Flits kan je uitzetten in dequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Foto's maken met mijn externe lichtmeter mislukken altijd![]()
[..]
ok
[..]
Autofocus wil nog niet garanderen dat je foto's scherp zijn. Goedkopere camera's zijn in het beit van een felle AF lamp. Ook de EOS 300 is in het bezit van een AF lamp (da's goedkoper dan een dure AF sensor zoals de F100 heeft) die het onderwerp heel fel belicht. Vervolgens heeft de flits de neiging te pas en te onpas om de kop op te steken en af te gaan....
U bent gewaarschuwd
Dan doe je het niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Foto's maken met mijn externe lichtmeter mislukken altijd![]()
Ik zit al een kwartier naar deze smiley te staren...quote:
In ouders betekend deze smilie, dat je een negatieve zwangerschapstest had/hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier naar deze smiley te staren...
Ah, maakt niet uit PdeHoog, volgende maand weer een kansquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:46 schreef stil het volgende:
[..]
In ouders betekend deze smilie, dat je een negatieve zwangerschapstest had/hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:59 schreef Offy het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit PdeHoog, volgende maand weer een kans
Statief nodig...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:50 schreef stil het volgende:De Lens is binnen
nu nog leren de boel stil te houden
[..]
Statiegeld, dat geef je twee keer uitquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:46 schreef Xilantof het volgende:
best lastig dat je geld maar 1 keer kan uitgeven
Ik had zaterdag precies de omgekeerde ervaring. De autofocus had op een schemerachtige ijsbaan zoveel tijd nodig om z'n werk te doen dat de schaatsers vaak al voorbij waren. Vooral bij het pannen vanaf de zijkant. Ik wit niet hoe snel ik m'n MF-objectief erop moest zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zit alleen een 28-90mm F4-F5.6 objectief bij. Da's dan wel weer jammer, maar daar kom ik wel overheen. Iig lekker autofocus
, dus iig scherpe foto's
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:44 schreef Oceanonix het volgende:
hallo ben ook weer in bewoonbaar verklaard gebied
![]()
Zeg meneer Ouwesok, uit deze post haal ik dat gij niet erg veel vertrouwen heeft van het post gedrag van de mede forum gebruikers. Daarmee bedoel ik dat ik denk dat jij twijfel aan de kwalitatieve inhoud van onze berichten. zit ik al aan meer dan 1 regel?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:26 schreef Ouwesok het volgende:
Zow, de Sok is ook weer thuis. Dat betekent posts van meer dan één regel
Ik doelde eigenlijk op het verschijnsel dat ik tussen het werk door zelden een post maak van meer dan 1 regel. Thuis is het fok!gebruik iets minder een issue en worden de posts dus vanzelf langerquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeg meneer Ouwesok, uit deze post haal ik dat gij niet erg veel vertrouwen heeft van het post gedrag van de mede forum gebruikers. Daarmee bedoel ik dat ik denk dat jij twijfel aan de kwalitatieve inhoud van onze berichten. zit ik al aan meer dan 1 regel?
Ik zou met die bak uit Braunschweig ook inderdaad een gelukkige kampert zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:29 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Om nu gelijk een nieuw topic te maken, vond ik te overdreven!
Maar ik heb weer wat nieuwe toys!
En wat voor een leuke dingen zeg!!
Om te beginnen....
Een Canon AT-1 met de 50mm 1.8 kit lens, en een sigma 39-80mm 3.5
Deze kan ik dus ook lekker gebruiken op mn A1 en AV-1
[afbeelding]
En nu...ja echt..mn nieuwe engeltje...
een Rollei SL-66!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is ze lief eh!!
![]()
Dat gele wat aan de randen van het "leer" zit, is gewoon lijm.
I'm one happy camper!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |