En nog op de bank ook inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en de andere hond bijt het gewoon in één keer kapot en maakt er een rommeltje van.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Diverse_Reality het volgende:
En nog op de bank ook inderdaad..
Chakra is nog niet aan het vers. Ik hoop in de loop van volgende week een belletje te krijgen dat het voer binnen is. Zodra ze op versvoer zit ga ik op regelmatige basis foto's maken om te kijken of er verbetering optreedt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En, xenobinol, hoe gaat het met de poezebeesten?
En Chakra, is die al aan het vers?
Goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En, xenobinol, hoe gaat het met de poezebeesten?
Mwah heb even gelezen en het is wederom weer lekker ongefundeerd. Wanneer zeggen mensen nou eens iets inhoudelijks over de produkten?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kivo is toch alleen maar kip, kip en nog eens kip? Zou ik niet aan beginnen... Op Barfplaats staat van alles over Kivo geloof ik.
Hmmm mijn vorige reply is er dus niet doorheen gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt mij niet. Veel barfers halen hun vlees bij de islamitische slager. Waarom zou er verschil in zitten...?
Spreek maar in meervoud want geen van de autochtone slagers wilde er aan geloven.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vreemd, gaf hij ook een reden waarom dat niet mocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |