quote:The 408 was built in 1987 as the first 4 wheel drive Ferrari ever! The concept car had an aluminium chassis that
only weighed 83 kg! The 408 was powered by a 4 litre V8, midengine
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:03 schreef Hugster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
ja dagaahgagagaagagagagquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
je spreekt jezelf tegen in een zinnetje van 11 woordenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik ken de pagani Zonda wel, herkende em alleen zo niet
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
Ja, als ik een model voor me neus krijg terwijl ik net wakker ben weet ik ook niet direct wat het is
Laten we er maar over ophouden
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijdquote:
is dat nou het logo van een supra in je avatarquote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik droom er wel eens over als ik als dikke pimp in mijn Zonda over de Boulevard rijd. Ddus als ik dan wakker word zou ik hem heus wel kennen
.
Ik over geslachtsgemeenschapquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik droomde vannacht serieus over een delta
Ja volgens mij welquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dat nou het logo van een supra in je avatar![]()
![]()
Manta GT-Rquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dat nou het logo van een supra in je avatar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |