Tot zover jouw niveau, en nu weggaan, ksst!quote:
De R@b-fans bewijzen even dat zij behalve kwijlen op een toetsenbord ook kunnen spammen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Valt hier wat te beleven?
Niet meer hetze dan de nieuwsposts van R@b, dus zie het als reflectie.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Een intrieste hetze-topic.
Ik heb niets tegen R@b, maar tegen zijn uitwassen (lees: uitwerpselen).quote:
Goed probeer ik.quote:
Dit is ONZINquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef demediadoodt het volgende:
Wel cynisch dat dezelfde 'het-is-censuur-als-R@b-niet-zijn-stemmingmakerij-op-de-FP-mag-posten-huillies' dit topic als vorm van censuur volspammen [afbeelding]
Dat heb jij heel goed gelezen.quote:
Oh, je doet dus vrolijk mee?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en kunnen we nu weer gewoon domme uitspraken plaatsen in plaats van dit geouwehoer?
Als je ergens problemen mee hebt, dan kom je maar in het feedback topic. Als je het nodig vind om topics om zeep te helpen, zit je hier toch echt verkeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Oh, je doet dus vrolijk mee?
Moet je tegen demediadoodt klereleier zeggen,die verpruts ONZINquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je ergens problemen mee hebt, dan kom je maar in het feedback topic. Als je het nodig vind om topics om zeep te helpen, zit je hier toch echt verkeerd.
Omdat zijn andere accounts, knowall & henkdevries, geband zijn denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Maarre, TS, wanneer krijgen we nu antwoord op de vraag:
"Waarom heb je niet het lef om dit onder je eigen account te doen" ?
Dat doe ik goed he, in m'n eentje, met slechts 1 topic.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:11 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Moet je tegen demediadoodt klereleier zeggen,die verpruts ONZIN![]()
Het gaat mij vooral om zijn domme uitspraken over 'allochtonen' en 'moslims' en in die trant, en ik neem aan dat hij niet ook in Big Brother-topics mensen daarmee lastigvaltquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Pool het volgende:
Ontopic:
Zie het aantal topics dat R@b over Big Brother heeft gepost: Klik
Met als absoluut hoogtepunt de volgende post: Big-Brother Ruud maakt cd en andere INFO
Als TS nu even al die posts gaat napluizen op domme uitspraken, dan laat hij de rest van ONZ misschien met rust.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:46 schreef bramiozo2002 het volgende:
[..]
Voor iemand die als debiel wordt aangekondigd maakt hij wonderlijk effectief de tongen los bij intellectueel gewaande mensen die op hun beurt vreemd genoeg niet verder komen dan retorische modder en loze kreten.
Denk je nou écht dat je niet uit je nek lult of geef je jezelf genoeg krediet om de bovenstaande met angstzweetdruppels bevlekte uitingen van paranoia als stellingen te poneren in een serieus topic ?
Is r@b niet gewoon het vehikel waarmee jullie je frustratie op de media kunnen botvieren ?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Leuk geprobeerd, maar het verschil in niveau tussen links en rechts (racistisch) hoef je niet te compenseren met semi interessant taal gebruik
![]()
Ik geloof wel dat er uitwassen binnen de rechtste gemeenschap bestaan die wél verder zijn gekomen dan het VMBO [afbeelding]
Verlaag je nou niet tot haar niveau, dat is haar hele taktiek; eerst zorgt ze ervoor dat het niveau zakt tot een niveau waar zelfs Geertje W. nog zijn neus voor ophaalt en dan vervolgens maakt zij jou af op dat niveau aangezien zij haar hele leven al op zo'n niveau communiceertquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hooiii, daar hebben we onze Fok! Huisslet.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:06 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Verlaag je nou niet tot haar niveau, dat is haar hele taktiek; eerst zorgt ze ervoor dat het niveau zakt tot een niveau waar zelfs Geertje W. nog zijn neus voor ophaalt en dan vervolgens maakt zij jou af op dat niveau aangezien zij haar hele leven al op zo'n niveau communiceert
Je moet juist zo lang mogelijke posts maken met zo veel mogelijk lange woorden, daar wordt ze helemaal gek van
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, het wordt een lerares. Die komt zichzelf nogwel 'tegen'
Goed gezegd DirkH! Duidelijk een kwaliteitsmoderator aan het woord!quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je ergens problemen mee hebt, dan kom je maar in het feedback topic. Als je het nodig vind om topics om zeep te helpen, zit je hier toch echt verkeerd.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 05:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
R@b is momenteel niet aanspreekbaar![]()
Het gaat erom of de verpakte boodschap interessant is, dat jij blijft hangen in een beschuldiging die je niet hard kunt maken geeft jouw gebrek aan en niet de mijne.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Leuk geprobeerd, maar het verschil in niveau tussen links en rechts (racistisch) hoef je niet te compenseren met semi interessant taal gebruik
![]()
Ik geloof wel dat er uitwassen binnen de rechtste gemeenschap bestaan die wél verder zijn gekomen dan het VMBO [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:24 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kuttopic!
Als jij het beter kan meld je dan aan en ga zelf posten op de fp ipv zeiken hoe een ander het doet.
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:50 schreef demediadoodt het volgende:
kut-kick.
En het is hij vind[b]t[b].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |