vraagt hoe lang gemiddeld een opname duurt.De man lacht vriendelijk."Dat verschilt per persoon.De éénheeft genoeg aan een weekje,de ander blijft hier langer!Wij zullen heel goed op haar passen!"
''Oke Zegt Cody

Dan is het tijd om te gaan zegt te man '' Cody krijgt een brok in ze keel maar zegt dan sorry Lizz maar mogen Iris en ik even alleen afscheid nemen? ''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24871692
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ineens voelt hij een pijnlijke steek door zijn hart. Hij voelt dat er iets aan de hand is met Iris. Dadelijk krijgt Evert haar te pakken, denkt hij. Maar niks in zijn lichaam reageert, alles is stil.
De lichtstralen van de zon vallen door de ruiten. Joost staart door het raam. Was Irene hier maar, of Tara. Hij probeert iets te zeggen maar er komt geen geluid uit. Hij kijkt weer door het raam. Doodse stilte.
pi_24871759
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

''Oke Zegt Cody

Dan is het tijd om te gaan zegt te man '' Cody krijgt een brok in ze keel maar zegt dan sorry Lizz maar mogen Iris en ik even alleen afscheid nemen? ''
Lizzie stemt toe dan zijn Cody en Iris alleen."Ik ga je missen!" zegt Iris,en dan geeft ze Cody een dikke knuffel.
de groeten :P
pi_24871799
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Lizzie stemt toe dan zijn Cody en Iris alleen."Ik ga je missen!" zegt Iris,en dan geeft ze Cody een dikke knuffel.
''Ik zou je ook missen zusje en hij geeft haar een kus op het voorhoofd en dan tikt hij op zijn borst hier ben je altijd bij me en hij wijst naar zijn hart''
Do it again now
pi_24871824
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Joost krijgt een enorme steek in zijn buik. Hij weet het zeker, Evert zal haar vinden. Hij kan niks doen, hij is totaal machteloos. Dag Iris, lief meisje. En dan sluit hij zijn ogen.
pi_24871848
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

''Ik zou je ook missen zusje en hij geeft haar een kus op het voorhoofd en dan tikt hij op zijn borst hier ben je altijd bij me en hij wijst naar zijn hart''
Na ook afscheid genomen te hebben van Lizzie loopt Iris naar het gebouw,vlak voordat ze het de deur openmaakt kijkt ze nog 1 x achterom naar Cody en Lizzie."Doei.." zegt ze en dan loopt ze het gebouw in.

Cliff
pi_24871984
Iris, wijffie. Je was geweldig en we hebben al die tijd van je genoten
pi_24872018
.... Doei Iris
Do it again now
pi_24872031
ik kom nog terug hoor ^^
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:40:57 #110
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24872353
doeg zag er spannend uit vandaag

morgen weer?*O*
don't give me that fucking bullshit
pi_24880130
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:40 schreef haagse_elfje het volgende:
doeg zag er spannend uit vandaag

morgen weer?*O*
Jaaaa
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:54:09 #112
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24880584
huishoudelijke mededeling

ik heb er wel veel

a.s do en vrij ben ik er hoogswaarschijnlijk niet, do ga ik naar REM concert
en vrij moet ik werken... as ussual...
pi_24880606
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
huishoudelijke mededeling

ik heb er wel veel

a.s do en vrij ben ik er hoogswaarschijnlijk niet, do ga ik naar REM concert
en vrij moet ik werken... as ussual...
Okeee
pi_24880803
Digispeed wat heb jij gister veel geblooperd.

In een van je posten staat: Martine heeft zin in een beurt.
Post erna: Ze belt Stefano Sanders op.
Posten erna: Ze wordt keihard geneukt en oraal bevredigd.

Het lijkt me duidelijk dat deze dingen vanaf nu niet worden goedgekeurd. Geen ONM en GTST namen meer. Dus gewoon Bart van Tellegen. (Stefan van der Berg)
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:53:22 #115
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24882826
ja en digi had gister ook een meesterlijk plan om 20 % van het personeel te ontslaan
gelukkig heb ik een deal weten te kunnen maken dat ze maar salaris inleveren
pi_24883753
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ja en digi had gister ook een meesterlijk plan om 20 % van het personeel te ontslaan
gelukkig heb ik een deal weten te kunnen maken dat ze maar salaris inleveren
Digispeed moet op gaan passen anders zal ze verdwijnen met na de naderene castschrapping.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:44:15 #117
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24883801
Orgo you''ve got mail
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:44:50 #118
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24883810
tis Orgi....
pi_24885359
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgo you''ve got mail
Thanksss.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:51:54 #120
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24886061
IK ben er morgen waarschijnlijk weer niet
vanavond wel
pi_24889282
Start

Orginial gaat tijdelijk de rol van David Lebeau/Evert Hartman spelen, Joost zijn personage is namelijk wegens zijn verhaallijn niet te spelen

David loopt over het kerkhof. Het is nog vroeg en nog donker. De kerktoren slaat zes keer. De steentjes knarsen onder Davids zijn schoenen en hij loopt naar een boom. Met zijn leren handschoen streelt hij de grond. " O Tommy, jij zou hier niet moeten komen liggen maar Cody!" en hij voelt de woede weer opkomen. "Als ze je vandaag hier komen begraven, ben je voor altijd weg, dat mag niet gebeuren!" "Cody moet verdomme dood en niet jij!" en hij gooit een paar steentjes tegen een boom.
pi_24889351
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
Start

Orginial gaat tijdelijk de rol van David Lebeau/Evert Hartman spelen, Joost zijn personage is namelijk wegens zijn verhaallijn niet te spelen

David loopt over het kerkhof. Het is nog vroeg en nog donker. De kerktoren slaat zes keer. De steentjes knarsen onder Davids zijn schoenen en hij loopt naar een boom. Met zijn leren handschoen streelt hij de grond. " O Tommy, jij zou hier niet moeten komen liggen maar Cody!" en hij voelt de woede weer opkomen. "Als ze je vandaag hier komen begraven, ben je voor altijd weg, dat mag niet gebeuren!" "Cody moet verdomme dood en niet jij!" en hij gooit een paar steentjes tegen een boom.
David probeert weer rustig te worden en staat op. "Door hem belandde ik in de bak, ben ik mijn baan kwijt, en is Tommy dood" David loopt langzaam over het kerkhof. "Waar is Iris?" "Ik moet haar vinden, ik ben nog niet klaar met haar" en dan verdwijnt hij in de duisternis met de opkomende zon in zijn nek.
pi_24889455
Lizzie gaat naast het kleine kistje zitten."Waarom moest jij nou sterven?Waarom zo vroeg?Je hebt niet eens de kans gehad te laten zien wie je was."Lizzie wrijft met haar hand over de kist."Je bent net zo mooi als je zusje."
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:53:13 #124
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24889478
Rolf zit aan zijn bureau en neemt wat documenten door. "Meneer van der Zande, Meneer Kolthof" en dan valt zijn oog op de problemen van Joost. Hij denkt weer aan het geld dat Joost had en niet van zijn vader en besluit de kliniek erover te bellen maar Joost mag geen bezoek ontvangen. "Mischien weet Elisa meer" en hij belt haar om te vragen of ze in het AZF langs komt.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:53:18 #125
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24889480
Ralf ligt op bed en zijn ogen gaan weer even open. Hij kijkt op de kalender en ziet dat het zijn verjaardag is. Hij was het vergeten en heeft er ook helemaal geen zin in. Hij wil het niet vieren. Ralf heeft nergens zin in. Ook niet om zijn vader te confronteren met zijn ontdekking. Hij besluit het te laten bezinken tot morgen en valt weer in slaap...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24889525
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf zit aan zijn bureau en neemt wat documenten door. "Meneer van der Zande, Meneer Kolthof" en dan valt zijn oog op de problemen van Joost. Hij denkt weer aan het geld dat Joost had en niet van zijn vader en besluit de kliniek erover te bellen maar Joost mag geen bezoek ontvangen. "Mischien weet Elisa meer" en hij belt haar om te vragen of ze in het AZF langs komt.
Elisa is nog steeds bang om haar vader onder ogen te komen na het visioen dat ze had dat haar vader had betrapt op haar eetstoornis. "Maar het moet nou eenmaal, het gaat om me vriendje" en ze werkt haar mascara bij en stapt op de fiets.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24889556
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Elisa is nog steeds bang om haar vader onder ogen te komen na het visioen dat ze had dat haar vader had betrapt op haar eetstoornis. "Maar het moet nou eenmaal, het gaat om me vriendje" en ze werkt haar mascara bij en stapt op de fiets.
Als ze door de straten van Fokdam raced komt ze langs haar oude huis. "Daaag" zwaait ze lachend en rijdt dan meteen door naar het AZF. Ze zet haar fiets op slot en vraagt bij de balie waar haar vader is. Als ze het kantoor heeft gevonden loopt ze zenuwachtig naar binnen.
pi_24889598
Lizzie pakt een paar spulletjes in.Ze zoekt een warme trui op.Het zal wel koud zijn en ze weet niet hoe lang ze buiten moet staan.Opeens ziet ze de brief liggen."Oh ja,dat moet ik ook nog regelen!"Ze legt hem op het nachtkastje en kijkt er verder niet meer naar om.Ze zoekt een paar papieren op en ziet de begrafenisondernemers aankomen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:00:03 #129
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24889626
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als ze door de straten van Fokdam raced komt ze langs haar oude huis. "Daaag" zwaait ze lachend en rijdt dan meteen door naar het AZF. Ze zet haar fiets op slot en vraagt bij de balie waar haar vader is. Als ze het kantoor heeft gevonden loopt ze zenuwachtig naar binnen.
"Zo meissie, ga zitten" "Het gaat over Joost, weet jij waar hij die 100 duizend euro vandaan heeft gehaald?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:02:00 #130
109180 Woelli
pi_24889661
Tara is door de drukke werken erg moe. Ze besluit even op bed te liggen en valt meteen in slaap.
Tara droomt. Ze droomt dat ze moet bevallen, en haar kindje word vermoord.

Tara schiet wakker en wilt maar 1 ding doen en dat is Gwen zoeken.
pi_24889711
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:00 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Zo meissie, ga zitten" "Het gaat over Joost, weet jij waar hij die 100 duizend euro vandaan heeft gehaald?"
"Nee, ik heb echt geen idee" en dan gaat haar mobiel af. "Sorry, Pap" en ze neemt op.

"Telefoongesprek met haar broer Sander"

'Sorry Pap, ik moet gaan" "Sander heeft het eten laten aanbakken" en dan pakt ze haar jas en vertrekt.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:06:04 #132
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24889746
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:04 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Nee, ik heb echt geen idee" en dan gaat haar mobiel af. "Sorry, Pap" en ze neemt op.

"Telefoongesprek met haar broer Sander"

'Sorry Pap, ik moet gaan" "Sander heeft het eten laten aanbakken" en dan pakt ze haar jas en vertrekt.
Rolf begint te lachen. "Die Sander toch ook he" maar Elisa is al weg.

*Zucht* Kinderen..
pi_24889792
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
Lizzie pakt een paar spulletjes in.Ze zoekt een warme trui op.Het zal wel koud zijn en ze weet niet hoe lang ze buiten moet staan.Opeens ziet ze de brief liggen."Oh ja,dat moet ik ook nog regelen!"Ze legt hem op het nachtkastje en kijkt er verder niet meer naar om.Ze zoekt een paar papieren op en ziet de begrafenisondernemers aankomen.
Cody zit op zijn kamer in de jage hij mist Iris het is de tweede dag in zijn hele leven dat hij haar niet heeft gesproken en hij staart naar een foto van haar.
Do it again now
pi_24889813
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:06 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Rolf begint te lachen. "Die Sander toch ook he" maar Elisa is al weg.

*Zucht* Kinderen..
Hij weet niet dat David buiten door de ruit kijkt. David denkt aan de leuke momenten die hij met zijn ex-college heeft gehad. Maar dat is voorbij, hij kan niet meer terugkeren naar zijn oude leven. En dan denkt hij weer aan Cody, en hij zal boeten!
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:09:22 #135
109180 Woelli
pi_24889821
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Woelli het volgende:
Tara is door de drukke werken erg moe. Ze besluit even op bed te liggen en valt meteen in slaap.
Tara droomt. Ze droomt dat ze moet bevallen, en haar kindje word vermoord.

Tara schiet wakker en wilt maar 1 ding doen en dat is Gwen zoeken.
Tara zoekt de oude papieren die haar ouders in hebben gevuld er zit zelfs een bijlage bij van wie het allemaal weten. Alleen de ouders van Tara staan er op. Richard was toen die tijd aan het studeren in het buitenland en weet niks van Gwen's bestaan af.

Tara zoekt verder en ziet dat Gwen is afgestaan aan de familie Pass. Tara schrijft het adderes op en springt in de auto en gaat naar het huis van de familie Pass.
pi_24889849
Lizzie doet de deur van de kamer open en lacht naar Cody."Je mist haar echt hè!En nu ook nog Tommy begraven.Weet je zeker dat je het aan kunt?"
pi_24889919
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie doet de deur van de kamer open en lacht naar Cody."Je mist haar echt hè!En nu ook nog Tommy begraven.Weet je zeker dat je het aan kunt?"
''Ik moet wel he schatje , Gaan we daarna bij Halie en de notaris langs? ik heb zin om wat mooi's te kopen een huis voor ons alleen ofzo...
Do it again now
pi_24889992
"Ja natuurlijk!"Lizzie staat op en pakt Cody's hand beet."Ga je mee!"Ze lopen naar buiten.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:18:34 #139
109180 Woelli
pi_24890034
Tara is op het adderes wat op haar blaadje staat. Ze loopt naar het huis. Ze kijkt op het naam bordje en leest

''Jason, Leonie, Gwen en Holly Pass''

Tara wil aan bellen maar durft niet. Ze loopt terug en dan staat in eens een meisje achter haar.

Gwen
Bel je niet aan?

Tara
Tara staat stokstijf en ze voelt dat dat Gwen is,
Jahwel maar ik kom wel een keer terug en Tara stapt in haar auto en rijd weg.
pi_24890038
''Ja zegt Cody en hij loopt mee''
''
Do it again now
pi_24890071
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ja zegt Cody en hij loopt mee''
''
David staat achter een paar bomen en wacht op de komst van Cody, Lizzie en zijn overleden neefje. 'Waar blijven ze toch" en als het dan ook nog eens begint te regenen wordt David kwaad. "Verdomme!"
pi_24890121
Het is stil op de begraafplaats.Het is verlaten en er waait een koude wind.Lizzie gaat dicht tegen Cody aanlopen en wijst naar de plek.
pi_24890140
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:23 schreef Nano het volgende:
Het is stil op de begraafplaats.Het is verlaten en er waait een koude wind.Lizzie gaat dicht tegen Cody aanlopen en wijst naar de plek.
David ziet Cody en voelt de woede weer hevig opladen. "Godverdomme" schreeuwt hij en een aantal vogels vliegen geschrokken weg.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:25:10 #144
109180 Woelli
pi_24890162
Halewege draait Tara om.

''Als ik dit nu niet doe, doe ik het nooi!''

Tara keert en gaat richting huize Pass. Als Gwen op de bel drukt doet Gwen open. Gwen laat Tara binnen en ze praate.

Gwen
Maar wat kwam je eigenlijk doen, als ik vragen mag[/b]

Tara
Gwen je moet even naar mij luisteren, ik weet niet hoe ik het moet zeggen en daarom kom ik ook zo binnen vallen. Ik ben je biologische moeder en het is allemaal raar gelopen.

Nadat Tara is uitgepraat rent ze haar auto in en gaat naar huis.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:25:49 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24890171
Ralf staat weer op en loopt naar beneden. Op tafel ziet hij post liggen, maar dat zal toch wel niet voor hem zijn. Dan valt zijn oog op een envelop waar "Ralf" opstaat. Hij neemt hem mee naar zijn kamer en maakt hem open. Er zit een kaart in.

"Gefeliciteerd met je verjaardag. Babette."

Ralf weet niet wat hij daarmee moet. Hij slingert de kaart in een kast en gaat weer op bed liggen. Hij vraagt zich af wat Babette nu denkt over hun ontdekking van afgelopen nacht...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24890208
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:23 schreef Nano het volgende:
Cody heeft een zonnebril opgezet en heeft nog geen woord gezegt hij kijkt alleen maar droevig voor zich uit en hoopt dat het snel voorbij is.
Do it again now
pi_24890235
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Cody heeft een zonnebril opgezet en heeft nog geen woord gezegt hij kijkt alleen maar droevig voor zich uit en hoopt dat het snel voorbij is.
Als hij Cody ziet kan hij zichzelf bijna niet meer beheersen en trekt zijn zwarten leren handschoenen stevig aan.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:30:16 #148
109180 Woelli
pi_24890281
Tara komt binnen en pakt wat te drinken. Ze denk alleen maar aan Gwen. Ze lijkt op mij denkt ze. Maar ze lijkt ook op Remco. Tara weet niet hoe ze zich moet voelen. Blij, boos. Tara denkt alleen maar aan Gwen.

Tara gaat naar het tuinhuis en gaat lekker liggen op de bank. Ze wilt naar Winston bellen maar die zit in Engeland voor werk. Teminste dat denkt Tara. Tara besluit Winston maar toch niet te bellen.
pi_24890336
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als hij Cody ziet kan hij zichzelf bijna niet meer beheersen en trekt zijn zwarten leren handschoenen stevig aan.
David besluit te wachten met zijn terugkomst en doet zijn handschoenen af en laat ze achter. "I will be back.."
pi_24890371
Lizzie kijkt naar het kistje en huilt.Ze knijpt heel hard in Cody's hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')