quote:The 408 was built in 1987 as the first 4 wheel drive Ferrari ever! The concept car had an aluminium chassis that
only weighed 83 kg! The 408 was powered by a 4 litre V8, midengine
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:03 schreef Hugster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
ja dagaahgagagaagagagagquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
je spreekt jezelf tegen in een zinnetje van 11 woordenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
Ja, als ik een model voor me neus krijg terwijl ik net wakker ben weet ik ook niet direct wat het is
Laten we er maar over ophouden
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijdquote:
is dat nou het logo van een supra in je avatarquote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijd. Ddus als ik dan wakker word zou ik hem heus wel kennen
.
Ik over geslachtsgemeenschapquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik droomde vannacht serieus over een delta
Ja volgens mij welquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dat nou het logo van een supra in je avatar![]()
![]()
Manta GT-Rquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik zou de slaap mar eens uit je ogen vrijven want dat is echt de badge van een Nissan Sunny GT-Rquote:
Hap hap loserquote:Op zondag 30 januari 2005 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zou de slaap mar eens uit je ogen vrijven want dat is echt de badge van een Nissan Sunny GT-R
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[Tuning] Takahiro's 2000 - Nissan Skyline GT-Rquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:48 schreef Hugster het volgende:
heb ik alle 2 de video's vanRembo en Rembo
Kunnen we niet allemaal het chassis van onze auto's laten zandstralen daarquote:Op zondag 30 januari 2005 14:45 schreef Hugster het volgende:
2 van onze karts worden dinsdag gezandstraald, gepoedercoat + 4 laklagen voor maar ¤45 per stuk![]()
morgen mijnes helemaal slopen en klaarmaken
dit is echt fucking goedkoop
Ik ga uit-etenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:47 schreef BazzoS het volgende:
Gaan de heren vandaag nog wat nuttigs doen dan?
2 van de hoeveel?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:45 schreef Hugster het volgende:
2 van onze karts worden dinsdag gezandstraald, gepoedercoat + 4 laklagen voor maar ¤45 per stuk![]()
morgen mijnes helemaal slopen en klaarmaken
dit is echt fucking goedkoop
Wilsooooooooooooooon!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
ik verveel me de tyfus, heb iets van 200 films en een paar honderd alfleveringen van series, heb ine mine mutten gedaan met de afstandbediening en het is Cast Away geworden
ken ik niet, en hem em nog nooit gezien.
Is dat wat?
Ulaquote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef Hugster het volgende:
en ik heb net 50 first dates gezien, Rob Schneider als die Hawaiii gast
Die is echt schlecht...quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef Hugster het volgende:
en ik heb net 50 first dates gezien, Rob Schneider als die Hawaiii gast
Misschien is een blok uit een yamaha YZF 750R watquote:Op zondag 30 januari 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
4 snelle ja, 1 voor de visite en soms me pa (pro kart), 3 voor mij. 1 schakel, 1 rotax max en voor de nieuwste zijn we nu aan het kijken voor een blok.
Het wordt of een Biland (250cc hoge toeren 4 takt) of een Vortex Rox, dat is de concurent van de Rotax max. Dus een 125cc automaat met slipkoppeling en een electrische start.
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ga uit-eten.
.
30-01-1999 was officieel de dag dat ik samen met Nadientje wat kreeg.
eefde is een officiele wedstrijdbaan, maar 't asfalt en de pionnetjes zouden zo van een parkeerplaats kunnen zijn, vandaarquote:Op zondag 30 januari 2005 15:09 schreef D-Devil het volgende:
Als je hier met die dingen op het enorm grote terrein gaat karten bij de Hornbach dan zal de politie je binnen 2 minuten volgens mij al aanspreken.
Heh normaal heb ik altijd kroonsteentjesquote:Op zondag 30 januari 2005 15:06 schreef Xtreem het volgende:
Sjoewe:Wat ben ik blij dat ik er voor nu vanaf ben'..
Precies, gewoon de biland doenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:14 schreef BazzoS het volgende:
ziet er ook veel leuker uit, dat biland blokje
Of had je het niet over Rembo en Rembo?quote:
fok man, wie van jullie zit er aan de drugs?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of had je het niet over Rembo en Rembo?
If not
volgende keer in DE FOHHHHNNNquote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of had je het niet over Rembo en Rembo?
If not
quote:Leren Over de Karolingische koningen...
ze gaan nog wel eens stukquote:
ja en hij is dry sump, met een los olie reservoirquote:
nieuwschierig aagjequote:Op zondag 30 januari 2005 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Welke midi files??
quote:
Ziet er gaaf uitquote:Op zondag 30 januari 2005 15:30 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
(olie reservoir achter de stoel)
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en hij is dry sump, met een los olie reservoir![]()
technisch is dat ding echt wreed.
En ben echt op zoek naar geluid en video voor jullie van dat ding, maar op de kartwereld heeft het internet nog niet echt ontdekt
Dus als je net wakerword en je ziet iets voor je met een vis lucht herken je daar ook het eerste uur geen kut inquote:Op zondag 30 januari 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
Ja, als ik een model voor me neus krijg terwijl ik net wakker ben weet ik ook niet direct wat het is
Laten we er maar over ophouden
* BoJo schijt fwnk onder.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac een spatscherm om zich heen bouwt
voetbal is dan ook de hoerigste sport op aardequote:Op zondag 30 januari 2005 16:43 schreef Fugie het volgende:
godverdomme, heb je koppijn, krijg je zon achtelijk harde bal van zon oetlul tegen je kop. Dat ik nog leef is een wonder
en hoe groot is diequote:Op zondag 30 januari 2005 16:44 schreef Hugster het volgende:
ik heb een volledige 2 uur durende film van de Nissan Skyline, damn wat een gruwelijke shit
ze behandelen de stock GT-R R34 maar ook oudere modellen en gaan langs bij tuners
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
voetbal is dan ook de hoerigste sport op aarde
over hoere gesproken, was zon vrouweteam aant voetballe naast ons, kon me aandacht er dus nie zo goed bij houdenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
voetbal is dan ook de hoerigste sport op aarde
voetbal + vrouwen = lesbo'squote:Op zondag 30 januari 2005 16:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
over hoere gesproken, was zon vrouweteam aant voetballe naast ons, kon me aandacht er dus nie zo goed bij houden
ja dus, dan blijft het uitzicht nog wel hetzelfdequote:
echt dramatisch dat ook_gek de enige is die het begrijptquote:Op zondag 30 januari 2005 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Een goeie vriendin van mij speelt in het nederlands vrouwen elftal![]()
En daar spelen best lekkere vrouwen in mee![]()
Ik heb of nergens last van (zoals nu, en heb toch echt wel 2 flessen wijn op gehad gisteren)quote:Op zondag 30 januari 2005 16:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dus, dan blijft het uitzicht nog wel hetzelfde![]()
peu, sorry makker, maar de volgende als jou kop als een blok beton is zal ik je eraan herrineren dat je maar een klein zielig zeurderig ventje ben
Beachvolleyquote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
he als het om vrouwen gaat
Hokey ben ik dan net wat meer voorstander van qua vrouwen
anders zit jij ons ff op te naaiequote:Op zondag 30 januari 2005 17:07 schreef Hugster het volgende:
ze gaan nu met een paar toppers (700pk+ ) de Nurnburgring over
Waar isj Nadientjuh ?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:54 schreef D-Devil het volgende:
Ik weet nog niet waar ik zometeen naartoe zal gaan om te eten, ik heb ook nog niet echt honger dus dan denk ik daar ook niet zo over na.
Bij de melkboerquote:
Homo's duhquote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef PeuRac het volgende:
He Bo, er zijn mannen die wel koken, ik kan t me ook moeilijk voorstellen, maar ze zijn er wel
Ligt eraan wat je allemaal onder koken verstaatquote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef PeuRac het volgende:
He Bo, er zijn mannen die wel koken, ik kan t me ook moeilijk voorstellen, maar ze zijn er wel
Iets (warm) klaarmaken wat voor een maatlijd door kan gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 17:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal onder koken verstaat.
Zoek een hockey sletjequote:Op zondag 30 januari 2005 17:30 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me echt nu nog de tering ik kan niks leuks vonden![]()
Noem je mij homo belslet:?quote:
Shit ik moet nog een vriendin van me bellen. En die heeft op hokey gezetenquote:
Hij zit er niet eens ver naastquote:
Oké jongens, iedereen even het versierblundertopic in de gaten houdenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit ik moet nog een vriendin van me bellen. En die heeft op hokey gezeten![]()
Goed dat ik het niet vergeten ben![]()
* ook_gek is effe bellen.
Ren nog ´ns de A12 over....quote:
Doorvoor hebben ze auto's als de Supra uitgevondenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:38 schreef Hugster het volgende:
ik zit hier toch met kippenvel en een stijve lul zeg
Ik wil een skylinealleen zit dat kut stuur aan de verkeerde kant
ik heb ook nog wel een paar nummers van hockeydames uit ijsselsteinquote:Op zondag 30 januari 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit ik moet nog een vriendin van me bellen. En die heeft op hokey gezeten![]()
Goed dat ik het niet vergeten ben![]()
* ook_gek is effe bellen.
He, ik heb iig niet de afgelopen dagen op m'n rug gelegenquote:
ook van mij?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en nee daar zul je me nooit vinden
ik ook van jou
Groenteboer dan? of de pensioenadviseur? grrr!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik ook van jou
quote:
Ik wil ook een skylinequote:Op zondag 30 januari 2005 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorvoor hebben ze auto's als de Supra uitgevondenen wat te denken van een Viper 500pk uit een 7.3liter V10, daar kan makkelijk 200pk meer uit, turbo erbij, en voor je t weet zit je dik over de 1000pk, en dan moet je nog afstellen
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:45 schreef ook_gek het volgende:
ik lig ook liever op m,n rug. Dan kan kunnen een twee hokey sletjes lekker op m,n paal rijden![]()
nee jij ligt liever op je buik met je kont omhoog zekerquote:Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik heb iig niet de afgelopen dagen op m'n rug gelegen
Wacht maar tot dat je mij in m,n melkboer pakje ziet staanquote:Op zondag 30 januari 2005 17:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik ook van jou
Alleen als jij erachter staatquote:Op zondag 30 januari 2005 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij ligt liever op je buik met je kont omhoog zeker![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:45 schreef ook_gek het volgende:
ik lig ook liever op m,n rug. Dan kan een hokey sletje lekker op m,n paal rijden![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij ligt liever op je buik met je kont omhoog zeker![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
anders kijk je ook ff hoe ieder ander persoon de naam van de sport schrijft en leer ervan
ben ik te leuk voor. Kom op zeg het is zondagquote:Op zondag 30 januari 2005 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
anders kijk je ook ff hoe ieder ander persoon de naam van de sport schrijft en leer ervan
Nee, niet nodig... ben aan de schijterij; is vochtig genoegquote:
Darkraver, sensation black 2003 of 2004quote:Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef D-Devil het volgende:
Face Down, Ass up, that's the way we like to fuck.
nummer van dj isaac. Leuk weetje is dat hij dit zelf ingesproken heeft al denken veel mensen van nietquote:Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef D-Devil het volgende:
Face Down, Ass up, that's the way we wanna fuck.
het feest hoeft voor mij niet...ik wil gewoon trouwenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ook van mij?
Maare.. (kijkt naar ondertitel van Nadientje) Je hoeft niet te trouwen hoorZolang je maar feest geeft
2003 was datquote:Op zondag 30 januari 2005 17:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Darkraver, sensation black 2003 of 2004
wat hij zegtquote:Op zondag 30 januari 2005 17:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Darkraver, sensation black 2003 of 2004
nouja, geef maar wel feestquote:Op zondag 30 januari 2005 17:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
het feest hoeft voor mij niet...ik wil gewoon trouwen![]()
![]()
Van DJ Isaac, zoals ook_gek zegt.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:57 schreef Xtreem het volgende:
Darkraver gebruikte het in z'n set... van wie het nr. is weet ik niet
heb je een vriendin?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:59 schreef BoJo het volgende:
wanneer word er getrouwd ?
Niet, want dat vind ik tot nu toe nog steeds de reinste onzin.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:59 schreef BoJo het volgende:
wanneer word er getrouwd ?
3200Mhz met 1024Mb Geheugen.quote:
quote:
Nadientje, trouwen ?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Niet, want dat vind ik tot nu toe nog steeds de reinste onzin.
ik stel niet zulke hoge eisen. Als het maar strak is, vandaar dat ik de Mac Mini wilquote:Op zondag 30 januari 2005 18:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
ey je moet Bo ook weer niet overschatten eh
je kan te ver gaan, het is een p4 1,7
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stel niet zulke hoge eisen. Als het maar strak is, vandaar dat ik de Mac Mini wil![]()
daar zit ik nu ook even op maar wat een traag kuthok is dit zegquote:Op zondag 30 januari 2005 18:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
ey je moet Bo ook weer niet overschatten eh
je kan te ver gaan, het is een p4 1,7
ik vind het zelfs stoned een kutspel, en dat zegt veelquote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef D-Devil het volgende:
The Guy Game is overigens echt niet cool.
dan hebben ze hem zelf flink vertraagd met meuk. Mijne valt wel meequote:Op zondag 30 januari 2005 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar zit ik nu ook even op maar wat een traag kuthok is dit zeg![]()
dat zal ik dan wel zelf gedaan hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben ze hem zelf flink vertraagd met meuk. Mijne valt wel mee![]()
Hij heeft er vast een hoop zooi van Nortonquote:Op zondag 30 januari 2005 18:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben ze hem zelf flink vertraagd met meuk. Mijne valt wel mee![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een hoop zooi van Norton. op geïnstalleerd staan
.
WTF ?!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
trouwen is onzin. Een ferrari is van zelf spreken![]()
heb het over dat trouwen gezeikquote:
wat heb ik gezegt danquote:Op zondag 30 januari 2005 18:40 schreef D-Devil het volgende:
Ah, je bedoelt vanzelfsprekend, of vanzelfsprekender.
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een hoop zooi van Norton. op geïnstalleerd staan
.
ik had ze allemaal voor je, van 2000 tot 2005. Maar jij wilde speciaal 2005 op je P266quote:Op zondag 30 januari 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
NAV 2005 is zeker weten te zwaar voor oudere pc's, ik heb nog een 2002 versie liggen, en t is dat ze daar geen on-line updates meer voor leveren, anders had ik 2005 vervangen voor 2002
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik had ze allemaal voor je, van 2000 tot 2005. Maar jij wilde speciaal 2005 op je P266
heb jij niet een vertrouwelijke informatie acte ondertekend ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:26 schreef BoJo het volgende:
2005 producten zijn sowieso kut
ik heb alle 2005 producten op m'n laptop tegelijkertijd geinstalleerd gehad zonder problemen.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
en dat zegt iemand die er werkt
sta jij effe lekker achter je product zeg![]()
Scheelt dat jou laptop er voor de sier staatquote:Op zondag 30 januari 2005 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alle 2005 producten op m'n laptop tegelijkertijd geinstalleerd gehad zonder problemen.
Maar jah ik krijg vaak genoeg te horen van andere hoe kut het is![]()
dr is dan ook geen virus wat geflipt genoeg is om bij jou te blijvenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niks geen scanner van wat dan ook![]()
Gizartquote:Op zondag 30 januari 2005 19:39 schreef GizartFRL het volgende:
Sory, ik dacht dat ik in de PTA slowchat zat. 8)
Oi!quote:
1) Nee?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Oi!
Nieuwste marktplaatskloon al gezien?
Wanneer weer een meeting?
Iemand nog belang bij een stapel 205 GTI onderdelen?
Waarom vraag ik zoveel?
dan zoek je em op, en anders ff je line out naar je line in lussen en een flash filmpje afspelen en dat opnemenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
ik wil dat nummer hebben van happy tree friends voor m,n mobiel
http://dvd.mondominishows.com/htf_theme.mp3quote:Op zondag 30 januari 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
ik wil dat nummer hebben van happy tree friends voor m,n mobiel
ja en jij gaat even naar baf, maakt daar een topic, en spam daar de foto's inquote:Op zondag 30 januari 2005 20:46 schreef hermandeperman het volgende:krijg net naaktfoto's doorgestuurd van een kennisje van me
die is genaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaid
Ja? Ik weet niet of ik hem wel in de bios zou willen zienquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
is gewoon zon simpele ragfilmideaal voor zondagavond
![]()
overigens weer ontzettend lope kloten bij de stoplichte, mensen lopen opnaaie en dan bij groen gewoon rustig wegrijde, zie je die andere vet hard wegrijdeTis zo leuk om met mensen te kutte
ik heb superveel turbolagg op me fiets en mijn nos is nog niet aangeslotenquote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
ik doe dat altijd op m,n fiets
jij ook al? Mijn veerpootbrug is gescheurd, en moet nog verlagen.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb superveel turbolagg op me fiets en mijn nos is nog niet aangesloten
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:00 schreef Nadientje het volgende:
ja...ja....jaaaaaaaaaaaaaa
Top Gear is afgelopen![]()
sven Bas ga je nu mee?
Alweerquote:Op zondag 30 januari 2005 22:00 schreef Nadientje het volgende:
ja...ja....jaaaaaaaaaaaaaa
Top Gear is afgelopen![]()
sven ga je nu mee?
ik vind hier ook wel een leuke locatiequote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja en jij gaat even naar baf, maakt daar een topic, en spam daar de foto's in
Daar weet ik ook wel raad meequote:
ouders zitten achter me, kijk morgen welquote:Op zondag 30 januari 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind hier ook wel een leuke locatie
http://www.geocities.com/heleendebreezah/
ouders zitten achter me, kijk morgen welquote:Op zondag 30 januari 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wel lekkere tietenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee schoonmaak nicht. Je mag niet met je mop gaan dwijlenquote:
die heeft geen mop nodig, hij gaat gewoon ondersteboven staanquote:Op zondag 30 januari 2005 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel lekkere tieten
[..]
nee schoonmaak nicht. Je mag niet met je mop gaan dwijlen![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
die heeft geen mop nodig, hij gaat gewoon ondersteboven staan
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ouders zitten achter me, kijk morgen wel
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
u bent van het type: nee hoor mama ik voel alleen
Ze heeft echt een lekker lichaam maar haar hoofd vind ik niet zo, ze is 17quote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef PeuRac het volgende:
lekkere tieten, lekker kontje (leeftijd?), alleen die laatste picals je die van jezelf maakt ben je wel erg kansloos
Vergeet je deze keer niet op PLAY te drukken van de video cameraquote:
Oom en tante zitten er ook bij, die zijn zo ouderwets als de tyfus, als er een blote tiet op tv is zappen ze alquote:Op zondag 30 januari 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom kijk je dan niet gewoon![]()
da's juist leukquote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oom en tante zitten er ook bij, die zijn zo ouderwets als de tyfus, als er een blote tiet op tv is zappen ze al![]()
en dan zo'n naam in de familie krijgenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's juist leuk
provoceren heet dat
is de hele familie zo danquote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dan zo'n naam in de familie krijgen
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:32 schreef Hugster het volgende:
hé die Guus Meeuwis heeft Ultimate Ears UE-10, verstandige kerel toch nog dus
welcome backquote:
Enkel is ook nog eens naar de klotequote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
welcome back
Maar een klotegevoel is dat he als je lekker een tijd heb geskied/board en dat je dan weer terug moet
mietjequote:Op zondag 30 januari 2005 22:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee dat niet, maar goedKijk morgen wel
hoe heb je dat gedaan??quote:Op zondag 30 januari 2005 22:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Enkel is ook nog eens naar de klote
gelukkig ga ik vrijdag weer richting les 2 alpes....
ik niet. Dat ging over films. Haar neuk ik nietquote:Op zondag 30 januari 2005 22:43 schreef BazzoS het volgende:
wie belde vanmiddag een hokey () sletje omdat ie zin aan sex had?
zegt ie nuquote:Op zondag 30 januari 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik niet. Dat ging over films. Haar neuk ik niet
hier thuis bedoel ikquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:51 schreef BazzoS het volgende:
Hermban, wat dacht je van een Broene Poater?
Oh ja, dom van mij, ik bedoelde natuurlijk een halve literquote:
abn is oke ole olequote:Op zondag 30 januari 2005 22:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oh ja, dom van mij, ik bedoelde natuurlijk een halve literIk had dr effen neet aan 'edacht da-j neet uut d'n achterhook kwamme
![]()
halve liter=beugeltjequote:Op zondag 30 januari 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
abn is oke ole ole
maarre, even over je voorstel.....![]()
![]()
LEKKER
![]()
![]()
* hermandeperman bij gebrek aan halve liters maar een beugeltje openplopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |