ja presentatie aan het bouwenquote:
ja presentatie aan het bouwenquote:
Hej Cynic!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:13 schreef Cynic het volgende:
Mijn icoon is de laatste tijd wel erg vaak stuk...
Ik moet morgen een presentatie houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Goed werk! Wanneer heb je die dan?
(Was het afgelopen donderdag trouwens nog wat?)
wattus ?quote:
quote:
zooo das al rap !quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:33 schreef Cynic het volgende:
En door naar het volgende essay dat vrijdag af moet zijn...
Vragen om een unban dus hèquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:50 schreef Calorimeter het volgende:
Hodfr, Zwans is nog geband!
Hmmmmmmm... Kan ik zelf ook welquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem doorgeven...
Aw nouk !quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vandaag vanaf kwart voor 10 tot kwart voor 6 op de VU tussen de Imams gezeten. Wat een hel, en dat al de hele fucking week. Ik ben zoohoo zielig.
Arme jij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vandaag vanaf kwart voor 10 tot kwart voor 6 op de VU tussen de Imams gezeten. Wat een hel, en dat al de hele fucking week. Ik ben zoohoo zielig.
Ga je dus mee weber !quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef SuperWeber het volgende:
Pilsheid!!
Ik ga eerst pilsen!!quote:
Da's bijkomend voordeel!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Ruis het volgende:
daar mag ook gepilst worden
Jongens kom even op het Topic Post hier domme uitspraken van Rob.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Ruis het volgende:
daar mag ook gepilst worden
?? linkje ??quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:49 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Jongens kom even op het Topic Post hier domme uitspraken van Rob.
Demediadoodt zit Onzin te verpesten.![]()
linkje is makkelijkerquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Zwansen het volgende:
Kijk anders ff in de AT BB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |