abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26150011
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:02 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Chakra is nog niet aan het vers. Ik hoop in de loop van volgende week een belletje te krijgen dat het voer binnen is. Zodra ze op versvoer zit ga ik op regelmatige basis foto's maken om te kijken of er verbetering optreedt.
*kickje omhoog*

En? En? En? Als het goed is geef je het inmiddels een dikke maand.. zijn er al resultaten? Foto's?
Leave it to me. We're checking out.
  maandag 11 april 2005 @ 17:10:50 #277
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26150919
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

*kickje omhoog*

En? En? En? Als het goed is geef je het inmiddels een dikke maand.. zijn er al resultaten? Foto's?
Schopje gevoeld Dank voor je interesse
Over een paar weken kan ik er pas echt iets over zeggen. De eerste bestelling van CB had ik met m'n stomme hoofd maar voor 10 kg gedaan Aangezien Chakra iets minder dan 1 kg per dag moet (in praktijk dus gewoon 1 worst per dag, verdeeld over ochtend en middag) hadden we slechts voor 5 dagen voer in huis
Afgelopen vrijdag hebben we 40 kg gehaald, dus nu kan het testen pas echt goed beginnen. Ze vindt het zowiezo waanzinnig lekker (zaterdag heeft ze een half ontdooit zakje, wat ik ter voorbereiding op d'r avondmaaltijd op het aanrecht had liggen, van het aanrecht gejat en opgepeuzeld met als resultaat dat ze tot vanochtend plastic poepte ) Omdat ze nu maar ongeveer drie weken op d'r Hill's heeft gezeten verwerken haar darmen de CB gelijk al verbazingwekkend goed (dus geen diarree). Ik ga volgend weekend foto's nemen om te kunnen vergelijken. Zodra er vachtveranderingen zijn (ten goede danwel te kwade) zal ik dat hier melden / laten zien.
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_26152079
hmm even geheel offtpic

nijn katje is helemaal geobsedeerd door je avatar
zo'n springend kadootje kan hij echt heel lang naar kijken
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 11 april 2005 @ 18:09:10 #279
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26152257
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:01 schreef Uhmmie het volgende:
hmm even geheel offtpic

nijn katje is helemaal geobsedeerd door je avatar
zo'n springend kadootje kan hij echt heel lang naar kijken
Leuk!
Deze is dan speciaal voor je kat
pi_26153446
ok dan

deze vind ze ook leuk
en je kadootje nog steeds trouwens
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26154708
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:10 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Schopje gevoeld Dank voor je interesse
Over een paar weken kan ik er pas echt iets over zeggen.

[knip]

Zodra er vachtveranderingen zijn (ten goede danwel te kwade) zal ik dat hier melden / laten zien.
Ik weet niet of de tip al genoemd was maar ik geef mijn hond tweemaal daags een eetlepel lijnzaadolie door z'n voer. Overigens zit hij nu prachtig in z'n vacht maar honden met vacht- of huidproblemen knappen daar ook zienderogen van op.
Leave it to me. We're checking out.
  dinsdag 12 april 2005 @ 07:53:32 #282
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26163502
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:52 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik weet niet of de tip al genoemd was maar ik geef mijn hond tweemaal daags een eetlepel lijnzaadolie door z'n voer. Overigens zit hij nu prachtig in z'n vacht maar honden met vacht- of huidproblemen knappen daar ook zienderogen van op.
Lijnzaadolie, bedankt voor de tip. Haal je dat gewoon in de supermarkt?
pi_26164013
Denk eerder bij de Natuurwinkel of bij een goede drogist o.i.d....
  donderdag 14 april 2005 @ 10:02:12 #284
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26215593
Vanmiddag maar even lijnzaadolie halen dan
Even een ontlastingvraagje tussendoor; ik vind de ontlasting van Chakra vrij licht van kleur, is dat normaal op de CB (het is lichtgroen zeg maar)
Als ik zelf zo'n kleur ontlasting zou hebben zou ik met vliegende bloedspoed naar de HA gaan.
pi_26216421
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef Sprookjesbos het volgende:
Vanmiddag maar even lijnzaadolie halen dan
Even een ontlastingvraagje tussendoor; ik vind de ontlasting van Chakra vrij licht van kleur, is dat normaal op de CB (het is lichtgroen zeg maar)
Als ik zelf zo'n kleur ontlasting zou hebben zou ik met vliegende bloedspoed naar de HA gaan.
Groen klinkt vreemd, maar Chakra krijgt een andere CB-variant dan mijn honden. Misschien even een mailtje sturen naar CB? Die weten het wel. Is de ontlasting wel stevig? Kan ook zijn dat ze aan het ontgiften is en dat de kleur daardoor wat vreemd is.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:52:25 #286
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26216660
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Groen klinkt vreemd, maar Chakra krijgt een andere CB-variant dan mijn honden. Misschien even een mailtje sturen naar CB? Die weten het wel. Is de ontlasting wel stevig? Kan ook zijn dat ze aan het ontgiften is en dat de kleur daardoor wat vreemd is.
Ontlasting is verder mooi stevig. Is het bij jouw honden ook lichter dan voorheen?
pi_26217292
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:52 schreef Sprookjesbos het volgende:
Ontlasting is verder mooi stevig. Is het bij jouw honden ook lichter dan voorheen?
Nee, maar ze kregen hiervoor ook heel lichtgekleurde brokken èn ze krijgen Natuurvoer en geen Eend-Rijst (Natuurvoer is best donker). Als het stevig is, zou ik me geen zorgen maken.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:25:41 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_26217371
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:53 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Lijnzaadolie, bedankt voor de tip. Haal je dat gewoon in de supermarkt?
Ik geef die van ons gewoon olijfolie.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 23 mei 2005 @ 19:44:57 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27285283
De jongens hebben vandaag voor het eerst rauwe kippenvleugels gekregen. De eerste twee voor Casper heb ik eerst wat platgeslagen maar dat bleek niet nodig want hij blijkt geen schrokker en gewoon keurig te eten Aangezien deze twee er nogal makkelijk ingingen en ze nogal klein waren mocht hij de derde ook hebben.

Smek had er allemaal wat meer moeite mee. Hij is nog aan het wisselen en dat zal er dus wel wat mee te maken hebben. Na ongeveer een kwartier knagen had hij pas de helft op en werd de andere helft door Casper ingepikt toen hij even niet aan het opletten was. Groot succes en nu eens kijken of ik binnenkort nog eens zoiets als tussendoortje kan geven en wat dan

Kom maar op:

Nummer twee lust ik ook wel

Kip met aardesmaak:
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27285373
Jummie! Leuke foto's!

Ik ben zo benieuwd naar Chakra...
pi_27291773

Ook een foto!!!
pi_27291921
quote:
Poepiedoosje.

Mijn Doerak had gisteren en vandaag diarree, geen idee wat de oorzaak was, maar het was errug! Ze heeft vannacht uit voorzorg in de badkamer geslapen en ze had de héle badkamer ondergescheten. Ze heeft vandaag gevast en ze is nu 'leeg'. En erg moe. Morgen voorzichtig weer een beetje eten. Ze drinkt gelukkig wel goed en is ook vrolijk, dus ik maak me weinig zorgen.
pi_27291982
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Poepiedoosje.

Mijn Doerak had gisteren en vandaag diarree, geen idee wat de oorzaak was, maar het was errug! Ze heeft vannacht uit voorzorg in de badkamer geslapen en ze had de héle badkamer ondergescheten. Ze heeft vandaag gevast en ze is nu 'leeg'. En erg moe. Morgen voorzichtig weer een beetje eten. Ze drinkt gelukkig wel goed en is ook vrolijk, dus ik maak me weinig zorgen.
Jeutje dat klinkt wel erg heftig!!
Arm beestje zo te horen helemaal van slag!
pi_27292043
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Jeutje dat klinkt wel erg heftig!!
Arm beestje zo te horen helemaal van slag!
Ja, ze voelde zich echt heel ongelukkig. En het was ook echt spuitpoep, volledig vloeibaar. Terwijl ze toch echt niets vreemds heeft gegeten. Buiten hun vlees krijgen ze alleen af en toe wat fruit e.d., maar ze had gewoon niets gehad. Misschien iets gevreten op straat; ze eet graag stront.
pi_27299254
Ik wil mijn katten ook vers gaan voeren, maar Carnibest is hier in Zeeland niet verkrijgbaar en ik heb geen auto, dus zelf halen wordt een beetje moeilijk. (45 minuten met de trein en 20 met de bus, en dan terug met je vlees) De fokker van mijn nieuwe katje is ook aan het overschakelen naar gedeeltelijk vers, zij geeft Rodi en Prins door elkaar.

Mijn katten hebben al gemalen kippenlevertjes, hartjes etc. van de poelier gehad, mijn kater werd er helemaal wild van, zo lekker vond hij het. Zondag heb ik ze voor het eerst Rodi lamshart gegeven, dat viel ook erg in de smaak. Nu moet ik nog kijken hoe ik aan een compleet voer kan komen, heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om zelf te gaan BARFen. Ik zie net op de site van mijn dierenspeciaalzaak dat hij Energique heeft, dan zal hij hopelijk ook Prins kunnen bestellen.
pi_27299573
Mooi dat je katten het meteen lekker vinden!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:03:45 #297
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_27300101
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jummie! Leuke foto's!

Ik ben zo benieuwd naar Chakra...
Leuk die interesse. Zodra ik even tijd heb zal ik een foto maken en hier plaatsen. Ze zit nog steeds niet helemaal in d'r vacht maar ze bijt i.i.g. d'r huid niet meer open, en de "puistjes" zijn zo goed als verdwenen.
pi_27300394
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef Sprookjesbos het volgende:
Leuk die interesse. Zodra ik even tijd heb zal ik een foto maken en hier plaatsen. Ze zit nog steeds niet helemaal in d'r vacht maar ze bijt i.i.g. d'r huid niet meer open, en de "puistjes" zijn zo goed als verdwenen.
pi_27300420
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi dat je katten het meteen lekker vinden!
M'n poes is vrij kieskeurig, ik stond ervan te kijken hoe snel de lamshart op was. Mijn kater lust alles, hij heeft gisteren nog ongekookte spinazieblaadjes uit de keuken gejat en opgegeten. Ik denk ook dat er weinig katten zijn die al grommende een asperge verdedigen
pi_27300481
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
M'n poes is vrij kieskeurig, ik stond ervan te kijken hoe snel de lamshart op was. Mijn kater lust alles, hij heeft gisteren nog ongekookte spinazieblaadjes uit de keuken gejat en opgegeten. Ik denk ook dat er weinig katten zijn die al grommende een asperge verdedigen
Dat is inderdaad wel uitzonderlijk waarschijnlijk ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')