quote:Hagelslag moet ook ophouden.
Op maandag 20 mei 2002 13:34 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hey wat gek.... hagelslag doet niks anders dan knuffelen, maar dan hoor ik je niet... en zodra ik mijn eerste knuffel geef kom je opeens tevoorschijn en roept dat ik moet stoppen met knuffelen.
Wat zielig, dat verdient een knuffel
quote:Maar Fortuyn was wel de enige dissident op Nederlandse bodem die werkelijke politieke macht dreigde te krijgen.
Op zondag 19 mei 2002 15:19 schreef Doc het volgende:Het stikt van de mensen met dezelfde mening als Fortuyn -zoals jezelf-, zonder dat ze vermoord worden...
Den Haag houdt ontzettend van veelkleurige meningen, ze luisteren af en toe ook nog met een half oor, zolang de echte macht maar onder oude bekenden als Melkert, Kok c.s. verdeeld kan worden.
quote:En wat is dus ook zeg: het is dus niet zijn mening op zich, maar ook mogelijk zijn uitstraling, zijn provocerende houding, zijn manier van doen, zijn charisma etcetera: alles wat er voor zorgde dat je OF hem echt geweldig vond, OF een pleuris hekel an hem had. Het is niet zozeer zijn politieke macht. Zijn mening EN politieke macht worden nu vertegenwoordigd door Mat Herben die aanzienlijk minder provocerend is. Ik verwacht ook geenszins dat hij vermoord word, terwijl het bij PF (het is wat overdreven, maar zie ook het Jomande voorspelde PF's dood topic) bijna een kwestie van tijd was...
Op dinsdag 21 mei 2002 13:46 schreef Festen het volgende:[..]
Maar Fortuyn was wel de enige dissident op Nederlandse bodem die werkelijke politieke macht dreigde te krijgen.
Den Haag houdt ontzettend van veelkleurige meningen, ze luisteren af en toe ook nog met een half oor, zolang de echte macht maar onder oude bekenden als Melkert, Kok c.s. verdeeld kan worden.
Herben extra bewaakt
(Van onze politieke redactie)
DEN HAAG - Minister Benk Korthals van Justitie heeft de bewaking van LPF-fractievoorzitter Mat Herben fors laten opvoeren. Herben werd gisteren met de dood bedreigd, in brieven waarin kogels zaten.
In de brieven, verstuurd aan De Telegraaf en het Algemeen Dagblad, kondigde 'een LPF-aanhanger' een moordaanslag op Herben thuis aan als die zijn plannen voor een pardon voor illegalen doorzet. Deze ideeën, aldus de schrijver, 'zijn volstrekt in strijd met die van Pim Fortuyn, onze God Almachtig'.
Ook Herben zelf zou een brief hebben ontvangen, maar een fractiewoordvoerder kon dat niet bevestigen. Na de aanslag op Fortuyn kregen enkele LPF-politici al politiebescherming.
© Het Parool, 29-5-2002
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |