abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27131804
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef yvonne het volgende:
Heeft Ryan z'n topic al klaarstaan over werkelijkheidsbeleving?
Neuh, zoiets schrijft zich vanzelf. .
pi_27163082
'Wie is die blauwe vlegel met de naam 'chanter' en wat doet-ie in C&H?' zullen sommigen van jullie misschien denken. Welnu, chanter is een duo-account van Dagonet en Natalie. Dus niet schrikken, niets aan de hand', 't wordt vaker gedaan op FOK!. Maar het leek ons wel zo beleefd om het even aan te kondigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Natalie op 19-05-2005 20:53:13 ]
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:05:54 #278
93593 GLO
miles to go before i sleep
pi_27206632
Kan het nummer in de topicnaam Personenassociatiespel #108 gewijzigd worden in # 109?
Merci
how come wrong numbers are never busy?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:08:19 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27206681
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef chanter het volgende:
'Wie is die blauwe vlegel met de naam 'chanter' en wat doet-ie in C&H?' zullen sommigen van jullie misschien denken. Welnu, chanter is een duo-account van Dagonet en Natalie. Dus niet schrikken, niets aan de hand', 't wordt vaker gedaan op FOK!. Maar het leek ons wel zo beleefd om het even aan te kondigen.
duo. zo van, alleen kan je het niet af? of zijn jullie zo'n bereklef stel? dat het ook niet zonder elkaar af kan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27213907
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef chanter het volgende:
Als jullie daarmee gaan modden, vind ik het niet zo handig. Dan weet je nl. niet met wie je te doen hebt. .
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:31:45 #281
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27213955
Alleen in sticky topics. Anders krijgen we ruzie met de FA's
(Un)masking for the greater good.
pi_27213983
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:31 schreef Natalie het volgende:
Alleen in sticky topics. Anders krijgen we ruzie met de FA's
Okee. .
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 09:50:00 #283
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_27238076
Kan iemand even de taalfout uit de TT van Wanneer is de volgende Europesche oorlog? halen?

Het is "Europese" of (als je archaisch wilt zijn) "Europeesche", maar zeker geen "Europesche"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Admin zondag 22 mei 2005 @ 09:54:50 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27238119
Ik koos voor het archaische
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 22 mei 2005 @ 11:12:17 #285
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27239212
Ik ga eens op hunebedjacht vandaag. Er schijnen er hier een paar vlak buiten de stadsgrens te staan en die wil ik eigenlijk wel eens van dichtbij bekijken

Camera: check
  zondag 22 mei 2005 @ 13:16:10 #286
66444 Lord_Vetinari
pi_27241750
quote:
Op zondag 22 mei 2005 09:54 schreef yvonne het volgende:
Ik koos voor het archaische
Ja, en dat is totaal geen gezicht. Bovendien is de "Europeesche" een verzekeringsmaatschappij, dus je maakt nog reclame ook..
  woensdag 1 juni 2005 @ 06:46:36 #287
66444 Lord_Vetinari
pi_27533135
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef Natalie het volgende:
L_V, reageer dan gewoon niet.
Dat is censuur. En, om in Historie te blijven, daar hebben we zo'n 60 jaar geleden voldoende van gehad.
quote:
Het topic hoeft toch niet in zo'n 'ik ben het er niet mee eens' topic te verzanden? Kaart het eens aan in Feedback. Geef daar aan waarom je vindt dat het hier niet hoort. Opper waar je vindt dat het wel hoort en waarom. Dán zijn we constructief bezig.
Op de manier waarop het nu gaat is dat niet het geval.
Ik heb, ik meen in een topic over William en Harry, al eens geroepen, dat dit soort onzin m.b.t. elke scheet van het Koninklijk Huis (van welk land dan ook) niet thuishoort in C&H. Zeker een 'glamour-gebeurtenis' als een geboorte zou prima passen in SHO. Of, als je er echt een nieuwsfeit in ziet (geen idee, waarom, er worden per dag duizenden babies geboren, die nooit een topic krijgen, behalve als het Fok! ouders zijn, dan verschijnen ze in OUD), dan zet je het in NWS. Maar zeker niet in C&H. Het is geen Cultuur (het feit dat we een monarchie zijn, heeft niks met onze Cultuur te maken, maar is een politieke beslissing geweest in 1815) en al helemaal geen Historie (het kind is net 2 dagen oud...).
quote:
Adel past hier prima omdat het de edelen van vroeger veel macht hadden in hun land/streek.
Ah, dan kunnen we hier ook gaan schrijven over politiek, want politici hadden vroeger veel macht in dit land. Of over schrijvers, want vroeger hadden we hele grote schrijvers.

Ik heb geen enkel probleem met topics over adel in het verleden. Een topic over de exacte macht van de Spaanse Landvoogden tijdens de 80-jarige oorlog? prima. Een topic over de moord op Floris V? Leuk. Een topic over de precieze omvang van de feodaliteit in Nederland? Ik lees alles mee.

Een topic over het huwelijk van Freule Likmemaar tot Pakmedan met Jonkheer Geefmaarhier tot Hebbehebbehebbe, wat vorige week in het Amstel Hotel werd gevierd met bijwoning door allerlei gepluimd volk? Neuh. Dat mag in SHO, voor mijn part in NWS, maar hoort allerminst in C&H.
quote:
Oorlogen zijn gevochten met edelen aan het roer. Landen zijn gevormd, verovererd, ingenomen. Mensen kroonden zichzelf heerser. Ga zo maar door.
En wat heeft dat te maken met de adel van vandaag de dag? Geen bal. Als de enige link tussen een dergelijk Privé-bericht als een geboorte en Historie ligt in het feit, dat een verre voorvader van de vader ooit misschien wel iets dappers gedaan heeft, vind ik dat een uitermate zwak lijntje om het hele topic maar in C&H te dumpen.
quote:
Jij vindt dit misschien geen C&H, maar anderen wel.
Ja, vandaar dat adel-topics zo hard lopen?
quote:
Het was een apart slag volk, die edelen, en aan de topics te zien die momenteel lopen in C&H vinden meer mensen dat. Daarnaast is Nederland nog steeds een monarchie. Nee, dit meisje zal nooit op die troon komen, maar is wel nazaat van de personen die dit land gemaakt hebben tot wat het nu is. Nederland, oranje, Beatrix, tulpen, molens. Het staat allemaal in hetzelfde rijtje.
Oh, asjeblieft zeg. Dit kun je niet serieus menen.
quote:
breekt de discussie en ik vind dat erg zonde. Zie het je nu telkens doen en verkies er meestal voor er niets van te zeggen, maar L_V, het is tevens mijn taak om te zorgen dat de boel hier soepel verloopt. En dat zie ik hier niet gebeuren. Inhoudelijk heeft je reactie niets met het onderwerp te maken en is daardoor eigenlijk offtopic.
Ik heb het, meen ik, 2x gedaan. 1x in een topic over die Britse pubers en nu in dit topic. Overige adeltopics blijf ik ver van weg. Dus dat 'steeds' vind ik een ietwat (understatement) overdreven.
quote:
Overigens, de enige mensen die geld van het rijk krijgen zijn Beatrix, Willem-Alexander en Máxima. Felicia's ouders moeten netjes werken voor hun poen. Moesten ze altijd al.
Ja, en jij gelooft dat?
quote:
Weet je, mail me anders.
Nee, ik doe niet aan achterkamertjespolitiek.
quote:
Btw, deze geboortemelding had idd ook wel in SHO of NWS gekund, maar daar er nog geen topic over liep in overleg met NWS én C&H mod Dago besloten hem hier te plaatsen.
En dat is dus weer een mooi argument om geen mods op 2 fora tegelijk te hebben. Uiteraard wil NWS dit niet hebben, want de NWS posters fikken het helemaal af. Het geeft, opnieuw, aan, dat er veel meer te zeggen is voor mods op 1 forum en dat er dus opnieuw een tweede C&H mod dient te worden gezocht.
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:58:25 #288
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27534174
L_V, dit is geen censuur, het was een verzoek om zoiets niet in het topic zelf te doen.
Nee, voor NWS vond ik het niet passen en ja, het had ook in SHO gekund, zo zijn er vele subfora die elkaar overlappen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 1 juni 2005 @ 10:15:28 #289
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27536263
L_V, ik heb geprobeerd om hier op een normale manier over te praten. Voorgesteld om te mailen er wellicht een oplossing te zoeken zodat we hier niet steeds tegenaan lopen. Jij noemt dat achterkamertjespolitiek. Ik noem wat jij doet onnodig doorhameren over iets wat toch geen effect heeft op deze manier. Schijnbaar wil je niet meewerken aan iets van een oplossing van dit probleem. Dan ben ik van deze kant ook niet langer bereid er serieus op in te gaan.
Van nu af aan weer je offtopic mening over wat wel in niet in C&H hoort posten in een thread die inhoudelijk niet over dat onderwerp gaat, wordt een edit.

Discussie gesloten wat mij betreft.
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:05:37 #290
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27537752
Weet je wat het ook is L_V? Zo'n simpel nieuwtje als dit verschijnt wel in de AT en trekt misschien weer mensen die hier anders nooit komen, niets mis met vers bloed natuurlijk. Voor hetzelfde geld loopt er een koninklijk huis expert rond die in SHO blijft hangen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:33:22 #291
66444 Lord_Vetinari
pi_27575131
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Natalie het volgende:
L_V, ik heb geprobeerd om hier op een normale manier over te praten. Voorgesteld om te mailen er wellicht een oplossing te zoeken zodat we hier niet steeds tegenaan lopen. Jij noemt dat achterkamertjespolitiek. Ik noem wat jij doet onnodig doorhameren over iets wat toch geen effect heeft op deze manier. Schijnbaar wil je niet meewerken aan iets van een oplossing van dit probleem. Dan ben ik van deze kant ook niet langer bereid er serieus op in te gaan.
Van nu af aan weer je offtopic mening over wat wel in niet in C&H hoort posten in een thread die inhoudelijk niet over dat onderwerp gaat, wordt een edit.

Discussie gesloten wat mij betreft.
Zwaktebod. Een mail van mijn kant had precies hetzelfde aan argumenten bevat. Ik ben echter van mening dat deze discussie in FB gevoerd moet worden, omdat ik klip en klaar wil hebben wat er ten grondslag ligt aan dit soort topics. Mijn post bevat voldoende argumenten, die aangeven waarom dit soort geneuzel naar mijn mening niet in C&H hoort. Het is aan jou om die argumenten dan te weerleggen. Niet om de discussie te sluiten als ie te moeilijk voor je wordt. Ik vind het onnodig om een dergelijke discussie, die toch over de inhoud van het subforum gaat, te gaan voeren in mail.

Ik heb duidelijk de oplossing aangegeven, zoals ik die zie: Topics over hedendaagse koninklijke huizen in SHO (of vraag een nieuw subforum aan: RODdel of K(oningshuis) & A(del)) of in NWS en topics over geschiedenis waarbij adel betrokken is in C&H.

Waarom jij dat beschouwt als "Schijnbaar wil je niet meewerken aan iets van een oplossing van dit probleem." is mij een lichtgevend raadsel, maar daar kun je vast en zeker een heel goed antwoord op geven.

Overigens roep je in het betreffende topic ZELF dat ik dit moet opnemen in FB OF mail. Ik heb gekozen voor FB.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:34:37 #292
66444 Lord_Vetinari
pi_27575166
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 11:05 schreef Dagonet het volgende:
Weet je wat het ook is L_V? Zo'n simpel nieuwtje als dit verschijnt wel in de AT en trekt misschien weer mensen die hier anders nooit komen, niets mis met vers bloed natuurlijk. Voor hetzelfde geld loopt er een koninklijk huis expert rond die in SHO blijft hangen.
Ja, en wat hebben wij in C&H aan een expert die in SHO blijft hangen?

Overigens verschijnt zo'n topic precies 10 minuten in de AT. Dan is iedereen erover uitgepraat en zie je het nooit meer terug.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:48:06 #293
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27575674
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens verschijnt zo'n topic precies 10 minuten in de AT. Dan is iedereen erover uitgepraat en zie je het nooit meer terug.
Dus je precieze probleem is...
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:50:48 #294
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27575773
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Zwaktebod. Een mail van mijn kant had precies hetzelfde aan argumenten bevat. Ik ben echter van mening dat deze discussie in FB gevoerd moet worden, omdat ik klip en klaar wil hebben wat er ten grondslag ligt aan dit soort topics. Mijn post bevat voldoende argumenten, die aangeven waarom dit soort geneuzel naar mijn mening niet in C&H hoort. Het is aan jou om die argumenten dan te weerleggen. Niet om de discussie te sluiten als ie te moeilijk voor je wordt. Ik vind het onnodig om een dergelijke discussie, die toch over de inhoud van het subforum gaat, te gaan voeren in mail.

Ik heb duidelijk de oplossing aangegeven, zoals ik die zie: Topics over hedendaagse koninklijke huizen in SHO (of vraag een nieuw subforum aan: RODdel of K(oningshuis) & A(del)) of in NWS en topics over geschiedenis waarbij adel betrokken is in C&H.
Mwa, het ligt ook aan het topic zelf waar hij geplaatst dient te worden. Mbt het Felicia-topic kan ik je standpunt wel begrijpen en het daar ook reeds aangeven dat hij in SHO of NWS had gekund.
Overigens zijn de meeste adeltopics in C&H ook geschiedenis-gerelateerd. Maar dat had je zelf zws ook al gezien.
quote:
Waarom jij dat beschouwt als "Schijnbaar wil je niet meewerken aan iets van een oplossing van dit probleem." is mij een lichtgevend raadsel, maar daar kun je vast en zeker een heel goed antwoord op geven.
Je komt enigszins aanvallend op me over, L_V. Dat voornamelijk. Eisend, ontevreden en redelijk pissed off mbt wat er wel en niet in C&H zou mogen naar jouw idee. Ik stel een vriendelijke post op en krijg een -naar mijn idee- aanvallende terug van jou hier in FB. Nu ken ik je manier van posten en weet dat je vrij direct bent als het op dit soort dingen aankomt, maar 't komt niet altijd even prettig over.

Ik ben zeker wel bereid om hierover te discusseren en een oplossing te vinden wat zowel wel jou en mij kennelijk aan 't hart gaat. Want ik weet dat je hier graag post en het beste wil voor dit forum, maar dan wel graag op een vriendelijke en normale manier en zonder verwijten. Uitspraken als 'achterkamertjespolitiek' terwijl problemen van een individu (je bent de enige die zich erover uit) veel vaker via mail besproken worden, wekt in mij nu niet echt de zin om erover te praten.
quote:
Overigens roep je in het betreffende topic ZELF dat ik dit moet opnemen in FB OF mail. Ik heb gekozen voor FB.
Inderdaad, maar dan wel graag op een manier waarop we allebei tot iets kunnen komen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:11:04 #295
66444 Lord_Vetinari
pi_27603838
Is Fortuyn de nieuwe Jezus?

Nutteloze topickick
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:16:13 #296
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27604032
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is Fortuyn de nieuwe Jezus?

Nutteloze topickick
Dank je. post verwijderd.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:13:31 #297
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27689242
Om het toch maar eens aan de snijden: het draagvlak van C&H.

In de FAQ staat het volgende vermeld:
  • Oorlogen (WO I, WO II & e.d.)
  • Verzameling van bijv. historische en militaire objecten
  • Genealogie (stamboom)
  • Koningshuizen & Adel
  • Volkeren
  • Alles m.b.t. cultuur (normen, waarden etc)
  • Architectuur
  • Archeologie
  • Geloofsovertuiging

Toevoegingen, opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Dus als je ideetjes hebt, laat het weten
  • (Un)masking for the greater good.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:07:34 #298
    66444 Lord_Vetinari
    pi_27705800
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef Natalie het volgende:
    Om het toch maar eens aan de snijden: het draagvlak van C&H.

In de FAQ staat het volgende vermeld:
  • Oorlogen (WO I, WO II & e.d.)
  • Verzameling van bijv. historische en militaire objecten
  • Genealogie (stamboom)
  • Koningshuizen & Adel
  • Volkeren
  • Alles m.b.t. cultuur (normen, waarden etc)
  • Architectuur
  • Archeologie
  • Geloofsovertuiging

Toevoegingen, opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Dus als je ideetjes hebt, laat het weten
  • Ik zeg niks...

dinsdag 7 juni 2005 @ 15:10:09 #299
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_27709906
    Je had al wat aangedragen.
    Alle het Koninklijk Huis-nieuws (geboortes e.d.) in SHO of NWS en alles mbt historie e.d. in C&H.

Had je nog meer ideetjes over hoe en wat mbt het draagvlak?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 19:43:27 #300
    66444 Lord_Vetinari
    pi_27718538
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Natalie het volgende:
    Je had al wat aangedragen.
    Alle het Koninklijk Huis-nieuws (geboortes e.d.) in SHO
    Is dat zo raar, gezien het feit dat er in SHO zelfs een topic voor is?

Koninklijk nieuws vandaag
    quote:
    of NWS en alles mbt historie e.d. in C&H.

Had je nog meer ideetjes over hoe en wat mbt het draagvlak?
    Ja, maar die vertel ik niet

Daar zijn jullie moderators voor..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')