Hoe moet jij me complimenteren terwijl je geen enkele foto van mij helemaal hebt gezienquote:Op zondag 30 januari 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je vist duidelijk naar complimentjes (
)
Maar wat ik zeg, slaat eigenlijk nergens op.... Eigenlijk boeit mij de haarkleur niet zo..
Maar meestal is het gewoon zo dat de leukste blond zijn.
Waarom zeg je anders "Welke rest?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoe moet jij me complimenteren terwijl je geen enkele foto van mij helemaal hebt gezien
terugkrabbelen
Welke rest ja...wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zeg je anders "Welke rest?".
Ik krabbel niet terug, ik rectificeer.
Misschien de rest van jou, aangezien een mens normaal uit meer dingen bestaat dan alleen maar haar.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Welke rest ja...wat bedoel je daarmee?
NOU??
Het is maar dat ik het weetquote:Op zondag 30 januari 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien de rest van jou, aangezien een mens normaal uit meer dingen bestaat dan alleen maar haar.
Dat een mens alleen uit haar bestondquote:
En ik maar denken dat je soms vaag kon zijn. Hoe kwam ik daar toch bij?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat een mens alleen uit haar bestond
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je soms vaag kon zijn. Hoe kwam ik daar toch bij?
Hahaquote:Op zondag 30 januari 2005 16:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 5 uur op de baan gestaan
sportief!
Je hebt wel een goede uithoudingsvermogen nodig...train je veel?
Die "baby's" hebben al meer nummers gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:52 schreef Dizer het volgende:
http://users.pandora.be/stefdirrix/flash/queen.htm
Was het zó erg?quote:Op zondag 30 januari 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Blij dat het weekend eindelijk voorbij is. Mén, een weekend heeft nog nooit zo lang geduurd denk ik.l
Volgens mij voel ik me precies hetzelfde als jij, ik heb ook een verschrikkelijk weekend gehadquote:Op zondag 30 januari 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Blij dat het weekend eindelijk voorbij is. Mén, een weekend heeft nog nooit zo lang geduurd denk ik.l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |