huiliequote:Op zondag 30 januari 2005 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op aanvraag bij mijn moeder waar ik niet eens IRC, de nieuwste MSN, website maker etc op mag zetten...
Wat anders is dan wat ik zou willen is:quote:
Vind je niet?quote:
AMD64 bedoel je hèquote:Op zondag 30 januari 2005 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat anders is dan wat ik zou willen is:
CDrom - DVD (waarom? dunno? maar ja..)
En een videokaart
Misschien de 2.8 een 3000 van maken![]()
Hoi jongen.quote:
Kijk, zo wil ik het horenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind je niet?
Wat ik denk ik wel ga veranderen (8 euro) is een andere Mobo, een mobo voor een AMD64![]()
Ga werk zoeken danquote:Op zondag 30 januari 2005 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi jongen.
hahaha, Nee dus![]()
Het is stik duurder man
Ik ben een arme scholier van 16![]()
Laatste DIG vraag:quote:
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos wasquote:
Volgens mij (de nieuwe videokaarten wel), maar dat zie je zoquote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatste DIG vraag:
Zit er altijd onboard VGA op?![]()
Halloquote:Op zondag 30 januari 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos was![]()
![]()
![]()
De aanhouder wint op een keer!quote:Op zondag 30 januari 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roep jij, de man die eeuwig werkloos was![]()
![]()
![]()
Op je MOBO onboard Video?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Volgens mij (de nieuwe videokaarten wel), maar dat zie je zo
Hey Esquote:
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezetenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatste DIG vraag:
Zit er altijd onboard VGA op?![]()
Ik heb ook werk , kan alleen niet gaan bezorgen door carnavalquote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezeten
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Es
Ik word spontaan weer vrolijk![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb trouwens al werk, maar ik krijg nog lang niet uitbetaald (de eerste maand zowiezo al niet, of misschien 6,20 omdat ik 2 uurtjes heb gezeten
Dat heeft hij al verteld....quote:
http://www.4u-com.nl/site/producten.asp?groep=7&selected=235&artikel=210202quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |