quote:The 408 was built in 1987 as the first 4 wheel drive Ferrari ever! The concept car had an aluminium chassis that
only weighed 83 kg! The 408 was powered by a 4 litre V8, midengine
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:03 schreef Hugster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
ja dagaahgagagaagagagagquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
je spreekt jezelf tegen in een zinnetje van 11 woordenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
Ja, als ik een model voor me neus krijg terwijl ik net wakker ben weet ik ook niet direct wat het is
Laten we er maar over ophouden
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijdquote:
is dat nou het logo van een supra in je avatarquote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijd. Ddus als ik dan wakker word zou ik hem heus wel kennen
.
Ik over geslachtsgemeenschapquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik droomde vannacht serieus over een delta
Ja volgens mij welquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dat nou het logo van een supra in je avatar![]()
![]()
Manta GT-Rquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik zou de slaap mar eens uit je ogen vrijven want dat is echt de badge van een Nissan Sunny GT-Rquote:
Hap hap loserquote:Op zondag 30 januari 2005 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zou de slaap mar eens uit je ogen vrijven want dat is echt de badge van een Nissan Sunny GT-R
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[Tuning] Takahiro's 2000 - Nissan Skyline GT-Rquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:48 schreef Hugster het volgende:
heb ik alle 2 de video's vanRembo en Rembo
Kunnen we niet allemaal het chassis van onze auto's laten zandstralen daarquote:Op zondag 30 januari 2005 14:45 schreef Hugster het volgende:
2 van onze karts worden dinsdag gezandstraald, gepoedercoat + 4 laklagen voor maar ¤45 per stuk![]()
morgen mijnes helemaal slopen en klaarmaken
dit is echt fucking goedkoop
Ik ga uit-etenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:47 schreef BazzoS het volgende:
Gaan de heren vandaag nog wat nuttigs doen dan?
2 van de hoeveel?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:45 schreef Hugster het volgende:
2 van onze karts worden dinsdag gezandstraald, gepoedercoat + 4 laklagen voor maar ¤45 per stuk![]()
morgen mijnes helemaal slopen en klaarmaken
dit is echt fucking goedkoop
Wilsooooooooooooooon!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
ik verveel me de tyfus, heb iets van 200 films en een paar honderd alfleveringen van series, heb ine mine mutten gedaan met de afstandbediening en het is Cast Away geworden
ken ik niet, en hem em nog nooit gezien.
Is dat wat?
Ulaquote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef Hugster het volgende:
en ik heb net 50 first dates gezien, Rob Schneider als die Hawaiii gast
Die is echt schlecht...quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef Hugster het volgende:
en ik heb net 50 first dates gezien, Rob Schneider als die Hawaiii gast
Misschien is een blok uit een yamaha YZF 750R watquote:Op zondag 30 januari 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
4 snelle ja, 1 voor de visite en soms me pa (pro kart), 3 voor mij. 1 schakel, 1 rotax max en voor de nieuwste zijn we nu aan het kijken voor een blok.
Het wordt of een Biland (250cc hoge toeren 4 takt) of een Vortex Rox, dat is de concurent van de Rotax max. Dus een 125cc automaat met slipkoppeling en een electrische start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |