Dr komt geen deel 2 zie deel 1quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik kan niet wachten op Deel 2!!
stom van me!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dr komt geen deel 2 zie deel 1!
zelfs het bestaan van deel 1 is nog dubieus , zoals je al zag het kan maar zo dat croup alsnog deel 1 op slot gooit !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Tiemie het volgende:
Wat zonde dat er geen deel 2 komt.
Je weet het niet ... hij heeft zn zielig huilend vredenlievend imago al uit zn icoon gehaaldquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:16 schreef Tiemie het volgende:
Zo gemeen is ie nou ook weer niet hoor.
ain't we all , ain't we allquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
Alles ligt nog open, ik bedoel, de inhoud van deel 1 tot nu toe het best bewaarde geheim uit de Fok!-geschiedenis.... (oeh, suspense...)
Ik ben reuze benieuwd wat Deel 1 ons gaat brengen.
quote:
Erm goeie vraag daarover wil ik graag jullie inbreng aanhoren !quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben nog steeds trots dat ik in deel 1 heb mogen posten.
Groetjes,
Een anonieme fan.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Gebs het volgende:
Ik kan niet wachten op deel 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze de groeten terug doen , behalve uuuuuuuuuuuuuuhhhhh omdat je haar naam vergeten bent , ploertquote:Op zondag 30 januari 2005 16:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Hoi![]()
Jah, ik doe even de groetjes aan Mams en paps. uiteraard ook aan de mams en paps van Yvonne. Verder moeten de groetjes niet ontbreken aan uuuuuuuuuuuuhhh aan uuuh uhuhhhhuuuuuuuuuuh
Nee dat is nog de vraag er is op het moment een discussie gaande over reeksen en bagger en dergelijke dus misschien komt deel 1 er wel nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Is het wel zeker dat deel 1 komt?
ik hoop het welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee dat is nog de vraag er is op het moment een discussie gaande over reeksen en bagger en dergelijke dus misschien komt deel 1 er wel nooit
Deel 1....Het zou wel mooi zijn als die er komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee dat is nog de vraag er is op het moment een discussie gaande over reeksen en bagger en dergelijke dus misschien komt deel 1 er wel nooit
Vergeet het commentaar van de cast nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:03 schreef muurjunky het volgende:
Is al ergens de special edition dvd box te koop van dit topic, en staat daar dan ook een documentaire op van de topicstarter en hoe het hele topic tot stand kwam? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik kan niet wachten op Deel 2 the making of Deel 1!!
Vergeet vooral nietquote:Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef timbob het volgende:
Deel 1 Directors cut.
Deel 1 extended version
Deel 1 animated
Deep 1 XXX version
Deel 1 duits nagesynchroniseerd...
Ik heb er verder maar weinig aandacht aan besteed.. het zal wel loslopen dacht ik..quote:<Timbob> BB, wat ben je stil de laatste tijd... gaat het wel goed met je?
<BB> Maak je geen zorgen hoor. het gaat goed met me
<Timbob> Waarom ben je dan zo stil?
<BB> wacht maar rustig af.. alles zal duidelijk worden.
Is dit deeltje 1,5 dan misschien?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dr komt geen deel 2 zie deel 1!
das ist ja tollquote:
ja dat zouden we allemaal wel willen !quote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Shirley het volgende:
Ik wou dat meer topics zoals deel 1 waren
Ja ik moet toegeven het was lastig om het allemaal voor me te houdenquote:Op maandag 7 februari 2005 13:54 schreef timbob het volgende:
Ik weet nog goed, het was de week rond begin januari.. BB gedroeg zich nogal vreemd in het #onz kanaal.. erg stil, maar als hij wat zei, was het altijd opgewekt en vrolijk. Toen ik hem daar over iets vroeg, bleef het nog onduidelijk voor mij
[..]
Ik heb er verder maar weinig aandacht aan besteed.. het zal wel loslopen dacht ik..
Tot die mooie dag, 9 januari, toen alles duidelijk werd. BB had Deel 1 geopend! toen wist ik waar hij al die tijd op zat te broeden! alles werd duidelijk opeens. de puurheid, de onderliggende betekenis. Geen wonder dat hij zo stil was de laatste tijd, hij was aan het broeden op iets geniaals!
Er kwam een golf van geruststelling en warmte en tevredenheid over me heen. Ik was trots op BB.
mijn kleinkinderen vragen tegenwoordig nog steeds aan mij, opa, wilt u dat verhaal van begin januari 2005 nog eens vertellen?
mooie tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |