Gewoon harig in blijven posten, zakt het ook niet wegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
C&H SC voor HK
Kan iemand hier ff het vaste SC topic van maken? dan kan het niet wegzakken![]()
Kan 'm wel sticky maken, maar denk niet dat het nodig is. Volgens mij blijft deze wel standaard ergens bovenaan de C&H index hangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
C&H SC voor HK
Kan iemand hier ff het vaste SC topic van maken? dan kan het niet wegzakken![]()
Jeps, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom antisemitisme los van discriminatie?
Legitieme OP, bagger reacties.
Alleen foto's noem ik geen OP.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:23 schreef Chriz2kloon het volgende:
Beetje matig dat mijn topic op slot is.
De menselijke kant van A. Hitler?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
En de atoombom is een joodse uitvinding.. het is dus maar de vraag of hitler die werkelijk in zou zetten
of zou walgen van de moordzucht van joden.
Waarschuwing geven, geen edits gedaan. Als 't op deze manier doorgaat dan grijp ik wel in.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Bluesdude het volgende:
De menselijke kant van A. Hitler?
Valt dit in de categorie "moet kunnen" ?
Gezien in de context van de postgeschiedenis van Fonkmeistah dus en niet als geisoleerd incident.
Wel vlug dan, hoor. Lang geleden dat we zo'n vermakelijk topic hadden in C&H. Ik hoop ook niet dat je een ban aanvraagt voor Fonkmeistah. Ik lach me helemaal de krampen om zijn redenatiesquote:Op donderdag 21 april 2005 19:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschuwing geven, geen edits gedaan. Als 't op deze manier doorgaat dan grijp ik wel in.
-edit-
Oké, hij is tijdelijk dicht. Morgen gaat ie weer open.
Ik ga iig wel vegen, L_V, dus weet niet of je nog veel van die redenaties terug zal zien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel vlug dan, hoor. Lang geleden dat we zo'n vermakelijk topic hadden in C&H. Ik hoop ook niet dat je een ban aanvraagt voor Fonkmeistah. Ik lach me helemaal de krampen om zijn redenaties
Aaah, toeoeoeoeoe! Niet te rigoreus vegen, hoor. Ik wil wel weten hoe hij zich uit zijn onzin wil reddenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ga iig wel vegen, L_V, dus weet niet of je nog veel van die redenaties terug zal zien.
Gemeen mannetje ben je ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aaah, toeoeoeoeoe! Niet te rigoreus vegen, hoor. Ik wil wel weten hoe hij zich uit zijn onzin wil redden![]()
Ikke?quote:
* Nuongirl kijkt sneaky om zich heen of ze geen mods zietquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ikke?Nee hoor, ik ben de
zelve.
?
Mwuhahahahahahahaha! Je ergste nachtmerrie zal bewaarheid worden, Nataliequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Natalie het volgende:
Oh nee, hè.... geen Nuon/L_V verbintenis
*bibber*quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mwuhahahahahahahaha! Je ergste nachtmerrie zal bewaarheid worden, Natalie![]()
Nachtmerries komen er voor in de plaatsquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
*bibber*
Weg zijn mijn schone dromen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |