Buitenom je house-muziek keuzes (hou meer van hardtrance/hardhouse/jump style), heb ik precies hetzelfdequote:Op zondag 30 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
ben een hele grote dance liefhebber (vooral trance, techno, club, progressive en electro)
maar ben ook een rock een alternative liefhebber. Daarom heb k t op lowlands zo naar mn zin
Jij bent natuurlijk ook heel goed!!quote:Op zondag 30 januari 2005 03:07 schreef cultheld het volgende:
Ik heb de meest diverse muzieksmaak van heel fok!Van Hardcore tot Merengue en van klassiek tot Nederlandstalige rap
tisser dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Nondeju flut AZ en Co...
Is dat gek dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:21 schreef Spideyman het volgende:
Je hebt namelijk een groep mensen die een bepaalde soort muziek per definitie afwijzen, omdat ze toevallig naar een andere muzieksoort luisteren.
Nee joh, Rap en RnB en Pop zijn per definitie gewoon zwaar kutquote:Op zondag 30 januari 2005 10:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat gek dan?![]()
![]()
Gisteren naar The Aviator geweest. Mensen wat een drama!
Slechte film he, verschrikkelijk. Ik heb hem niet eens afgekekenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat gek dan?![]()
![]()
Gisteren naar The Aviator geweest. Mensen wat een drama!
eens isquote:Op zondag 30 januari 2005 12:18 schreef pascalheister het volgende:
middag, schiet eens op met dat tennis op tv
Ik wil voetbal zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |