hebben die geld dan.. maar laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef McCarthy het volgende:
ik gok op een ex sovjet republiekje binnen nu en pak hem beet 5 jaar
Met stokken en stenen kun je ook vechten.quote:
Laten we schermutselingen er buiten houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef rekenwonder het volgende:
De Friezen tegen de rest van Nederland...
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
In juli, hier vooral. Na de Nee-stem tegen de Grondwet, zullen politici de wet toch ondertekenen. Het Nederlandse volk zal massaal in opstand komen. Daar er grote stakingen en ook rellen uitbreken zal de ME en later het leger gesommeerd worden deze rellen en opstandelingen neer te slaan. Velen lopen echter over, en er breekt een burgeroorlog uit. Verschillende legers zullen bijstand bieden, maar het kabinet zal haar ontslag indienen. Uiteindelijk zal er geen regering meer zijn om het leger te bedienen. Er breekt een totale oorlog uit.
Geloof ik niks van. Ik denk dat de vlam dan wel eens in de pan kan slaan. Vergeet niet dat vooral extreem-rechts en extreem-links erg tegen de grondwet zijn. Ik denk dat het een grote oorlog wordt hier. Europa en Amerika zullen zich ermee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
in onze genen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:Miljoenen islamieten in een voorheen christelijk-westers Europa, kan goed gaan, maar dit is wel een nieuw expriment in onze geschiedenis. Met de Moren in Spanje hadden de Romeinen al aardig wat te stellen.
Daar zeg je wat. Maar die moren zaten daar toch wel? Maar niet islamitisch dan wellicht..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallen![]()
als het ooit zo ver komt zal ik in Antwerpen zitten om die "mislukte duitsers" op te vangenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als het tussen Vlaanderen en Wallonie eens flink ontploft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |