Bingo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dire Straits?

quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Heeft Franz Ferdinand niet afgelopen jaar een keer in de Vera gestaan ?
Ja, gitaren hebben ze wel, maar het is bepaald geen archetypisch Vera-bandje...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Vera kennende zal het wèl een gitaarbandje zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja dat is iets van Häckensäck-chainsaw-nogwat
Nog één klein spelvlekje wegwerken...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:00 schreef Z het volgende:
Häckensaw Boys?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hackensaw Boys? (zonder trema)
Neuh, het is een Afrikaan. Hij was een superster in zijn land maar kon er niet van leven en trok naar Frankrijk om in een fabriek te gaan werken. Jarenlang dachten ze in zijn thuisland dat hij dood was tot een landgenoot hem in Parijs terug vond.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef Z het volgende:
Een cubaan? Ibrahim Ferrer, die speelt alleen geen gitaar volgens mij...
Neuh, die is het niet. Meneer is de Papa van de Mali-bluesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:24 schreef GLO het volgende:
Toch niet Papa Wemba hè? Daar heeft-ie veel te rare kleren voor aan.
Ali is slechts een volgelingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:30 schreef GLO het volgende:
Dan moet het Ali Farka Touré zijn. Maar die ziet er heel anders (kleiner, dunner) uit.
Oh? Ik ben bang dat mijn kennis dan tekortschiet. Een wilde gok dan maar: Zani Diabaté?quote:
Je eigen collectie mag je altijd raadplegenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:42 schreef GLO het volgende:
Ik ga toch 's in mijn collectie West-Afrikaanse cd's snuffelen... Of is dat opzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |