En nog op de bank ook inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en de andere hond bijt het gewoon in één keer kapot en maakt er een rommeltje van.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Diverse_Reality het volgende:
En nog op de bank ook inderdaad..
Chakra is nog niet aan het vers. Ik hoop in de loop van volgende week een belletje te krijgen dat het voer binnen is. Zodra ze op versvoer zit ga ik op regelmatige basis foto's maken om te kijken of er verbetering optreedt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En, xenobinol, hoe gaat het met de poezebeesten?
En Chakra, is die al aan het vers?
Goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En, xenobinol, hoe gaat het met de poezebeesten?
Mwah heb even gelezen en het is wederom weer lekker ongefundeerd. Wanneer zeggen mensen nou eens iets inhoudelijks over de produkten?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kivo is toch alleen maar kip, kip en nog eens kip? Zou ik niet aan beginnen... Op Barfplaats staat van alles over Kivo geloof ik.
Hmmm mijn vorige reply is er dus niet doorheen gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt mij niet. Veel barfers halen hun vlees bij de islamitische slager. Waarom zou er verschil in zitten...?
Spreek maar in meervoud want geen van de autochtone slagers wilde er aan geloven.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vreemd, gaf hij ook een reden waarom dat niet mocht?
Nee, dat heb je helemaal goed begrepen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Spin, waarom geef je Proplan en Duck? Als ik het goed begrijp is alleen versvleesvoeding voldoende, of heb ik het verkeerd begrepen?
Kijk, dat klinkt wel een beetje als onze situatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helemaal goed begrepen.
We zitten er wel al een poos over te denken om op te houden met de Pro-Plan, zo heel veel duurder is het niet om ze full-time Duck te geven maar Cas vindt de brokken hartstikke lekker en ik vind het ook wel makkelijk om niet mijn hele vriezer volgestouwt te hebbenTis maar een pietepeuterig vriezertje. Moet ook plek hebben voor mijn ijsjes en mijn frieten. We zijn aan het rondkijken of we een vriezertje erbij kunnen kopen en of ik daar ruimte in een erg volle keuken aan wil opofferen.
Ik mix en match altijd de smaken Duck. Ze verkopen hier 4 verschillende soorten en die koop ik alle vier. Soms heb ik nog 1 of 2 plakken over van de ene smaak en dan gooi ik er gewoon een plak bij van de volgende smaak/verpakking.
Volgens mijn dierenwinkel geven honden en katten niks om variatie en zijn wij baasjes degenen die denken dat variatie moet. So be itquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Of is het verstandig te varieren?
Pens is gewoon pens, van rund trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat leuk dat je in de fabriek kon gaan kijken. Ik heb een tijdje terug voor het eerst Smuldier Pens gekocht, zag er op zich prima uit. En het is erg goedkoop! Weet je ook meer over wat de precieze ingrediënten zijn? Botten? Ingewanden?
Nope, gewoon uit onszelf. Mijn vriendin heeft gewoon gebeld en we mochten langskomen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was je gewoon uit jezelf daarheen, of was het georganiseerd door iemand / iets?
Wat mij betreft wel, zag er allemaal prima uit en we mochten echt alles zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee dan, dat spul kan ik dus ook wel eens kopen af en toe zo te horen.
Qua samenstelling is het wel hetzelfde maar met invriezen e.d. treden er waarschijnlijk wat verschillen op. Het wordt daar vermalen en verpakt en gaat dan de shockkoeler in en wordt gekoeld tot -40. Hierna gaat het de gewone koeler in en wordt het bewaard op -18. Hierna denken we zelf dat er een klein verschil optreedt, de vriezers in supermarkten en bij mensen thuis koelen hoogstens tot -12. Elke keer als er een temperatuursverschil optreedt wordt er vocht aangetrokken. Hoe dichter je bij 0 graden komt des te merkbaarder het verschil.quote:Op zondag 27 februari 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelf halen is geen optie voor mij bij gebrek aan een auto en rijbewijs. Maar is dat spul in de supermarkt qua samenstelling hetzelfde als wat je daar koopt? En wat voor merken maken/verkopen zij dan nog meer?
Voor ons was dit ook de overweging naast het feit dat vooral de Argentino het heel lekker vind. Lekkerder dan bijv. Rodi of Duck.quote:Ik verbruik 20 kilo per maand, dus dat valt mee, maar door een of twee dagen per week Smuldier te gebruiken, zou ik het toch een beetje goedkoper kunnen maken.
)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]We hebben echt alles gezien, van de productielijn tot aan de opslag van gedroogd vlees. (botten, pezen etc.) Enige dat we niet hebben gezien is de shockkoeler maar dat is ook geen aanrader, constant windkracht 10 in je nek bij een temperatuur van -40 hou je ongeveer 30 seconden vol voordat je zelf gaat bevriezen.
We hebben er geen spijt van en zijn volledig overtuigd van de kwaliteit van Smuldier, wat af en toe aangevoerd wordt dat er veel water in zit klopt. Dit wordt WEL invoegd maar komt doordat het vlees direct verwerkt wordt en niet eerst wordt gedroogd. (met kans op bacterieen e.d.)
Of net zo slecht?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Is Rodi net zo goed als Duck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |