*mist vast iets.* Hoe weet jij dan welke er uitgebracht gaan worden?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Er komen na Memories nog 2 singles, maar ik mag geloof ik nog niet zeggen welke.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:08 schreef Sport_Life het volgende:
K ga ze volgende week zien!. (@ museumplein!)
Jupquote:
Ow, ja ik heb ze van een site gehaald waarbij stond dat ze in 013 waren genomen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:13 schreef ImPrEzA het volgende:
Gave foto's! Ik was ook wegens geldgebrek te laat voor kaartjes voor de tour, maar heb vorige week gelukkig 2 uur voor de deuren opengignen nog een kaartje voor TIvoli weten te ritselen. Was weer erg goed!Zie ook de verslagjes op www.within-temptation.com
Overigens komt op 6 juni de volgende single, Angels, uit.
edit2:
@ kruimel_20: deze foto's zijn volgens mij van het optreden in Wiesbaden eerder dit jaar, en niet van 013. Herken je het verschil in jurk niet? Alleen de onderste foto is van Wiesbaden
quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef Operc het volgende:
MOOI!!!!!! wel jammer dat t een erg bekend nummer gaat worden, mar hijs wel MOOOOI
Oeh! Echt waar? Geweldige single keuze!quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef Operc het volgende:
[quote]Op zaterdag 23 april 2005 15:13 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens komt op 6 juni de volgende single, Angels, uit.
MOOI!!!!!! wel jammer dat t een erg bekend nummer gaat worden, mar hijs wel MOOOOI
Nou ja, het is natuurlijk in het verleden wel gebleken dat niet alle nummers van WT even goed bestand zijn tegen overexposure. Ik word de beste muziek nog zat als die in mijn beleving permanent vastgeplakt zit aan een intropraatje van één van die debielen van 538.quote:Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef Tokus het volgende:
![]()
waarom is het jammer dat dat een erg bekend nummer gaat worden?
oh wacht, dan is het exclusieve er af zeker.... net alsof je daar nog van kan spreken bij WT.
Rammstein en Megadeth waren goedkoper zie ik zo tegenover me. Vergelijkbaar is Iron Maiden, qua prijs dan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:57 schreef Tokus het volgende:
41 euro, wie komen er als special guests dan? Elvis? Jim Morrison, of misschien zelfs Frank Sinatra?
Pffrt!quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
Vreemd. Ze is een van de beste zangeressen die er is, heel erg zuiver.
Zoals?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow die TMF band,.. wat een schijtmuziek is dat, liever echte Metal of echte Gothic.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pffrt!Maak je een grapje? Ze begint steeds valser te zingen. Ik moet toegeven, ik doe het ook niet na. Maar geef mij maar een vaste stem zoals die van Floor Jansen
sorry, ik wilde niet gemeen overkomen op de WT-fans. no offence
Het gaat niet om 'tr00' het gaat om goede muziek en schijtmuziek, WT is de laatste.quote:Op woensdag 9 november 2005 05:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zoals?
Kneus. Muziek is muziek, als je het mooi vindt, basta. Je bent pas zielig als je gaat baseren wat er cool is aan de hand van wat er wel of niet op TMF gedraaid wordt of wat het 'image' op straat is.
Ik kan ook wel aan komen zetten met m'n Mortician, Darkthrone en Triumphator CDs, eens kijken wie er het meest "true" is![]()
[..]
Floor Jansen legt het er veel te veel bovenop. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe. Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past. Meer zoals bv Annie Haslam van Renaissance. Die stijl van Floor Jansen daarentegen bezorgt me na 2 nummers al hoofdpijn.
Je kunt veel van haar zeggen, maar ze kan wel degelijk een goed stukje opera zingen..quote:Op woensdag 9 november 2005 05:14 schreef StefanP het volgende:
. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe.
Nou, DAT heb ik haar nog nooit horen doen. Live op graspop was het weer tenenkrommend schreeuwerig. Erg jammer want ze kan het wel inderdaad, tenminste, als ik zo naar zeker de eerste CD's luister.quote:Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past.
Uhmm Sharon kan indd goed zingen op de cd maar live is het vaak een heel stuk minder zuiver. Als je dan naar Tarja(ex nightwish) luister zowel cd als live blijft zei gewoon mooi zingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 05:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zoals?
Kneus. Muziek is muziek, als je het mooi vindt, basta. Je bent pas zielig als je gaat baseren wat er cool is aan de hand van wat er wel of niet op TMF gedraaid wordt of wat het 'image' op straat is.
Ik kan ook wel aan komen zetten met m'n Mortician, Darkthrone en Triumphator CDs, eens kijken wie er het meest "true" is![]()
[..]
Floor Jansen legt het er veel te veel bovenop. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe. Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past. Meer zoals bv Annie Haslam van Renaissance. Die stijl van Floor Jansen daarentegen bezorgt me na 2 nummers al hoofdpijn.
en leuk voor hem, want ze heeft een relatie met mede-WT'er Robert Westerholtquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Dochter voor zangeres Within Temptation
Sharon den Adel, zangeres van Within Temptation, is bevallen van een dochter. Dat gebeurde woensdagavond, acht weken eerder dan gepland, zo maakte het management van de gothicband dit weekeinde bekend. Het meisje heet Eva Luna.
Ondanks de vroege geboorte gaat alles goed met het meisje. Ze weegt 1755 gram en heeft donker krullend haar.
============================
Echt leuk voor haar!! Gefeliciteerd![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze geschreeuwd zal hebben in de verloskamer...
Wie is 'ze'? Sharon? Of bedoel je WT als geheel?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ze heeft inmiddels ook meegewerkt met Delain. Heb ik de plaat van, wel aardig..
'Ze heeft'...is enkelvoud...dus wie zal ik nou bedoelen in het WT-topic?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie is 'ze'? Sharon? Of bedoel je WT als geheel?
Mensen die bands met de frontman / frontvrouw vereenzelvigen.
Ja ok, maar het gaat mij er even om: bedoel je Sharon alleen of de band?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
'Ze heeft'...is enkelvoud...dus wie zal ik nou bedoelen in het WT-topic?![]()
psst, wellicht had je het gemist, maar Life Of Agony bestaat weer sinds een paar jaar, met Keith erbij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:42 schreef ImPrEzA het volgende:
What Have You Done is een "duet" met Keith Caputo, ook wel bekend als voormalig zanger van de Amerikaanse metalband Life of Agony.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |