Jezus is dat echt het zelfde persoonquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oud![]()
[afbeelding]
Nieuw
[afbeelding]
Zijn nieuwe vlam is een Australische actrice ze heet Rebecca Cartwright.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Kim
Die nieuwe!
Ik zie dat ze haar make-updoosgevonden heeft
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jezus is dat echt het zelfde persoon![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slaapt iedereen ofzo?
JA merk het zo stil opeens hier.quote:
Precies.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
Ik ben er nog, maar vind tennis geen boeiend onderwerp
Ik ben er ook nog.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA merk het zo stil opeens hier.
Dat is de geweldige serie van Theo van Gogh. Vandaag was de vierde aflevering, er komen er nog twee.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
Wat is Medea?
Klinkt ook niet boeiend moet ik zeggen
De WC is een optie.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
Ik ga slapen
Moet alleen nog bedenken waar.
Laat je het wel eerst even vollopen?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Dank voor de tip
Ik denk dat ik het bad ga proberen.
Slaap lekker iedereen.
quote:ShowChat #138: Tennis is ok
Hoezo? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
Ik ga slapen
Moet alleen nog bedenken waar.
(zoekt maar kan hem niet vinden, dus dan maar de tekstversie) *aai over de bol smilie*quote:Op zondag 30 januari 2005 12:44 schreef haagse_elfje het volgende:
denk je dat je gaat trainen...
kom je daar aan, is er niemand
dankje..quote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef Dada het volgende:
[..]
(zoekt maar kan hem niet vinden, dus dan maar de tekstversie) *aai over de bol smilie*
Ik niet. Ik kan heel de dag gaan leren.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dankje..
nu kan ik wel tenminste relax thuis zitten en genieten van mijn zondag...![]()
Phhf! Succes! Ik heb gelukkig weinig huiswerk!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan heel de dag gaan leren.
Hey schatje.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Phhf! Succes! Ik heb gelukkig weinig huiswerk!![]()
Ik heb gisteren nogal ruzie gemaakt met m'n vriend... maar heb uiteindelijk toch maar het bed gekozen als slaapplaats.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er gebeurd?
Is het bed geen optie?
Heeft hij jou uit het bed gehouden en gezegd "ga jij maar ergens anders liggen"? Of wilde jij na die ruzie niet meer bij hem in bed? Als het te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Ik heb gisteren nogal ruzie gemaakt met m'n vriend... maar heb uiteindelijk toch maar het bed gekozen als slaapplaats.
vier!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
Tennis is helemaal niet saai.
Vandaag 3 van de 4 wedstrijden gewonnen!
*klaar is voor de zomercompetitie.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
Tennis is helemaal niet saai.
Vandaag 3 van de 4 wedstrijden gewonnen!
*klaar is voor de zomercompetitie.
Bij vrouwen is het best out of three.. en bij de mannen best out of five.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:17 schreef niksan het volgende:
[..]
vier!
Hoeveel sets heeft zo'n wedstrijd??
of lijkt het totaal niet op wat de professionals doen?
* niksan een leek is.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het best out of three.. en bij de mannen best out of five.
Ik speel dus 2 of 3 sets per wedstrijd.
even tellen ik heb er vandaag 9 gespeeld.
Niet zolang als Hewitt hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 16:42 schreef niksan het volgende:
[..]9!
wow!
Hoelang doe je gemiddeld over zo'n wedstrijd?
Vandaag was het zeker a piece of cake?
Dus je hebt meer dan 5 uur op de baan gestaanquote:Op zondag 30 januari 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zolang als Hewitt hoor![]()
.
Ongeveer halfuur - driekwartier per set.
Nouja ik heb dus 1x verloren... in twee sets. Dus das wel slecht.
Maar over het algemeen stelt vrouwen tennis niet zo veel voor, [kijk maar op tv.... verschil in niveau tussen mannen en vrouwen is echt enorm].
En ik heb mijn lengte mee.
succes!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:23 schreef Orginial het volgende:
Ik ken gewoon drie hoofdstukken biologie uit me hoofd en ik ga gewoon mijn onvoldoende keihard ophalen
I will keep my fingers crossedquote:Op zondag 30 januari 2005 17:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
DankjeeMorgenochtend van 8.30 - 9.15 heb ik WI PW + 9.30 - 10.15 heb ik BIO PW
Dada, ik mail je morgen ff, goed?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Heeft hij jou uit het bed gehouden en gezegd "ga jij maar ergens anders liggen"? Of wilde jij na die ruzie niet meer bij hem in bed? Als het te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoor
Is nu alles weer goed tussen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |