Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
bidden dat ze in slaap vallen en om 5 over 10 wakker worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
Is toch gezellig, radiootje mee, een pot drank. Zo vaak gebeurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz..... ik ga toch maar vanavond.... Bovendien ga ik een reportage schrijven (ben correspondent) en dus wordt het wachten weer min of meer beloond....
Het is wel fucking koud hoor... en ZO druk al.....
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:28 schreef merino het volgende:
ik dacht echt met 6 uur morgen ochtend goed te zitten
Ik ga zo maar effies langs fietsen om te polsen
ikke welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
neew die mensen zijn echt gekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
what stopped you?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef merino het volgende:
[..]
ikke wel
Heb belooft dat ik kaartjes zou regelen en krijg er in ruil een gratis kaartje voor. En heb het ook bij de Stones gedaan en daar wou ik veel minder graag heen dan U2.
Ben voor de Elevation tour destijds bijna (!!) uit Frankrijk terug gereden om het concert te bezoeken...
de afstandquote:
nee man vet lachu juist. Beetje zuipen, blowen, muziek luisteren, ruzie maken met de buren, lolletje maken met de politie, enzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |