abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:12:10 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4262372
quote:
Op maandag 20 mei 2002 13:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hey wat gek.... hagelslag doet niks anders dan knuffelen, maar dan hoor ik je niet... en zodra ik mijn eerste knuffel geef kom je opeens tevoorschijn en roept dat ik moet stoppen met knuffelen.
Wat zielig, dat verdient een knuffel

Hagelslag moet ook ophouden.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:46:06 #102
15717 Festen
or is just me?
pi_4265054
quote:
Op zondag 19 mei 2002 15:19 schreef Doc het volgende:

Het stikt van de mensen met dezelfde mening als Fortuyn -zoals jezelf-, zonder dat ze vermoord worden...

Maar Fortuyn was wel de enige dissident op Nederlandse bodem die werkelijke politieke macht dreigde te krijgen.

Den Haag houdt ontzettend van veelkleurige meningen, ze luisteren af en toe ook nog met een half oor, zolang de echte macht maar onder oude bekenden als Melkert, Kok c.s. verdeeld kan worden.

"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  donderdag 23 mei 2002 @ 01:20:03 #103
2018 PC eend
relativist
pi_4288301
Fortuyn de nieuwe jezus?
De eerste true believer is inmiddels opgestaan enwel Mat Herben himself die in Barend en van Dorp vertelde dat Fortuyn natuurlijk nooit meer terugkomt, maar daar doodleuk de zin "alhoewel je weet maat nooit natuurlijk" aan toe voegde
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 mei 2002 @ 08:59:58 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4289107
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:46 schreef Festen het volgende:

[..]

Maar Fortuyn was wel de enige dissident op Nederlandse bodem die werkelijke politieke macht dreigde te krijgen.

Den Haag houdt ontzettend van veelkleurige meningen, ze luisteren af en toe ook nog met een half oor, zolang de echte macht maar onder oude bekenden als Melkert, Kok c.s. verdeeld kan worden.

En wat is dus ook zeg: het is dus niet zijn mening op zich, maar ook mogelijk zijn uitstraling, zijn provocerende houding, zijn manier van doen, zijn charisma etcetera: alles wat er voor zorgde dat je OF hem echt geweldig vond, OF een pleuris hekel an hem had. Het is niet zozeer zijn politieke macht. Zijn mening EN politieke macht worden nu vertegenwoordigd door Mat Herben die aanzienlijk minder provocerend is. Ik verwacht ook geenszins dat hij vermoord word, terwijl het bij PF (het is wat overdreven, maar zie ook het Jomande voorspelde PF's dood topic) bijna een kwestie van tijd was...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 31 mei 2002 @ 01:22:03 #105
2018 PC eend
relativist
pi_4391974
Het aantal 'gelovige' groeit gestaag:

Herben extra bewaakt
(Van onze politieke redactie)

DEN HAAG - Minister Benk Korthals van Justitie heeft de bewaking van LPF-fractievoorzitter Mat Herben fors laten opvoeren. Herben werd gisteren met de dood bedreigd, in brieven waarin kogels zaten.

In de brieven, verstuurd aan De Telegraaf en het Algemeen Dagblad, kondigde 'een LPF-aanhanger' een moordaanslag op Herben thuis aan als die zijn plannen voor een pardon voor illegalen doorzet. Deze ideeën, aldus de schrijver, 'zijn volstrekt in strijd met die van Pim Fortuyn, onze God Almachtig'.

Ook Herben zelf zou een brief hebben ontvangen, maar een fractiewoordvoerder kon dat niet bevestigen. Na de aanslag op Fortuyn kregen enkele LPF-politici al politiebescherming.

© Het Parool, 29-5-2002

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')