Leven?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef Ruis het volgende:
ik ga iets wat doen wat fractie nuttiger is dan fokken
Verduveld.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
(als laatste user van de maand want ik kap met de user van de maand topics)
pas een beetje op met het L woord wil je .. daar kun je mensen mee kwetsen !quote:
en waar heb ik dat aan te dankenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat ik je niet meer hoef te spreken, daarom.
wtf, inauxdinggeval in onze reeksquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Verduveld.
Maarja, er was wel weinig animo meer voor en zo
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:03 schreef demediadoodt het volgende:
Het is altijd gezellig in de GPD...
mij ook niet dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat ik je niet meer hoef te spreken, daarom.
Soms is 't hommeles! (bij vlagen)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:03 schreef demediadoodt het volgende:
Het is altijd gezellig in de GPD... nou ja altijd, altijd, altijd... *
*Hansje
Dat kan je zelf toch wel bedenken he.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
en waar heb ik dat aan te danken
ik was weg enzo. en bot. en saai. en ik ging een leven hebben enzo en niet meer met jullie praten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel bedenken he.
Dat is nog het minst erge.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ik was weg enzo. en bot. en saai. en ik ging een leven hebben enzo en niet meer met jullie praten.![]()
sorry
Ja leuk, laten we t hier gaan bespreken zodat iedereen t kan lezen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ik ben me van geen kwaad bewust
vertel eens.
ik ben voor!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we t hier gaan bespreken zodat iedereen t kan lezen.
ik ken nog wel een leuk cafeetje...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we t hier gaan bespreken zodat iedereen t kan lezen.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuk cafeetje...
waar dacht je dan aan?
je bent momenteel een kale idioot met een slechte kledingsmaakquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben tegen.
vergeet de driehoeksrelatie eens niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bent momenteel een kale idioot met een slechte kledingsmaak
watquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
vergeet de driehoeksrelatie eens niet!
Een kale botte individualistische egocentrische idioot met een slechte kledingsmaakquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bent momenteel een kale idioot met een slechte kledingsmaak
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een kale botte individualistische egocentrische idioot met een slechte kledingsmaak
zand erover.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alles gaat voorbij joh. Niks aan te doen.
zelfkennis!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een kale botte individualistische egocentrische idioot met een slechte kledingsmaak
Alstu !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |