Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef mrkanarie het volgende:
Hebben jullie in WFL btw niet nog een modje nodig?
hmmmmmmmquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.
ok, duidelijk, maar als jullie nog een modje nodig hebben, roep dan ffquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.
Het was niet zo zeer bedoeld om "op de vingers te tikken", maar meer om een suggestie te geven voor vervolg.. Het is blijkbaar een onderwerpt dat jullie (En waarschijnlijk niet alleen jullie) interesseert.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beetje overdreven na mijn opmerking:
[..]
Of niet?
Oh, okee dan. Het kwam een beetje drammerig over op me. Sorry voor de misinterpretatie. Het topic bestaat al en daar neem ik al aan deel.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Het was niet zo zeer bedoeld om "op de vingers te tikken", maar meer om een suggestie te geven voor vervolg.. Het is blijkbaar een onderwerpt dat jullie (En waarschijnlijk niet alleen jullie) interesseert.
Ik heb wat flarden van de topic gezien.. Ik vind het zelf een vrij lastig onderwerp, vooral omdat er imo veel te dogmatisch over gedacht wordt..quote:Op zondag 30 januari 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, okee dan. Het kwam een beetje drammerig over op me. Sorry voor de misinterpretatie. Het topic bestaat al en daar neem ik al aan deel.
Op dat punt zijn we het dan in elk geval eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wat flarden van de topic gezien.. Ik vind het zelf een vrij lastig onderwerp, vooral omdat er imo veel te dogmatisch over gedacht wordt..
Ik heb het gezien..quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:34 schreef Bensel het volgende:
guess who's back? hard-headed as ever.
jep, het is Rude
Ik weet niet precies rude.. Ik schat ergens tussen de 18 en 35 dat je dan wel de meesten hebt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef rudeonline het volgende:
Wat is de gemmiddelde leeftijd hier op het forum? Ik ben overigens 34jr..
Nee, ik weet eigenlijk niet hoe oud je bent. En nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik ben 16.. Maar dat wist je denk ik al.
16 zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk niet hoe oud je bent. En nu maak je me nieuwsgierig.![]()
Brand los.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:33 schreef demediadoodt het volgende:
Ik heb een klacht!
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:33 schreef demediadoodt het volgende:
Ik heb een klacht!
* Maethor ook.quote:
Hetgeen overigens niet heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het over mijn gedrag gaat : LivEliveD gaat mij morgen heropvoeden.
En er is weer een nieuwe.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, ik heb feedback: De slowchattopic is vol druk.
De cursus is inderdaad weer een beetje een andere kant opgeslagen... Topic is bijna dicht, daarna weer nieuwe kansen.quote:Verder begin ik mijn buik vol te krijgen van de arrogantie van Rude maar daar valt niets aan te doen zolang stupiditeit niet strafbaar is.
Die zijn er idd. Verder is voor rude het voordeel dat in TRU theorievorming niet noodzakelijkerwijs een strak wetenschappelijk systeem hoeft te volgen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:38 schreef Maethor het volgende:
Haushofer heeft gelijk dat ie dat nieuwe topic van Rude naar Truth heeft geschopt. Misschien dat ie daar like-minded mensen vindt.
Omdat het kennelijk in TRU past. Sommige topics passen in meerdere subfora. Het is dan aan de moderators in wiens subforum het staat om het eventueel te verplaatsen wanneer zij vinden dat de topic er niet past en/of de topic er niet meer past.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarom staat dit topic: helaas....peak oil lijkt geen propaganda. niet in WFL?
Niet elk onderwerp waarover goed gediscussiëerd wordt in Truth hoort direct thuis in WFL.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarom staat dit topic: helaas....peak oil lijkt geen propaganda. niet in WFL?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
Als het over mijn gedrag gaat : LivEliveD gaat mij morgen heropvoeden.
Dat heb je zelf gezegd!quote:
Heb het binnen, maar nog niet gelezen. Ben nog druk bezig met een artikeltje voor de natuurkundeverenigingquote:Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef Maethor het volgende:
Haushofer, heb je nog geen fok-emailadres? Ik wou iets naar haushofer@fok.nl sturen, maar dat kwam terug. Het zit nu in je Hotmail.
In WFL zijn we niet echt veel gewend wat dat betreft denk ik.. Het punt is min of meer dat wanneer het eenmaal bij dit soort reacties aankomt, het niet zelden gebeurt dat de rest van de topic verder gaat op die manier, waarbij de kwalificaties steeds harder en grover worden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een verzuchting van mij over een absurde 'uitstotingssessie' van de Jehova's wordt meteen als 'flame' gekwalificeerd, ik vind dat een beetje overdreven. Ik vind sowieso de reacties op die post een beetje overdreven. Ik gebruik zowaar het woord 'halvegaren'. Vind ik een zeer vriendelijk en beleefd woord vergeleken bij de taal die doorgaans op Fok gebezigd wordt.
Ik weet het dat je dat niet snel doet, ik volg je posts in meerdere fora. Het is ook niet specifiek tegen jou gericht. Ik hoop ook niet dat je denkt dat ik iets tegen jou en/of jouw postgedrag heb. Het is de tweede keer in korte tijd dat ik toevallig een post van jou er uit pak om een punt te maken, het had echter net zo goed een post van iemand anders kunnen zijn.quote:Maar gewoon een keer een emotionele reactie is onmiddellijk een flame. De users die mij kennen weten dat ik niet iemand ben die zich bezighoudt met flamen of schelden.
Het zou best kunnen hoor, dat ik er te strak bovenop zit. Ik weet niet hoe anderen dit zien?quote:Nou ja, whatever. Ik moest het even kwijt, want ik vind het nogal overtrokken allemaal.
Ik heb dat ook wel een beetje, Lupa. Ik weet hoe het kan zijn om iets te geloven, en het is ook best frustrerend dat je weet waar de problemen liggen bij een geloof, maar dat je tegelijkertijd weet of bemerkt dat je niet doordringt. Het is soms net alsof je in een heel andere wereld terechtkomt, waar alles, zelfs logica, compleet anders werkt..quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zal ook wel gelijk hebben, Alicey. Ik kan me alleen zo vreselijk kwaad maken over het feit dat mensen dat soort bullshit geloven. Ik vind ook niet dat discussie in de ware zin des woords mogelijk is met mensen die ervan overtuigd zijn dat ze de waarheid in pacht hebben. Ik denk dat echte discussie pas mogelijk is met mensen die openstaan voor rationele argumenten en die bereid zijn om in het licht van nieuwe feiten van mening te veranderen. Maar als je al begint met beweren dat de bijbel 100% waar is en dat er geen fouten instaan, dan heb je gewoon een giga plaat voor je kop zitten.
Ik maak me er wrs. zo kwaad om, omdat ik het herken. Ik ben ook zo geweest. En ik weet dat veel gelovigen diep van binnen wèten dat er 'iets niet klopt'. Ik erger me kapot aan het feit dat ze hun eigen redeneringsvermogen wantrouwen ten faveure van de meest absurde dogma's...
Misschien zou ik er beter aan doen om niet aan godsdienstdiscussies mee te doen, maar ik kan het nu eenmaal niet laten.
Dogmatisch geloof is zondequote:Op woensdag 16 februari 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad. Wat mij betreft is (dogmatisch) geloof de ultieme zelfverloochening. Het is een ontkenning van het menszijn, geen bevestiging of bekrachtiging ervan, zoals gelovigen ons graag willen doen denken.
Dat klopt ook wel. Ik heb het een beetje gehad met het geloof. Heeft veel te maken met de radicalisering overal op de wereld. Gelovigen die ten strijde trekken tegen tekenfilmfiguren e.d. Ik vind het allemaal erg beangstigend en ben serieus bang dat we een tweede Middeleeuwen gaan krijgen op deze wereld. De radikalinski's krijgen steeds meer macht, overal en op allerlei gebieden...quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:38 schreef Haushofer het volgende:
@Lupa: ik merk wel dat jij de laatste tijd feller bent geworden in geloofsdiscussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |